Das ook waar, maar goed, ik zou een insteek dat ze nu dus de playoffs spelen en dat dus hun kans is eerlijker vinden. Hoe dan ook spelen ze nu dus wel EL, alleen levert dat fairplay ticket echt een plaatjes in de allereerste voorronde op? En stroom je via de playoffs later in?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo ten koste van een andere ploeg? De FP ranglijst is nu eenmaal zo dat Twente hoger staat dan Excelsior en lager dan Heerenveen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen huilie, dit heet trollen.. ik had allang voorspeld (voor het seizoen zelfs) dat PSV 3e werd dus mij heb je er niet mee.
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de trollers natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen huilie, dit heet trollen.. ik had allang voorspeld (voor het seizoen zelfs) dat PSV 3e werd dus mij heb je er niet mee.
Jep, hoe jammer ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
ach, psv heeft het zelf ook gewoon laten liggen in Waalwijk.
EL1quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de psv-fans
nahh jammerquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Ik kwam van PSV en dan boven PSV eindigen geeft me een heel goed gevoel"
Het kan altijd erger, kijk naar Twentequote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit je volgende smoesje... Beetje jammer, heeft een extreem hoog calimero gehaltequote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de trollers natuurlijk
quote:
Zakdoekjes al op?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
Een mod net die trollde. Slecht voorbeeld geven
mwuahahaquote:
stop eens met huilen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
Euh, oke.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja jullie heb dat bericht net snel weggehaald.
Een fantastisch seizoen met prachtig voetbalquote:
Ze hebben de fairplay prijs daardoor gewonnen hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Kremers het volgende:
En dan heeft McClaren ze nog wel meegnomen op een soort extra trainingskamp
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja jullie heb dat bericht net snel weggehaald.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fantastisch seizoen met prachtig voetbal
Wanneer is de huldiging?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie wel van Feyenoord?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef TLC het volgende:
Ik moet toegeven dat Ronald Koeman een bijzonder knappe prestatie heeft neergezet met Feyenoord en dat ik dat echt niet van hem had verwacht aan het begin.
Voordeel voor jou is dat je nog wat langer van ze kan genieten dit seizoenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zometeen, de hele A-zoveel zal weer vol staan met juichende Tukkers!quote:
Preciesquote:Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel voor jou is dat je nog wat langer van ze kan genieten dit seizoen
Wss met dezelfde logica als dat ze Wijnaldum hebben gehaaldquote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom leent PSV ook Bakkal uit, die heeft veel punten voor Fey gepakt.
rkc 9equote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef tochweerhenk het volgende:
5e.
Topscorer Dost.
Sibon.
RKC 8e
Feyenoord 2e
Leuk seizoen.
je moet kijken naar EL1 op sopcast, andere kanalen zijn downquote:Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef RvLaak het volgende:
Kapt mijn EL stream er mee
Dan toch maar over naar SopCast voor de interviews...Koeman
Feyenoord
RKC is 9de geworden .. wat is de consequentie daarvan?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:38 schreef tochweerhenk het volgende:
5e.
Topscorer Dost.
Sibon.
RKC 8e
Feyenoord 2e
Leuk seizoen.
Ze moeten toch tegen flutteams die niet beter zijn dan Excelsior.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:43 schreef Geo4kant het volgende:
Heerenveen geeft toch niks om de winst want de helft gaat weg, spelen toch geen EL
Doe ik nou ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
je moet kijken naar EL1 op sopcast, andere kanalen zijn down
Is ook een ex PSVer.. en Heerenveen heeft het ook weggeven.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
Gejank van die "analist" over dat Heerenveen het expres heeft weggegeven.
Wss een PSV'er
Pas na de 1-2. Toen was het idd gespeeldquote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is ook een ex PSVer.. en Heerenveen heeft het ook weggeven.
Ja dat vond ik nou niet echt heel erg obvious ofzo, Heerenveen verdedigt nooit goed.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:47 schreef RvLaak het volgende:
Gejank van die "analist" over dat Heerenveen het expres heeft weggegeven.
Wss een PSV'er
das klote ja, ik vond het wel tof dat de stream van ajax afgelopen woensdag na de wedstrijd overging naar at5quote:Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
EL stream is ideaal voor de wedstrijden, maar ze kappen er veel te vroeg mee
Alsof de 1-3 haalbaar voor de keeper was.quote:
Dat vond ik wel dubieus ja... Ajax wel door blijven streamen, alle andere teams niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef plopkweker het volgende:
[..]
das klote ja, ik vond het wel tof dat de stream van ajax afgelopen woensdag na de wedstrijd overging naar at5
wel leuk dat EL1 stream wel bezig blijft nu![]()
Penalty was terecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef debeterebob het volgende:
Wat de fuck. Anderlecht in 90+4 via een dubieuze penalty kampioen
iemand?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:44 schreef MouzurX het volgende:
[..]
RKC is 9de geworden .. wat is de consequentie daarvan?
(RKC/RJC verloren , NEC gewonnen)
Keeper niet, verdediging van Heerenveen had veel eerder in kunnen (en moeten) grijpen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:48 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Alsof de 1-3 haalbaar voor de keeper was.
6 of 7quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
iemand?
Hoeveel teams gaan nou europa in?
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik wel dubieus ja... Ajax wel door blijven streamen, alle andere teams niet.
Hoofdkantoor EL staat in A'dam?
Nee gast echt niet, na de 1-0. Vlaar stond in de spits manquote:
Hoe zit het dan met RKC? (9de geworden)quote:
Ajax stream was ook gratisquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat vond ik wel dubieus ja... Ajax wel door blijven streamen, alle andere teams niet.
Hoofdkantoor EL staat in A'dam?
Edit;)quote:
Twente - RKC en NEC - Vitesse als ik het goed hebquote:
Heerenveen verdediging is sowieso nooit echt goed geweestquote:Op zondag 6 mei 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee gast echt niet, na de 1-0. Vlaar stond in de spits manBruer verdedigde niet meer.
Was gewoon afgesproken werk, Heerenveen maakt de 1-0 zodat de KNVB niks hoeft te doen en Feyenoord mag winnen.
hmm ik kan het nergens vindenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
A, dan was het wss gewoon de "kampioensstream". Maakt het een stuk minder dubieus. Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |