SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live op RTL7 komende woensdag om 19:00![]()
Bij elke goal natuurlijk BOEM KNAL RAAK KOEKOEK GOOOOOLLLL ATLETIIIIquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:23 schreef Anonymousz het volgende:
golllllllllllllll atletiiiiiiiiiiiiiiiii
koekoek
Fernando Llorentequote:Op woensdag 9 mei 2012 18:39 schreef gniffie het volgende:
Nee, de shirts van Athletic. Die rugnummers zijn amper te lezen
![]()
Sowieso is Athletic een bazenclub. Met enkel basken in de finale, hoe verzin je het
KOEKOEK.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik helemaal geen voorkeur heb.
Als ik je mag overtuigen : Atletico zit zwaar in de schulden terwijl Bilbao schuldenvrij is en met alleen maar jongens speelt die uit hun streek komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik helemaal geen voorkeur heb.
Weet ik maar Atletico heeft Falcao.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als ik je mag overtuigen : Atletico zit zwaar in de schulden terwijl Bilbao schuldenvrij is en met alleen maar jongens speelt die uit hun streek komen
Feijenoord sowieso in die finale.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgend jaar is de finale overigens in de ArenA.
De Belg dan maar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
Kiezen tussen Aad De Mos en Derksen & Gijp, lastig.
Ik zie dat eerste niet gebeuren, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ajax de CL pakken, Feyenoord de EL. Ik teken er voor.
Dat tweede zie je redelijkerwijs volgend jaar wel plaatsvinden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie dat eerste niet gebeuren, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.
Nee, die was bij DWDDquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kraaij op de Duitser? Dan hebben we ze allemaal gehad bij VI.
lolquote:
Atletiiiquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef muzas het volgende:
Kan iemand even voor mij beslissen voor wie ik ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |