quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik helemaal geen voorkeur heb.
Als ik je mag overtuigen : Atletico zit zwaar in de schulden terwijl Bilbao schuldenvrij is en met alleen maar jongens speelt die uit hun streek komenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:20 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik helemaal geen voorkeur heb.
Weet ik maar Atletico heeft Falcao.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als ik je mag overtuigen : Atletico zit zwaar in de schulden terwijl Bilbao schuldenvrij is en met alleen maar jongens speelt die uit hun streek komen
Feijenoord sowieso in die finale.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Volgend jaar is de finale overigens in de ArenA.
De Belg dan maar?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:32 schreef GGMM het volgende:
Kiezen tussen Aad De Mos en Derksen & Gijp, lastig.
Ik zie dat eerste niet gebeuren, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ajax de CL pakken, Feyenoord de EL. Ik teken er voor.
Dat tweede zie je redelijkerwijs volgend jaar wel plaatsvinden?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zie dat eerste niet gebeuren, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk.
Nee, die was bij DWDDquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kraaij op de Duitser? Dan hebben we ze allemaal gehad bij VI.
lolquote:
Atletiiiquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:39 schreef muzas het volgende:
Kan iemand even voor mij beslissen voor wie ik ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |