flipsjequote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ergens wel eigenlijk.Ik heb hem al tijden niet zo vrolijk meegemaakt.
[..]
[..]
Dat zeer zeker.
Ja ik snap dat je het gedaan hebt, maar toen ze vroeg of je met d'r wilde neuken wat zei je toen?quote:
Gastquote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Spouwerranger het volgende:
Er is zelfs een keertje een vrouw naar me toegekomen die meteen vroeg of ik met haar wilde neuken.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GastJe gaat me toch niet vertellen dat je nee hebt gezegd he?
ALs het een fatsig lelijk iemand was wel lijkt mijquote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien was ze wel vadsig en lelijkquote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrast, maar 5 min. stonden we al buitenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je het gedaan hebt, maar toen ze vroeg of je met d'r wilde neuken wat zei je toen?
Die durven hem niet aan te spreken omdat ze het antwoord al weten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ALs het een fatsig lelijk iemand was wel lijkt mij
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrassend, maar 5 min. stonden we al buiten.
Let wel, ik had zeer veel gezopen.
Allicht niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
echt?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef coban het volgende:
ik krijg altijd een hartaanval van geluk als ik beach en dimens zie
Dat soort types durven je altijd aan te spreken, vooral engelsequote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die durven hem niet aan te spreken omdat ze het antwoord al weten.
Ook al was je nuchterquote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrassend, maar 5 min. stonden we al buiten.
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 19:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat soort types durven je altijd aan te spreken, vooral engelse
Heldquote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie was ik een beetje verrast, maar 5 min. stonden we al buiten.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Monopoly het volgende:
Dimens is een harde baas. Ik fap dagelijks als ik hem zie verschijnen in een topic.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef coban het volgende:
ik krijg altijd een hartaanval van geluk als ik beach en dimens zie
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ooit eens gehosseld door Snuf, het was een heerlijke nacht
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Geniale shit die meme
http://www.buzzfeed.com/keenan/best-of-really-high-guy-meme
Deze man weet het hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga broodjes halen bij avondwinkel. Broodje kipsalami met komkommer sla zout en peper. 1.50 per stuk moeilijk lekker
ja toch, geniet ervanquote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga broodjes halen bij avondwinkel. Broodje kipsalami met komkommer sla zout en peper. 1.50 per stuk moeilijk lekker
hey compliment mattie vraag maarquote:Op zondag 6 mei 2012 19:45 schreef Compliment het volgende:
He coban, ouwe koekert,
Mag ik iets vragennn..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |