Omdat ik roep Come on PSV en Heerenveen?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Davy. Niet om te trollen ofzo. Maar ik zie je alleen maar over Heerenveen praten. Denk je dat PSV al gewonnen heeft ofwat?
Zou wat zijn als Heerenveen wint en PSV met 3-0 onderuitgaatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé, Davy. Niet om te trollen ofzo. Maar ik zie je alleen maar over Heerenveen praten. Denk je dat PSV al gewonnen heeft ofwat?
Dan gun ik ze zelfs geen CLquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zou wat zijn als Heerenveen wint en PSV met 3-0 onderuitgaat
Als dat gebeurt héquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij PSV kan dat.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Heerenveen verliest met 0-1 en PSV wint niet in Rotterdam.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:17 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga kijken.. maar ik weet het resultaat al ben ik bang.
Gewoon niet reageren op die troll, hij is echt vervelend. Zulk kutvolk moet ook eens een ban krijgen.quote:
Dat trietste volk op zo'n PSV forum riep al op om Excelsior expres te laten winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 14:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Die haten dus automatisch De Graafschap. Zou jij niet naar de verjaardag van een zwager gaan?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat trietste volk op zo'n PSV forum riep al op om Excelsior expres te laten winnen
Wat doe jij daar?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat trietste volk op zo'n PSV forum riep al op om Excelsior expres te laten winnen
Nooit, 2008 nog.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als je club hem nooit wint.
Ik niets, waren diverse mensen in het Feyenoord topic die daar het leedvermaak gingen bekijkenquote:
Kop op Geoquote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef Geo4kant het volgende:
this is the end.. PSV's lonely end my friend.
Dat was toch geen uitfluiten? Dat hoorde er volgens mij bijquote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Speel je tegen een club die extra tegen jou gaat verliezen ga je het volkslied uitfluiten
Waar is het feestje, hier is het feestjequote:
ja want een lelijk veld is idd de reden dat je verliestquote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, nu al smoesjes verzinnen voor een nederlaag
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, nu al smoesjes verzinnen voor een nederlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |