Das ook waar, maar goed, ik zou een insteek dat ze nu dus de playoffs spelen en dat dus hun kans is eerlijker vinden. Hoe dan ook spelen ze nu dus wel EL, alleen levert dat fairplay ticket echt een plaatjes in de allereerste voorronde op? En stroom je via de playoffs later in?quote:Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoezo ten koste van een andere ploeg? De FP ranglijst is nu eenmaal zo dat Twente hoger staat dan Excelsior en lager dan Heerenveen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen huilie, dit heet trollen.. ik had allang voorspeld (voor het seizoen zelfs) dat PSV 3e werd dus mij heb je er niet mee.
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de trollers natuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben geen huilie, dit heet trollen.. ik had allang voorspeld (voor het seizoen zelfs) dat PSV 3e werd dus mij heb je er niet mee.
Jep, hoe jammer ookquote:Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef napoleonfour het volgende:
ach, psv heeft het zelf ook gewoon laten liggen in Waalwijk.
EL1quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze trollen liever andere ploegen dan hun eigen ploeg te steunen. Er is natuurlijk vrij weinig clubliefde bij de psv-fans
nahh jammerquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Ik kwam van PSV en dan boven PSV eindigen geeft me een heel goed gevoel"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |