Omdat ik roep Come on PSV en Heerenveen?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Davy. Niet om te trollen ofzo. Maar ik zie je alleen maar over Heerenveen praten. Denk je dat PSV al gewonnen heeft ofwat?
Zou wat zijn als Heerenveen wint en PSV met 3-0 onderuitgaatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Davy. Niet om te trollen ofzo. Maar ik zie je alleen maar over Heerenveen praten. Denk je dat PSV al gewonnen heeft ofwat?
Dan gun ik ze zelfs geen CLquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Heerenveen wint en PSV met 3-0 onderuitgaat
Als dat gebeurt héquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij PSV kan dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heerenveen verliest met 0-1 en PSV wint niet in Rotterdam.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga kijken.. maar ik weet het resultaat al ben ik bang.
Gewoon niet reageren op die troll, hij is echt vervelend. Zulk kutvolk moet ook eens een ban krijgen.quote:
Dat trietste volk op zo'n PSV forum riep al op om Excelsior expres te laten winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die haten dus automatisch De Graafschap. Zou jij niet naar de verjaardag van een zwager gaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat trietste volk op zo'n PSV forum riep al op om Excelsior expres te laten winnen
Wat doe jij daar?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat trietste volk op zo'n PSV forum riep al op om Excelsior expres te laten winnen
Nooit, 2008 nog.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je club hem nooit wint.
Ik niets, waren diverse mensen in het Feyenoord topic die daar het leedvermaak gingen bekijkenquote:
Kop op Geoquote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
this is the end.. PSV's lonely end my friend.
Dat was toch geen uitfluiten? Dat hoorde er volgens mij bijquote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Speel je tegen een club die extra tegen jou gaat verliezen ga je het volkslied uitfluiten
Waar is het feestje, hier is het feestjequote:
ja want een lelijk veld is idd de reden dat je verliestquote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, nu al smoesjes verzinnen voor een nederlaag
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, nu al smoesjes verzinnen voor een nederlaag
Exact zelfde hierquote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef GGMM het volgende:
Ik twijfel nog tussen Heerenveen-Feyenoord en het schakelprogramma.
Fijn dat dat zo lekker geregeld is.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Kees hoeft toch niet steeds in beeld bij iedere schakeling
Hij heeft spanningquote:Op zondag 6 mei 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je dit nou elke keer zeggen bij balverlies?
Hij's wss 1 van die PSV huilies die "competitievervalsing" roeptquote:Op zondag 6 mei 2012 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je dit nou elke keer zeggen bij balverlies?
quote:
Niet zo piepen. Ze lieten net nog de salonremise van Groningen - PSV zien. Zag er ook niet uit, maar ja zo werkt het.quote:
Ja normaal is het een topper met de bal aan het touwtje hoor, erg opvallend dit!!quote:
Sowieso niet, dan trapt Heerenveen in de laatste minuut alsnog er zelf eentje in het eigen doel lolquote:
Heel dat teamquote:
Troll.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:42 schreef PizzaGeit het volgende:
KNVB AANKLAGEN
COMPETITIEVERVALSING EXCELSIOR OMGEKOCHT
Daar kom je aan het eind van het seizoen pas achter? Dat die verdediging ruk is?quote:
neequote:Op zondag 6 mei 2012 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daar kom je aan het eind van het seizoen pas achter? Dat die verdediging ruk is?
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:43 schreef honkeytonk het volgende:
Ik stop met dit topic te volgen. Te snel, en jullie lopen voor op mij.
Ga dan Ajax kijken. Wil je een link hebben?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:43 schreef honkeytonk het volgende:
Bijna eerstequote:
We moeten eigenlijk een live topic hebben voor stream kijkersquote:Op zondag 6 mei 2012 14:43 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb virtueel 10 euro. gr grquote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV VIRTUEEL 2DE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111
SCOREN FEYENOORD, NUUUUU!!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor?quote:
Goed mang! Helaas wordt PSV geen tweede.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter Feyenoord inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goed mang! Helaas wordt PSV geen tweede.
Laat ze lekker in de waan, mooier is het straks om half 5.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Goed mang! Helaas wordt PSV geen tweede.
Komt eraan.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een live topic hebben voor stream kijkers
Hoe vaak ga je dat herhalen?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Scheids omgekocht, competitievervalsing enzo
AJAX 1equote:Op zondag 6 mei 2012 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.livefootball.com/football/holland/eredivisie/ voor virtuele standen
quote:
Wat wil je met Ooijer in de basis.quote:
Alleen moet Jansma er niet hele tijd tussendoor komenquote:
Geen officiële iigquote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef Compliment het volgende:
Is er een stream van het schakelprogramma?
Sopcast kijkt gewoon goed hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef GGMM het volgende:
Wat kijkt zo'n stream bagger trouwens, nu weet ik wat de mensen zonder EL elk weekend moeten meemaken.
Had moeten scoren?quote:
Tja, gratis he.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef GGMM het volgende:
Wat kijkt zo'n stream bagger trouwens, nu weet ik wat de mensen zonder EL elk weekend moeten meemaken.
Ja, DSC 3quote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef Compliment het volgende:
Is er een stream van het schakelprogramma?
Hele tijd op moment supreme hapert het hierquote:Op zondag 6 mei 2012 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Sopcast kijkt gewoon goed hoor
Geen enkele lag ofzo , redelijk beeld
Maar op het forum en de wedstrijd tegelijkertijd kan haast niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nu weet je wat ik meemaakquote:Op zondag 6 mei 2012 14:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar op het forum en de wedstrijd tegelijkertijd kan haast niet.
Enige downside is alleen dat je 1,5/2 min achter loopt.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |