Omdat het wel handig is als je in 't stadion zit als commentator.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom doen Genee en Derksen niet commentaar?
Zeg dat maar eens tegen Sierd.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat het wel handig is als je in 't stadion zit al commentator.
Onzin, kan ook best vanuit de studio.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Omdat het wel handig is als je in 't stadion zit als commentator.
Volgens mij is dat de nieuwe uittenue voor volgend seizoen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef tong80 het volgende:
Hup Bilbao. Jammer dat ze in de uit-shirts spelen.
Ook geen Sierd op EL1quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
de vos is los, maar niet op tv.
Ja, vooral als de regie in herhalingen blijft hangen, en er op het veld iets gebeurd. Je kan ook zo lekker zien wie er warmlopen. Goed commentaar komt uit 't stadion. Vandaar dat ieder stadion rijen banken voor die gasten hebben.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin, kan ook best vanuit de studio.
Is mij niet opgevallen..twitter:HumbertoTan twitterde op woensdag 09-05-2012 om 20:47:38Wow!! Ik weet niet wie verantwoordelijk is voor het shirtontwerp van de scheidsrechters,maar echt angstaanjagend lelijk! #AtMAtB #adidas reageer retweet
niet mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |