Dat spul hadden mijn ouders ook altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Monopoly het volgende:
Roze drankjeMoest ik vroeger altijd als ik ziek was.
Wat een bocht was dat
Morgen wel ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ga nu naar de supermarkt en haal champagnepils.
DV zal het wel weten.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat spul hadden mijn ouders ook altijdSmerige zooi inderdaad. Weet nog steeds niet hoe dat spul heet.
Altijd als ik dit zie doet het me denken aan iemand uit de tweede die toen wij een keer naar de poiesz gegaan waren en gazeuse voor hem meebrachten "Gazeuse!" schreeuwde en naar ons toe rende en over een stang wilde springen en toen met zijn been bleef haken en hard op zijn bek ging.quote:
Geniaalquote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Altijd als ik dit zie doet het me denken aan iemand uit de tweede die toen wij een keer naar de poiesz gegaan waren en gazeuse voor hem meebrachten "Gazeuse!" schreeuwde en naar ons toe rende en over een stang wilde springen en toen met zijn been bleef haken en hard op zijn bek ging.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:02 schreef JApieman het volgende:
[..]
Altijd als ik dit zie doet het me denken aan iemand uit de tweede die toen wij een keer naar de poiesz gegaan waren en gazeuse voor hem meebrachten "Gazeuse!" schreeuwde en naar ons toe rende en over een stang wilde springen en toen met zijn been bleef haken en hard op zijn bek ging.
Faal to the haasquote:Op zondag 6 mei 2012 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog allemaal verslagen schrijvenvan m'n stage, moet morgen ingeleverd worden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij weet alles als het om gezondheid gaat
Siri, dat is toch een India geloof?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog een onderwerp voor mijn presentatie bedenken. Zouden er wetenschappelijke artikelen over Siri zijn?
Waarschijnlijk meer dan je gaat willen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet nog een onderwerp voor mijn presentatie bedenken. Zouden er wetenschappelijke artikelen over Siri zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |