Das ook waar, maar goed, ik zou een insteek dat ze nu dus de playoffs spelen en dat dus hun kans is eerlijker vinden. Hoe dan ook spelen ze nu dus wel EL, alleen levert dat fairplay ticket echt een plaatjes in de allereerste voorronde op? En stroom je via de playoffs later in?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo ten koste van een andere ploeg? De FP ranglijst is nu eenmaal zo dat Twente hoger staat dan Excelsior en lager dan Heerenveen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen huilie, dit heet trollen.. ik had allang voorspeld (voor het seizoen zelfs) dat PSV 3e werd dus mij heb je er niet mee.
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de trollers natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen huilie, dit heet trollen.. ik had allang voorspeld (voor het seizoen zelfs) dat PSV 3e werd dus mij heb je er niet mee.
Jep, hoe jammer ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
ach, psv heeft het zelf ook gewoon laten liggen in Waalwijk.
EL1quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de psv-fans
nahh jammerquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Ik kwam van PSV en dan boven PSV eindigen geeft me een heel goed gevoel"
Het kan altijd erger, kijk naar Twentequote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit je volgende smoesje... Beetje jammer, heeft een extreem hoog calimero gehaltequote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de trollers natuurlijk
quote:
Zakdoekjes al op?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
Een mod net die trollde. Slecht voorbeeld geven
mwuahahaquote:
stop eens met huilen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
Euh, oke.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja jullie heb dat bericht net snel weggehaald.
Een fantastisch seizoen met prachtig voetbalquote:
Ze hebben de fairplay prijs daardoor gewonnen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Kremers het volgende:
En dan heeft McClaren ze nog wel meegnomen op een soort extra trainingskamp
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja jullie heb dat bericht net snel weggehaald.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fantastisch seizoen met prachtig voetbal
Wanneer is de huldiging?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie wel van Feyenoord?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef TLC het volgende:
Ik moet toegeven dat Ronald Koeman een bijzonder knappe prestatie heeft neergezet met Feyenoord en dat ik dat echt niet van hem had verwacht aan het begin.
Voordeel voor jou is dat je nog wat langer van ze kan genieten dit seizoenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zometeen, de hele A-zoveel zal weer vol staan met juichende Tukkers!quote:
Preciesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel voor jou is dat je nog wat langer van ze kan genieten dit seizoen
Wss met dezelfde logica als dat ze Wijnaldum hebben gehaaldquote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom leent PSV ook Bakkal uit, die heeft veel punten voor Fey gepakt.
rkc 9equote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef tochweerhenk het volgende:
5e.
Topscorer Dost.
Sibon.
RKC 8e
Feyenoord 2e
Leuk seizoen.
je moet kijken naar EL1 op sopcast, andere kanalen zijn downquote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef RvLaak het volgende:
Kapt mijn EL stream er mee
Dan toch maar over naar SopCast voor de interviews...Koeman
Feyenoord
RKC is 9de geworden .. wat is de consequentie daarvan?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef tochweerhenk het volgende:
5e.
Topscorer Dost.
Sibon.
RKC 8e
Feyenoord 2e
Leuk seizoen.
Ze moeten toch tegen flutteams die niet beter zijn dan Excelsior.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen geeft toch niks om de winst want de helft gaat weg, spelen toch geen EL
Doe ik nou ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
je moet kijken naar EL1 op sopcast, andere kanalen zijn down
Is ook een ex PSVer.. en Heerenveen heeft het ook weggeven.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
Gejank van die "analist" over dat Heerenveen het expres heeft weggegeven.
Wss een PSV'er
Pas na de 1-2. Toen was het idd gespeeldquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ook een ex PSVer.. en Heerenveen heeft het ook weggeven.
Ja dat vond ik nou niet echt heel erg obvious ofzo, Heerenveen verdedigt nooit goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
Gejank van die "analist" over dat Heerenveen het expres heeft weggegeven.
Wss een PSV'er
das klote ja, ik vond het wel tof dat de stream van ajax afgelopen woensdag na de wedstrijd overging naar at5quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EL stream is ideaal voor de wedstrijden, maar ze kappen er veel te vroeg mee
Alsof de 1-3 haalbaar voor de keeper was.quote:
Dat vond ik wel dubieus ja... Ajax wel door blijven streamen, alle andere teams niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef plopkweker het volgende:
[..]
das klote ja, ik vond het wel tof dat de stream van ajax afgelopen woensdag na de wedstrijd overging naar at5
wel leuk dat EL1 stream wel bezig blijft nu![]()
Penalty was terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef debeterebob het volgende:
Wat de fuck. Anderlecht in 90+4 via een dubieuze penalty kampioen
iemand?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
RKC is 9de geworden .. wat is de consequentie daarvan?
(RKC/RJC verloren , NEC gewonnen)
Keeper niet, verdediging van Heerenveen had veel eerder in kunnen (en moeten) grijpen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Alsof de 1-3 haalbaar voor de keeper was.
6 of 7quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iemand?
Hoeveel teams gaan nou europa in?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik wel dubieus ja... Ajax wel door blijven streamen, alle andere teams niet.
Hoofdkantoor EL staat in A'dam?
Nee gast echt niet, na de 1-0. Vlaar stond in de spits manquote:
Hoe zit het dan met RKC? (9de geworden)quote:
Ajax stream was ook gratisquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik wel dubieus ja... Ajax wel door blijven streamen, alle andere teams niet.
Hoofdkantoor EL staat in A'dam?
Edit;)quote:
Twente - RKC en NEC - Vitesse als ik het goed hebquote:
Heerenveen verdediging is sowieso nooit echt goed geweestquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee gast echt niet, na de 1-0. Vlaar stond in de spits manBruer verdedigde niet meer.
Was gewoon afgesproken werk, Heerenveen maakt de 1-0 zodat de KNVB niks hoeft te doen en Feyenoord mag winnen.
hmm ik kan het nergens vindenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, dan was het wss gewoon de "kampioensstream". Maakt het een stuk minder dubieus. Dank
http://www.omroepbrabant.(...)d+NAC+-+RKC+3-2.aspxquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Edit;)
1 tot 5 speelt CL en EL
6 is Twente en als die Play-offs winnen spelen die in EL. Winnen ze die niet wint iemand anders de Play-offs en speelt twente alsnog EL.
Dus afhankelijk van wat Twente doet in de Play-offs 6 of 7
Had ermee te maken dat Ajax niet op tv wasquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, dan was het wss gewoon de "kampioensstream". Maakt het een stuk minder dubieus. Dank
Dat sowieso, maar toen was het wel erg verdacht.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heerenveen verdediging is sowieso nooit echt goed geweest
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Edit;)
1 tot 5 speelt CL en EL
6 is Twente en als die Play-offs winnen spelen die in EL. Winnen ze die niet wint iemand anders de Play-offs en speelt twente alsnog EL.
Dus afhankelijk van wat Twente doet in de Play-offs 6 of 7
Sandwichquote:Op zondag 6 mei 2012 16:53 schreef plopkweker het volgende:
dost word door 2 mensen geintervieuwd, dafuq?
whahaquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)d+NAC+-+RKC+3-2.aspx
Oke RKC gaat de playoffs in als 9de plek. NEC dus ook
Gelegenheid om elftal te bedanken voor een briljant seizoen, eerder. Mag ook wel, na vorig seizoen.quote:
quote:
Eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat is toch zielig, net als toen Nederland 2e plek ging vieren.
Winnen is wanneer je eerste wordt. 2 3 of 4 plek is allemaal dan hetzelfde.
Ga huilenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Thanks, gefeliciteerd ook nog met Europees voetbalquote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef tochweerhenk het volgende:
5e.
Topscorer Dost.
Sibon.
RKC 8e
Feyenoord 2e
Leuk seizoen.
Een moment om de selectie ff te bedanken voor het geweldige seizoen is terecht. Het een huldiging noemenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit iets anders. Feyenoord is gewoon dé verrassing van het seizoen. Niemand had dit verwacht.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Trots mag wel maar een huldiging.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:57 schreef MouzurX het volgende:
Net alsof je hier niet trots op mag zijn als feyenoord.
Mwa, bij de Olympische spelen is 1 t/m 3 gewoon een prijs en echt goed. Dat vind ik met een WK ook. En bij Feyenoord gezien de geschiedenis ook super.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Net als Ajax, Feyenoord, AZ, Heerenveen en Twentequote:
Daar discussieert niemand over.quote:
Doe niet zo domquote:Op zondag 6 mei 2012 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke club heeft voor als laatste ook al weer wat gewonnen in Europa?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik vraag me wel af of dit zo goed is voor nederland ala zoveel mogelijk door in europa..
Feyenoord heeft wat gepresteerd maar in de champions leaque zie ik ze er toch zo uit liggen.
dus. ik zeg het toch gewoon?quote:
Dus? PSV kan er ook zo uitliggenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik vraag me wel af of dit zo goed is voor nederland ala zoveel mogelijk door in europa..
Feyenoord heeft wat gepresteerd maar in de champions leaque zie ik ze er toch zo uit liggen.
Excelsior kan nog steeds hoor, als Twente de Play-offs wintquote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus? PSV kan er ook zo uitliggenzijn ook prutsers.
Feyenoord heeft het verdiend.
En gelukkig geen Heracles en/of Excelsior Europa in dat zou pas slecht zijn.
Ja, héél goed zelfs. Nu gaat Heracles namelijk Europa niet in. Feyenoord kan het bij voorbaat toch niet slechter doen dan Heracles, zeker niet omdat ze 2 voorrondes zouden moeten verliezen om niet Europa in te gaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:58 schreef MouzurX het volgende:
10 jaar geleden is het niet? dus dat is nou niet echt een argument dat ze nu weer gaan presteren. Stel je Feyenoord eens voor zonder de goaltjes van Bakkal en Guidetti, wordt lastig hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke club heeft voor als laatste ook al weer wat gewonnen in Europa?
quote:
Dat van die 10 jaar terug is eigenlijk vooral mijn punt. 10 jaar lang heeft geen enkele NL-club ook maar iets gepresteerd in Europees verband. Niemand heeft dus recht van spreken.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
10 jaar geleden is het niet? dus dat is nou niet echt een argument dat ze nu weer gaan presteren. Stel je Feyenoord eens voor zonder de goaltjes van Bakkal en Guidetti, wordt lastig hoor.
maar goed, ze flikten het dit seizoen ook, na het vertrek van dragende spelers, dus waarom volgend seizoen niet weer?
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat van die 10 jaar terug is eigenlijk vooral mijn punt. 10 jaar lang heeft geen enkele NL-club ook maar iets gepresteerd in Europees verband. Niemand heeft dus recht van spreken.
Als Feyenoord in de CL groepsfase kan komen zijn ze helemaal terug.. in de top van NL.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef mrstylo het volgende:
Persoonlijk denk ik nog steeds dat Feyenoord niet volgens seizoen niet meer lukt.
Hetzelfde wat Ado vorig jaar deed.
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Blijf nog vooral een paar uur zo posten mrstylo, genieten.
Goed presteren doen veel Nederlandse clubs hoor. Bijna elke jaar gaan 3 teams door naar achtste finales. Winnen gaat misschien nooit meer gebeuren maar goed presteren wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Blijf nog vooral een paar uur zo posten mrstylo, genieten.
Guidetti houden gaat 'm gewoon niet worden, die gaat gewoon bij een middenmotor/degradatiekandidaat in de Premier League voetballen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Feyenoord in de CL groepsfase kan komen zijn ze helemaal terug.. in de top van NL.
Maar ze moeten nu spelers behouden, paar gerichte aankopen doen en proberen Guidetti te houden.
Ja en op wat voor manier :pquote:Op zondag 6 mei 2012 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
Als iemand niet Europa in zou moetne is het Ajax wel, liggen er altijd uit.
Maar proberen Guidetti te behouden lijkt me moeilijk, want daar heeft Feyenoord én Guidetti niets over te zeggen. Wat belangrijker is om Bakkal te behouden. Hij verdient nu 1 miljoen en kijken of Feyenoord dat lukt.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Feyenoord in de CL groepsfase kan komen zijn ze helemaal terug.. in de top van NL.
Maar ze moeten nu spelers behouden, paar gerichte aankopen doen en proberen Guidetti te houden.
Dit jaar zelf eens ploegjes omkopenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:04 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja en op wat voor manier :p
Hopen dat de poule dit jaar een beetje makkelijker is.
Hij heeft zeker wat belangrijke goals gescoord, met name de laatste paar wedstrijden. Dus dit seizoen heeft hij dat miljoen zich wel terugbetaald met de inkomsten van de CL/EL. Maar goed, in het verleden behaalde resultaten...quote:Op zondag 6 mei 2012 17:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar proberen Guidetti te behouden lijkt me moeilijk, want daar heeft Feyenoord én Guidetti niets over te zeggen. Wat belangrijker is om Bakkal te behouden. Hij verdient nu 1 miljoen en kijken of Feyenoord dat lukt.
Not badquote:Toivonen: het is een verloren seizoen voor PSV, felicitaties aan Feyenoord
6 mei 2012
Ola Toivonen sprak na afloop voor de camera van Eredivisie Live over een verloren seizoen. 'Champions League plaats was minimaal het doel dit seizoen. Er is heel veel gebeurd dit seizoen. We hadden nog hoop voor de wedstrijd, maar het is niet gelukt. Feyenoord heeft het dit seizoen beter gedaan, felicitaties voor Feyenoord.'
PSV Netwerk
'Wat ik volgend jaar ga doen? Eerst concentreren op het EK. Dan kijken wat er met mij en de club gaat gebeuren. Ik sta open voor nog een jaar PSV, maar ik sta ook open voor een vertrek."
Kan jou het schelen, over een heel seizoen gewoon verdiendquote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef Bombvis het volgende:
Feyenoord(oké, het was niet best en Heerenveen liet het wat lopen, maar toch)
Gewoon verdiend over het hele seizoen gezien.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:13 schreef Bombvis het volgende:
Feyenoord(oké, het was niet best en Heerenveen liet het wat lopen, maar toch)
Alleen Ajax had minder kaartenquote:Op zondag 6 mei 2012 17:16 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Feyenoord gefeliciteerd ,het is jullie gegund, de 2 grote clubs staan we op de juiste plaatsen;)
Een vraag over die Fair Play ticket voor Twente ;
Hoe is het mogelijk dat Twente die waarschijnlijk krijgt?
- Want qua spelers, heb je met die gekke Douglas oa echt totaal geen recht op die prijs, ze hebben veel meer kaarten gepakt dan sommige andere clubs
..
quote:
twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:15:46Ajax ontving in zijn laatste 8 Eredivisieduels geen enkele kaart. Een dergelijke reeks was in laatste 20 jaar Eredivisie niet meer vertoond. reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, over een heel seizoen gewoon verdiend
Om er een dooddoener uit te gooien, over een heel seizoen sta je waar je hoort te staan en dat geloof ik ook wel. Maar zoals ze bij EL ook zeiden, Heerenveen scoorde de 1-0 en Zomer keek vertwijfeld naar Jans van "Wat nu!?". Maar desondanks, ik ben heel blij ja, hoor al van genoeg mensen die hun vakantieplannen maar wat om gaan gooien zodat ze er bij zijn op 31 juli/1 augustusquote:Op zondag 6 mei 2012 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon verdiend over het hele seizoen gezien.
Dat is ook zo.. competitie gaat over 34 wedstrijden, maar Heerenveen zat in een rare situatie en dat was gunstig voor Feyenoord.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
Om er een dooddoener uit te gooien, over een heel seizoen sta je waar je hoort te staan en dat geloof ik ook wel. Maar zoals ze bij EL ook zeiden, Heerenveen scoorde de 1-0 en Zomer keek vertwijfeld naar Jans van "Wat nu!?". Maar desondanks, ik ben heel blij ja, hoor al van genoeg mensen die hun vakantieplannen maar wat om gaan gooien zodat ze er bij zijn op 31 juli/1 augustus
Hoezo KNJB?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:33 schreef plopkweker het volgende:
[..]twitter:InfostradaNL twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:15:46Ajax ontving in zijn laatste 8 Eredivisieduels geen enkele kaart. Een dergelijke reeks was in laatste 20 jaar Eredivisie niet meer vertoond. reageer retweet
Mjaquote:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alsof jij weg blijft tot volgend jaar..
quote:
Was een mooie wedstrijd ja. De solo van Leroy Fer was de mooistequote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
PSV Twente nu op EL1
1-4 momenteel
Gisteren was de herhaling van PSV-TWE ook te zienquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
gOooooooooooaaaaaaallllllllll 1-5 Leroy Fer!
Neequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft PSV dit jaar met 6-2 van Twente gewonnen?
9 december 2012 is nog niet geweest? Echt waar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
9 december 2012 is nog niet geweest? Echt waar?Ik weet heus wel dat je denkt dat PSV dit jaar met 6-2 van Twente gaat winnen hoor. Maar da ga nie gebeur'nSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zag 2-6 wel gebeuren?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet heus wel dat je denkt dat PSV dit jaar met 6-2 van Twente gaat winnen hoor. Maar da ga nie gebeur'n
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
PSV gaat wederom puntverlies lijden tegen mijn Twente, ik gok op twee keer 1-1
Ajax wordt in Enschede ook op een gelijkspel gehouden, of we houden de 3 punten in Enschedequote:
Nee, gewoon neequote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajax wordt in Enschede ook op een gelijkspel gehouden, of we houden de 3 punten in Enschede
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel handig dat jij dat al bepaald. Hoeven we de wedstrijden niet meer te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |