ik wilde Mustafa Kemal Atatürk nomineren, maar je hebt een punt, coban zou het ook goed doenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even bellen hoor.
Sowieso voor de titel 'Bazigste turk ter wereld' gaan.
wat is 'huis' dan, woon je in een begeleid wonen groep of wat.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind mijn jongste broertje en zusje echt echt echt heel lief. Maar ik ben blij dat ik zo weer naar huis mag
Inderdaadquote:
Ataturk staat niet eens in de schaduw van coban als het op baasheid aan komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wilde Mustafa Kemal Atatürk nomineren, maar je hebt een punt, coban zou het ook goed doen
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. En de oudere mensen konden je toch niks maken, want je mag geen kinderen slaan
.
Mn ouders zijn gescheiden. Dit zijn mijn halfbroertje en zusje van vaders kant.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is 'huis' dan, woon je in een begeleid wonen groep of wat.
ah zo. gebroken gezin. sad story broquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mn ouders zijn gescheiden. Dit zijn mijn halfbroertje en zusje van vaders kant.
Helemaal niet juistquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah zo. gebroken gezin. sad story bro
Of je fiets helemaal naar de kut rijden in het bos, want je was gaan racenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DitEn toen was rellen gewoon met pijltjes schieten, belletje trekken, kloten met laserpennen.
Nu is het beroven, verkrachten en tieners gangbangen en laten zien aan al je matties.
Hutten bouwenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of je fiets helemaal naar de kut rijden in het bos, want je was gaan racen. En kuilen graven en hutten bouwen
.
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hutten bouwen![]()
Omg, wat een tijden, geen rekeningen, geen huiswerk, geen gezeur. Gewoon doen wat je wou.
Nu alles lastig
Harde leven bro
Niet als een idioot het halve pak atten en dan een glas inschenkenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat moment waarop je dorst hebt, naar beneden gaat en drinken pakt, maar tegen de tijd dat je boven bent is de glas al weer leeg en kan je terug.
daarom onder het glas opdrinken en een vullen voor de dorst die gaat komenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat moment waarop je dorst hebt, naar beneden gaat en drinken pakt, maar tegen de tijd dat je boven bent is de glas al weer leeg en kan je terug.
Herkenbaar wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niet als een idioot het halve pak atten en dan een glas inschenken
Ja ik had dus al een glas op, en schonk deze is voor mee naar boven, maar hij was al op.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daarom onder het glas opdrinken en een vullen voor de dorst die gaat komen
gmta. eerst glas water drinken in de keuken, dan vullen met wat je wilde, terug naar boven. chijl.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daarom onder het glas opdrinken en een vullen voor de dorst die gaat komen
Je snapt wat ik bedoelquote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
En het pak leeg atten kan niet want het was een mix tussen 2 verschillende soorten drinken.
Ik doe dat ook altijdquote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het was 3kwart melk en een kwart chocolademelkweetje hoe lekker dat is.
Daar moeten ze officieel drinken van maken.
Jij doet echt de meest vage dingen met je eten/drinkenquote:Op zondag 6 mei 2012 18:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het was 3kwart melk en een kwart chocolademelkweetje hoe lekker dat is.
Daar moeten ze officieel drinken van maken.
choc aanlengen met melk is lekker man.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij doet echt de meeste vage dingen met je etenLaatst ook al cola en melk
.
Melk met een klein beetje cola is zo lekker omgquote:Op zondag 6 mei 2012 18:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
choc aanlengen met melk is lekker man.
cola met melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |