Dat is toch ontzettend ranzig?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:26 schreef Monopoly het volgende:
GEwoon zo in zijn studentenkamerRook gaat alle kanten op . meurt daar altijd naarvette frituurlucht
Hij is ranzige studentquote:Op zondag 6 mei 2012 18:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch ontzettend ranzig?Ga dan gewoon naar de friettent en koop voor iets meer je zooi daar. Tis wel duur, maar je zit niet met de overlast van stank ed.
Kan ik geloven jaquote:Op zondag 6 mei 2012 18:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hij is ranzige student
Maar toegegeven, heerlijk om te zitten als je kaolo stoned bent
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
hey, ik ben niet gewend op pc te fokken dus ik moest zoeken
en ten tweede bieks, ik ben speciaal mensen hebben respect voor mij. Als ze mijn topic stelen dan krijgen ze billenkoek
omg dientjequote:
billenkoek van cobanquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
en ten tweede bieks, ik ben speciaal mensen hebben respect voor mij. Als ze mijn topic stelen dan krijgen ze billenkoek
Ik kachel ook altijd een enorme hoeveelheid aan eten naar binnen als ik een vreetkick hebquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon 4 broodjes kipcorn mayo ketchup als vreetkick
ik heb geen badquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
[..]
omg dientjeNIET in bad liggen en niet langer dan 5 minuten he
Volgende keer even stelen danquote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
Als ze mijn topic stelen dan krijgen ze billenkoek
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kachel ook altijd een enorme hoeveelheid aan eten naar binnen als ik een vreetkick heb
ik ben keuriger dan datquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil coban een keer meeten, dan drinken we keurig thee, en doen we waterpijp.
haha met al die oma opmerkingen heb ik nu echt het beeld van een kranige oude dame voor mequote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef coban het volgende:
omg, waterpijp is chill, dikke cultuurshock dit evenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef coban het volgende:
[..]
ik ben keuriger dan datik doe ook geen waterpijp
ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb geen bad
ik douche soms wel 3 kwartier lang
Een keertje gehad dat ik geen eten meer had tijdens een vreetkick. Het is niet echt aan te raden inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]Vreetkick is echt het beste op aarde. Tenminste, zolang je eten in huis hebt
Dat ga ik nu doen, nu ga ik echtquote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef coban het volgende:
[..]
ik ookheel heet water
en iedere keer iets heter en heter tot het allerheetst en dan als een debiel naar plafond kijken tot ik tomaatje ben
coban wordt meer baas met de minuutquote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef coban het volgende:
[..]
ik ookheel heet water
en iedere keer iets heter en heter tot het allerheetst en dan als een debiel naar plafond kijken tot ik tomaatje ben
haha als je begonnen bent wel ja, als je niet begint met eten tijdens vreetkick is het nog wel te doen. Anders eeuwige leegtequote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een keertje gehad dat ik geen eten meer had tijdens een vreetkick. Het is niet echt aan te raden inderdaad.
Zelfs als ik niet begin, is het niet te harden bij mijquote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef Bieks het volgende:
[..]
haha als je begonnen bent wel ja, als je niet begint met eten tijdens vreetkick is het nog wel te doen. Anders eeuwige leegte
Hahaha, kan ik begrijpenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
omg, waterpijp is chill, dikke cultuurshock dit even)
Herkenbaarquote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben een keer midden in de nacht gaan rennen naar de snackbar omdat ie bijna dicht ging, dikke vreetkick, kwam ik binnen, monster bestelling geplaatst. Gast was niet blijIk had eten als één baas thusi lopen bunkeren voor mijn leven
ik werd ooit door oud-udowu held lompehork 'udowumama' genoemdquote:Op zondag 6 mei 2012 18:31 schreef Bieks het volgende:
[..]
haha met al die oma opmerkingen heb ik nu echt het beeld van een kranige oude dame voor me
Regels zijn er ook om je aan te houden, ieder z'n ding tochquote:Op zondag 6 mei 2012 18:33 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha, kan ik begrijpenik ben waarschijnlijk ook maar een van de weinigen die dat niet doet
wordt toch als een soort drugs beschouwd dus niet toegestaan
ik hou mij wel behoorlijk aan regels eigenlijk
dit is teveel voor mijn ego ik kan het allemaal niet meer aanquote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
coban wordt meer baas met de minuut.
onmogelijk. ze zit op max.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
coban wordt meer baas met de minuut.
Ja idd, mja ik ben in ieder geval niet zo'n fucked up moslim die alles afkeurtquote:Op zondag 6 mei 2012 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Regels zijn er ook om je aan te houden, ieder z'n ding toch
voor een moslim ben je best ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ja idd, mja ik ben in ieder geval niet zo'n fucked up moslim die alles afkeurtwel prima zo
coban is het bewijs.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een baasheidsgehalte kan nooit op z'n max komen.
Niets mis mee, ik bewonder het wel enigzinsquote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ja idd, mja ik ben in ieder geval niet zo'n fucked up moslim die alles afkeurtwel prima zo
het is dat ik 3000 km van je vandaag ben anders zou ik mijn 80 neven sturenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
voor een moslim ben je best ok.
* FkTwkGs2012 runs
Ikquote:Op zondag 6 mei 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
Wie speelde er vroeger stoepranden met zo'n bal ?
Even bellen hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:37 schreef coban het volgende:
ik wil plaatsje in guinness book of records met baasheid
Ik. Altijd op een drukke weg met een leren balquote:Op zondag 6 mei 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
Wie speelde er vroeger stoepranden met zo'n bal ?
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik. Altijd op een drukke weg met een leren bal.
Ik was vroeger echt een kutkind.
ik wilde Mustafa Kemal Atatürk nomineren, maar je hebt een punt, coban zou het ook goed doenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even bellen hoor.
Sowieso voor de titel 'Bazigste turk ter wereld' gaan.
wat is 'huis' dan, woon je in een begeleid wonen groep of wat.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind mijn jongste broertje en zusje echt echt echt heel lief. Maar ik ben blij dat ik zo weer naar huis mag
Inderdaadquote:
Ataturk staat niet eens in de schaduw van coban als het op baasheid aan komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wilde Mustafa Kemal Atatürk nomineren, maar je hebt een punt, coban zou het ook goed doen
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. En de oudere mensen konden je toch niks maken, want je mag geen kinderen slaan
.
Mn ouders zijn gescheiden. Dit zijn mijn halfbroertje en zusje van vaders kant.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is 'huis' dan, woon je in een begeleid wonen groep of wat.
ah zo. gebroken gezin. sad story broquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn ouders zijn gescheiden. Dit zijn mijn halfbroertje en zusje van vaders kant.
Helemaal niet juistquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah zo. gebroken gezin. sad story bro
Of je fiets helemaal naar de kut rijden in het bos, want je was gaan racenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DitEn toen was rellen gewoon met pijltjes schieten, belletje trekken, kloten met laserpennen.
Nu is het beroven, verkrachten en tieners gangbangen en laten zien aan al je matties.
Hutten bouwenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of je fiets helemaal naar de kut rijden in het bos, want je was gaan racen. En kuilen graven en hutten bouwen
.
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hutten bouwen![]()
Omg, wat een tijden, geen rekeningen, geen huiswerk, geen gezeur. Gewoon doen wat je wou.
Nu alles lastig
Harde leven bro
Niet als een idioot het halve pak atten en dan een glas inschenkenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat moment waarop je dorst hebt, naar beneden gaat en drinken pakt, maar tegen de tijd dat je boven bent is de glas al weer leeg en kan je terug.
daarom onder het glas opdrinken en een vullen voor de dorst die gaat komenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat moment waarop je dorst hebt, naar beneden gaat en drinken pakt, maar tegen de tijd dat je boven bent is de glas al weer leeg en kan je terug.
Herkenbaar wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet als een idioot het halve pak atten en dan een glas inschenken
Ja ik had dus al een glas op, en schonk deze is voor mee naar boven, maar hij was al op.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daarom onder het glas opdrinken en een vullen voor de dorst die gaat komen
gmta. eerst glas water drinken in de keuken, dan vullen met wat je wilde, terug naar boven. chijl.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daarom onder het glas opdrinken en een vullen voor de dorst die gaat komen
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
En het pak leeg atten kan niet want het was een mix tussen 2 verschillende soorten drinken.
Ik doe dat ook altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het was 3kwart melk en een kwart chocolademelkweetje hoe lekker dat is.
Daar moeten ze officieel drinken van maken.
Jij doet echt de meest vage dingen met je eten/drinkenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het was 3kwart melk en een kwart chocolademelkweetje hoe lekker dat is.
Daar moeten ze officieel drinken van maken.
choc aanlengen met melk is lekker man.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij doet echt de meeste vage dingen met je etenLaatst ook al cola en melk
.
Melk met een klein beetje cola is zo lekker omgquote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
choc aanlengen met melk is lekker man.
cola met melk
Beetje experimenteren tochquote:Op zondag 6 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij doet echt de meest vage dingen met je eten/drinkenLaatst ook al cola en melk
.
klein beetje heb ik nooit geprobeerd. damn nu ga ik dat proberen. gelukkig geen cola onder handbereikquote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Melk met een klein beetje cola is zo lekker omg
Komt nog wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet met andere dingen experimenteren, jongedame.
Doenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
klein beetje heb ik nooit geprobeerd. damn nu ga ik dat proberen. gelukkig geen cola onder handbereik
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:53 schreef heloef het volgende:
Zelf gemaakte bananenshake met oreo on the side nomnomnomnom.
Bazendrankquote:Op zondag 6 mei 2012 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Spätzi drinken in DuitslandTE lekker gewoon
Ik zit nu bijna elke week voor stage 1 nacht in een hotel in Duitsland. Altijd Spätzi bestellen daarquote:Op zondag 6 mei 2012 18:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bazendrank. Vroeger deden we ook altijd fanta en cola bij elkaar en noemden dat ook Spezi. Smaakte toch anders
Je moet verse aardbeien invriezen en die door de yoghurt doenquote:
Die van gazeuse?quote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Hoe heet dat ene ook al weer, dat kocht je in een gewone fles, het was roze, en daar moest je dan suiker bij doen, dan ging dat een beetje schuimen.
Klinkt lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet verse aardbeien invriezen en die door de yoghurt doen. Op een warme zomerdag is dat hard genieten.
koop dan gewoon ingevroren aardbeien. goedkoper en vaak rijper dan je ze in de supermarkt koopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je moet verse aardbeien invriezen en die door de yoghurt doen. Op een warme zomerdag is dat hard genieten.
alles met prik bruist als je er suiker bijgooit.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Geen idee.. maar het was een gewone fles zoals cola en 7up, niet zo'n klein flesje.
Mijn ouders hadden vroeger een hele moestijn vol met aardbeienplanten, niks geen zooi uit de kassen of de supermarkt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
koop dan gewoon ingevroren aardbeien. goedkoper en vaak rijper dan je ze in de supermarkt koopt.
Ja bruizen, maar niet echt schuimen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles met prik bruist als je er suiker bijgooit.
Dat spul hadden mijn ouders ook altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Monopoly het volgende:
Roze drankjeMoest ik vroeger altijd als ik ziek was.
Wat een bocht was dat
Morgen wel ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga nu naar de supermarkt en haal champagnepils.
DV zal het wel weten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat spul hadden mijn ouders ook altijdSmerige zooi inderdaad. Weet nog steeds niet hoe dat spul heet.
Altijd als ik dit zie doet het me denken aan iemand uit de tweede die toen wij een keer naar de poiesz gegaan waren en gazeuse voor hem meebrachten "Gazeuse!" schreeuwde en naar ons toe rende en over een stang wilde springen en toen met zijn been bleef haken en hard op zijn bek ging.quote:
Geniaalquote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Altijd als ik dit zie doet het me denken aan iemand uit de tweede die toen wij een keer naar de poiesz gegaan waren en gazeuse voor hem meebrachten "Gazeuse!" schreeuwde en naar ons toe rende en over een stang wilde springen en toen met zijn been bleef haken en hard op zijn bek ging.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Altijd als ik dit zie doet het me denken aan iemand uit de tweede die toen wij een keer naar de poiesz gegaan waren en gazeuse voor hem meebrachten "Gazeuse!" schreeuwde en naar ons toe rende en over een stang wilde springen en toen met zijn been bleef haken en hard op zijn bek ging.
Faal to the haasquote:Op zondag 6 mei 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog allemaal verslagen schrijvenvan m'n stage, moet morgen ingeleverd worden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij weet alles als het om gezondheid gaat
Siri, dat is toch een India geloof?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog een onderwerp voor mijn presentatie bedenken. Zouden er wetenschappelijke artikelen over Siri zijn?
Waarschijnlijk meer dan je gaat willen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog een onderwerp voor mijn presentatie bedenken. Zouden er wetenschappelijke artikelen over Siri zijn?
Hoi Arniequote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan je gaat willen.
Zo eens m'n laptop aanslingeren danquote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan je gaat willen.
Over het soort systeem in ieder geval. Siri zelf zal wel niet openbaar zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo eens m'n laptop aanslingeren dan
HOE KAN DAT NOUquote:
hoe oud ben je ?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Robophatt het volgende:
Jezus ik trek echt mannen/jongens aan die 2 jaar jonger zijn dan ik ofzo
5 jaar*quote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Robophatt het volgende:
Ik was vorig jaar hulp mentor van de eerste klas, en zo'n jongentje vond me leuk ofzo. Gaf me zelfs een keer chocolaquote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Robophatt het volgende:
Ik ben 25, 3 jaar ouder.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Robophatt het volgende:
22 ben ik...
Kom er net achter dat een kerel met wie ik gisteravond nummers heb uitgewisseld echt 20 was
maakt niet uit tochquote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Robophatt het volgende:
22 ben ik...
Kom er net achter dat een kerel met wie ik gisteravond nummers heb uitgewisseld echt 20 was
Nee maar het begint wel echt een beetje typisch te wordenquote:
je hebt hem gebrokenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee maar het begint wel echt een beetje typisch te worden
Maar ja hij zal me toch wel niet meer hoeven want ik ging er uiteindelijk met een ander vandoor
weer een ziel in sipheid verdoemdquote:Op zondag 6 mei 2012 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee maar het begint wel echt een beetje typisch te worden
Maar ja hij zal me toch wel niet meer hoeven want ik ging er uiteindelijk met een ander vandoor
wel schattigquote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar hulp mentor van de eerste klas, en zo'n jongentje vond me leuk ofzo. Gaf me zelfs een keer chocola
know that feel bro
Deed ik niet extraquote:
Ragboer is ook lekker. :$quote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deed ik niet extraHij was zo serieus.
Wel echt superlekker
Straks.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pz, trek die internetkabel eruit en ga je hw maken.
blijkbaar wilt iemand dood vandaagquote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wilde Mustafa Kemal Atatürk nomineren, maar je hebt een punt, coban zou het ook goed doen
Ken ik nietquote:
haha waarom dat?quote:
kom istanbul oke? zijn veel mensen die jongentjens als jou wel leuk vinden :$quote:Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ben bijna 18 :$ dan kom ik met dientje naar hc voor jou.
blonde jb's bedoel je?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef coban het volgende:
[..]
haha waarom dat?
[..]
kom istanbul oke? zijn veel mensen die jongentjens als jou wel leuk vinden :$
Klinkt goed.quote:
Ik weet niet manquote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef coban het volgende:
[..]
haha waarom dat?
[..]
kom istanbul oke? zijn veel mensen die jongentjens als jou wel leuk vinden :$
Een keertje Rotterdam onveilig maken met onze charmesquote:Op zondag 6 mei 2012 19:25 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil een keertje bier drinken met Spouwer en dan op vrouwenjacht
Ik zit nu op 3:20 ongeveer.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Intro is alleen erg lang, vanaf 02;08 is het
Gladde praatjes allez?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Een keertje Rotterdam onveilig maken met onze charmes.
Jij laat je toch altijd hosselen?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt mijn hosselskills nog nooit gezien zeker?
Dat ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij laat je toch altijd hosselen?
Daar ga ik niet van uit neequote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je hebt mijn hosselskills nog nooit gezien zeker?
Als je eruit ziet zoals hem wel ja.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef coban het volgende:
spouwer hoeft nooit te hosselen alles gaat vanzelf
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als je eruit ziet zoals hem wel ja.
Die harde leventje jwtquote:
Beter ga je naar de bieb, dan kom je geen bekende tegen en kan je alleen maar lerenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben een ideale leerling
Volgende week nog gewoon vakantie maar ik ga gewoon die hard naar school van 09:30 tot 16:00 leren voor examens.
Thuis kan ik me toch niet concentreren
Schattigquote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Flippiee het volgende:
Mijn ouwe lijkt wel dronken van gelukkig met Feyenoord op plek 2.
Terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Flippiee het volgende:
Mijn ouwe lijkt wel dronken van gelukkig met Feyenoord op plek 2.
omg serieusquote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Er is zelfs een keertje een vrouw naar me toegekomen die meteen vroeg of ik met haar wilde neuken.
Bij ons op school komt geen kip in de leerruimte, dus lekker hard muziek op en knallen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Beter ga je naar de bieb, dan kom je geen bekende tegen en kan je alleen maar leren
Ergens wel eigenlijk.quote:
quote:
Dat zeer zeker.quote:
flipsjequote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ergens wel eigenlijk.Ik heb hem al tijden niet zo vrolijk meegemaakt.
[..]
[..]
Dat zeer zeker.
Ja ik snap dat je het gedaan hebt, maar toen ze vroeg of je met d'r wilde neuken wat zei je toen?quote:
Gastquote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Er is zelfs een keertje een vrouw naar me toegekomen die meteen vroeg of ik met haar wilde neuken.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GastJe gaat me toch niet vertellen dat je nee hebt gezegd he?
ALs het een fatsig lelijk iemand was wel lijkt mijquote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien was ze wel vadsig en lelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrast, maar 5 min. stonden we al buitenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je het gedaan hebt, maar toen ze vroeg of je met d'r wilde neuken wat zei je toen?
Die durven hem niet aan te spreken omdat ze het antwoord al weten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs het een fatsig lelijk iemand was wel lijkt mij
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrassend, maar 5 min. stonden we al buiten.
Let wel, ik had zeer veel gezopen.
Allicht niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
echt?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef coban het volgende:
ik krijg altijd een hartaanval van geluk als ik beach en dimens zie
Dat soort types durven je altijd aan te spreken, vooral engelsequote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die durven hem niet aan te spreken omdat ze het antwoord al weten.
Ook al was je nuchterquote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrassend, maar 5 min. stonden we al buiten.
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat soort types durven je altijd aan te spreken, vooral engelse
Heldquote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrast, maar 5 min. stonden we al buiten.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Monopoly het volgende:
Dimens is een harde baas. Ik fap dagelijks als ik hem zie verschijnen in een topic.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef coban het volgende:
ik krijg altijd een hartaanval van geluk als ik beach en dimens zie
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ooit eens gehosseld door Snuf, het was een heerlijke nacht
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geniale shit die meme
http://www.buzzfeed.com/keenan/best-of-really-high-guy-meme
Deze man weet het hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga broodjes halen bij avondwinkel. Broodje kipsalami met komkommer sla zout en peper. 1.50 per stuk moeilijk lekker
ja toch, geniet ervanquote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga broodjes halen bij avondwinkel. Broodje kipsalami met komkommer sla zout en peper. 1.50 per stuk moeilijk lekker
hey compliment mattie vraag maarquote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
He coban, ouwe koekert,
Mag ik iets vragennn..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |