Hoi Arniequote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan je gaat willen.
Zo eens m'n laptop aanslingeren danquote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meer dan je gaat willen.
Over het soort systeem in ieder geval. Siri zelf zal wel niet openbaar zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zo eens m'n laptop aanslingeren dan
HOE KAN DAT NOUquote:
hoe oud ben je ?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Robophatt het volgende:
Jezus ik trek echt mannen/jongens aan die 2 jaar jonger zijn dan ik ofzo
5 jaar*quote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Robophatt het volgende:
Ik was vorig jaar hulp mentor van de eerste klas, en zo'n jongentje vond me leuk ofzo. Gaf me zelfs een keer chocolaquote:Op zondag 6 mei 2012 19:13 schreef Robophatt het volgende:
Ik ben 25, 3 jaar ouder.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Robophatt het volgende:
22 ben ik...
Kom er net achter dat een kerel met wie ik gisteravond nummers heb uitgewisseld echt 20 was
maakt niet uit tochquote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Robophatt het volgende:
22 ben ik...
Kom er net achter dat een kerel met wie ik gisteravond nummers heb uitgewisseld echt 20 was
Nee maar het begint wel echt een beetje typisch te wordenquote:
je hebt hem gebrokenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee maar het begint wel echt een beetje typisch te worden
Maar ja hij zal me toch wel niet meer hoeven want ik ging er uiteindelijk met een ander vandoor
weer een ziel in sipheid verdoemdquote:Op zondag 6 mei 2012 19:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee maar het begint wel echt een beetje typisch te worden
Maar ja hij zal me toch wel niet meer hoeven want ik ging er uiteindelijk met een ander vandoor
wel schattigquote:Op zondag 6 mei 2012 19:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar hulp mentor van de eerste klas, en zo'n jongentje vond me leuk ofzo. Gaf me zelfs een keer chocola
know that feel bro
Deed ik niet extraquote:
Ragboer is ook lekker. :$quote:Op zondag 6 mei 2012 19:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Deed ik niet extraHij was zo serieus.
Wel echt superlekker
Straks.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pz, trek die internetkabel eruit en ga je hw maken.
blijkbaar wilt iemand dood vandaagquote:Op zondag 6 mei 2012 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik wilde Mustafa Kemal Atatürk nomineren, maar je hebt een punt, coban zou het ook goed doen
Ken ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |