Dito hierquote:
Ik hou niet van bedriegers, maar het klopt dat ik daar zelf bij was. Daarom ook op mijzelfquote:
Relatieperikelenquote:
dat is dan ook heel slim, slaap een nachtje en praat dan rustig met die persoon, ik weet behoorlijk goed wat een eerste emotionele reactie kapot kan maken....quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Heel leuk iemand verteld dat die het een en ander aan zijn hoofd heeft en zit ik me zorgen te maken en dan kom ik er vervolgens achter dat die heel leuk is gaan stappen en bezatten en ik weet even niet wat ik er van moet vinden. Ik wil niet te snel conclusies trekken.
Ik weet hoe t voelt, soms is die kleine hier echt n pain in the ass. Maar bovenal gewoon n schatje.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Super leuk hoor. Zo'n puppy! Maar soms, soms heb ik het gewoon even helemaal gehad met al haar puppy behaviour!Gelukkig kan ik dan naar boven en kan moeders het even overnemen!
Galg en rad jongedame!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Pff nog iets meer dan 4 uur om te slapen ik ga echt naar bed
/fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 06:45 schreef Meteoric het volgende:
[..]
Dit + 8.5 uur werken + 3 uur reistijd & nu dus 1.5 uur heenreis met maandagochtendgevoel
Nog een pessimisten berichtje er bovenop: het is KOUD!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Sow zeg wat een maandag ochtend depressieshoe kan dat nou altijd zo kut zijn voor zo vele
heerlijk weer, net een lekkere fietstocht gehad en nu aan de koffie
![]()
pessimisten
Same here alleen dan met mijn moeder. Zij moet gewoon in haar bed blijven tot sowieso 10 uur als ze zelf eens niet hoeft te werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ochtendhumeuren dat met mijn pa, die is on de ochtend echt gruwelijk irritant.
meid toch, denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 7 mei 2012 08:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Same here alleen dan met mijn moeder. Zij moet gewoon in haar bed blijven tot sowieso 10 uur als ze zelf eens niet hoeft te werken.![]()
![]()
En als ze dan toch haar bed uitgaat zich niet bemoeien met mij, gefrustreerd persoon soms.
Kijk eens naar jezelf ipv meteen iemand anders te schuld te geven.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Same here alleen dan met mijn moeder. Zij moet gewoon in haar bed blijven tot sowieso 10 uur als ze zelf eens niet hoeft te werken.![]()
![]()
En als ze dan toch haar bed uitgaat zich niet bemoeien met mij, gefrustreerd persoon soms.
Jep maandag sucks, ik zeg afschaffen. Mooi weertje maar moet zo gaan werken, echt geen zin in.quote:
Realisten.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Sow zeg wat een maandag ochtend depressieshoe kan dat nou altijd zo kut zijn voor zo vele
![]()
pessimisten
quote:
Ja,jij kon lekker gaan fietsen en koffie drinkenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
![]()
pessimisten
quote:
Dankudankuquote:
Kom maar hierheen, ik heb nog wat afwas liggen en de vloer moet eens gedweild en gestofzuigd wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dankudanku
En nu voel ik me vreemd, want ik ben helemaal niet gewend om even niks te doen te hebben..
weet je dat je de juiste studiekeuze gemaakt hebtquote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef miesjelle112 het volgende:
Wiew, nooit gedacht dat ik stage zo leuk zou vinden
Heuj ik zit nu in die trein, maar dan de andere kant op. Lekker naar huisquote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
moe! maar als ik nu mijn ogen dicht doe stap ik waarschijnlijk uit in Deventer ipv gouda
ik ga over 1 week en 2 daagjesquote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog maar 3 weekjes tot mijn trip naar Londen!![]()
Hopelijk ga ik niet alsnog ziek worden in de komende 3 weken, maar mijn geluk kennende! Zal je net zien!We trachten positief te blijven.......
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ga over 1 week en 2 daagjes![]()
London baby
Mooizpquote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef miesjelle112 het volgende:
Wiew, nooit gedacht dat ik stage zo leuk zou vinden
Ik ben al weer lekker thuisquote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heuj ik zit nu in die trein, maar dan de andere kant op. Lekker naar huis
Aah fijnquote:Op maandag 7 mei 2012 21:16 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
moe, maar nog steeds beter dan het afgelopen... jaar?
Toch al zeker een week alleszins redelijk. Gelukkig maar.
Mijn vriendquote:Op maandag 7 mei 2012 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag het
Wie zei het tegen je?
OT: Ik ben voorgelogen door Jan![]()
![]()
Ik ook lekker gesport vandaag, voelt goed!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wow wat heb ik lekker gesportPersoonlijk record neergezet en nu lekker bijkomen.
wij zijn goed bezig!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:28 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik ook lekker gesport vandaag, voelt goed!
Van dat meisje waar je verliefde gevoelens van kreeg? Stalkers gonna stalkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:45 schreef Gary_Oak het volgende:
GODVERDOMME, IK WORD KNETTERGEK VAN DAT KUTWIJF!
Heb ik een totaal nieuw e-mailadres, Facebook en alles aangemaakt. Eén dingetje vergeten af te schermen, spoort ze alles op en valt ze me wéér lastig.Godverdekut, nu zit dat adres natuurlijk in haar lijst.
Kan ze niet even een eigen leven zoeken ofzo?
![]()
![]()
Nee, jammer genoeg is het iemand anders.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:52 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Van dat meisje waar je verliefde gevoelens van kreeg? Stalkers gonna stalk
Gewoon compleet blocken & negerenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, jammer genoeg is het iemand anders.Ze denkt dat ik haar soulmate ben ofzo. Doe normaal, ik deed gewoon sociaal en luisterde uit beleefdheid naar haar kutproblemen.
Verdomme, ik kan hier echt kwaad om worden, want dat adres wilde ik zéér privé houden en alleen aan mensen geven die heel dicht bij me staan.
Niet te vergeten dat ze me al vanaf dag 1 gevonden had toen ik weer Facebook had aangemaakt en nog niemand had toegevoegd. Gaar wijf.
Tja, enige oplossing. Het feit blijft wel dat ik nog steeds in haar lijst sta.quote:
Uiteindelijk vindt ze wel een nieuw slachtoffer... Ik snap dat 't vervelend is, ik heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tja, enige oplossing. Het feit blijft wel dat ik nog steeds in haar lijst sta.Zeer frustrerend gevoel is dat.
Bedankt voor je begrip, dat geeft me nog wel een enige vorm van troost.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:03 schreef Messina het volgende:
[..]
Uiteindelijk vindt ze wel een nieuw slachtoffer... Ik snap dat 't vervelend is, ik heb zelf ook in een soortgelijke situatie gezeten.
Nee, ze is niet verliefd op me (tenminste, ik hoop echt van niet, want ik ben al op een ander). Ze denkt dat ik haar grote broer / soulmate / BFF ben ofzo.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:32 schreef Mishu het volgende:
Whaha ik ben zelf ooit zo geweest. Idd blokkeren en dan zal ze vanzelf wel over je heen raken
We zijn allemaal wel eens hopeloos verliefd geweest toch?
Hopeloos verliefd zijn ≠ stalken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:32 schreef Mishu het volgende:
Whaha ik ben zelf ooit zo geweest. Idd blokkeren en dan zal ze vanzelf wel over je heen raken
We zijn allemaal wel eens hopeloos verliefd geweest toch?
Das niet zo mooi, heb je d'r eigenlijk al verteld dat je niet op contact met haar zit te wachten? Beetje hard misschien en ook niet leuk om te doen maar wie weet sorteert het effect.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nee, ze is niet verliefd op me (tenminste, ik hoop echt van niet, want ik ben al op een ander). Ze denkt dat ik haar grote broer / soulmate / BFF ben ofzo.Maar dit wordt gewoon obsessief en heel eng. Ik had Facebook pas slechts één dag aangemaakt (na meer dan 8 maanden), en nog helemaal niemand toegevoegd. De enige manier hoe ze me kon vinden en meteen kon toevoegen na 3 uurtjes, was door ELKE DAG op mijn naam te zoeken. En ik heb geen idee hoe ze aan het hele geheime e-mailadres kwam, want slechts twee mensen hebben die.
Brrr, ben nog steeds woedend.
Ik fok mobiel dus zie PI.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Geen knuffel terug? Ik kan ook wel wat liefde gebruiken![]()
Ja, heb al gezegd dat ze op moet flikkeren en ik heb haar meteen van alles verwijderd en geblokkeerd. Stond wel even versteld van op hoeveel netwerken en e-mails ik haar heb.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 06:57 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Das niet zo mooi, heb je d'r eigenlijk al verteld dat je niet op contact met haar zit te wachten? Beetje hard misschien en ook niet leuk om te doen maar wie weet sorteert het effect.
OT: fucked up geslapen, maar ik denk dat ik de dag wel goed door ga komen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
geil.
en dat gaat alleen maar erger worden de komende weken. Stoppen met blowen is en blijft altijd effe wennen
Ik ben sinds vandaag zwaar verkouden geworden. Ik heb eerlijk gezegd geen idee of het heerst, of dat ik een van de weinigen ben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Het regent, maar mijn neus kriebelt. Hooikoorts lijkt me dus onwaarschijnlijk. Als het een verkoudheid is, laat het dan nu doorzetten. Over 3 weken Londen, mag niet verstoord worden!
En dat betekent?quote:
Stress om verkoudheid omdat je over 3 weken weg gaat. Heb je een afwijking aan je holtes?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:40 schreef Bienelientjee het volgende:
Het regent, maar mijn neus kriebelt. Hooikoorts lijkt me dus onwaarschijnlijk. Als het een verkoudheid is, laat het dan nu doorzetten. Over 3 weken Londen, mag niet verstoord worden!
Als het goed is niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Stress om verkoudheid omdat je over 3 weken weg gaat. Heb je een afwijking aan je holtes?
Dat ik het matig vind om te lezen hoe jouw libido ervoor staat.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:25 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En dat betekent?
Matig maar handelbaar. Tijd voor een andere baan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat ik het matig vind om te lezen hoe jouw libido ervoor staat.
Hier precies hetzelfde.. alleen nog 2,5 weekquote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Kut, mijn geld is op en nog 2 weken voordat ik weer geld krijg
Wil je wat verdienen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 17:04 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Kut, mijn geld is op en nog 2 weken voordat ik weer geld krijg
Ik geloof dat ik alleen antwoord gaf op je vraag. Maar je moeder zal vast trots op je zijnquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:14 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
+ I get more pussy than you.
Helemaal een streep door je rekening zeker?
OT: genaaid natuurlijk!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:17 schreef Re het volgende:
Alle Posts van prins eerlijk worden vanaf nu gewoon gedelete
Als het een eenmalig iets was zou ik het laten wezen voor wat het was.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:19 schreef patrickpsv het volgende:
Wel aardig, lekker uit eten geweest vandaag. Daarnaast een beetje geďrriteerd omdat ik een kut opmerking te verwerken kreeg, waarvan ik niet zeker weet of het gemeend was.
zakken voelt kut, maar weet je zeker dat het geen faalangst is waardoor je zakt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:56 schreef Mishu het volgende:
Ik ben gewoon echt heel sceptisch en cynisch over dat rijbewijsDenk dat weinig mensen weten wat het met me doet.. Met mijn zelfrespect.
Huisartsenpost bellen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef Daalder82 het volgende:
Fuck, dit is veels te lang: tl;dr: voel me shit en verward.
Ik probeer mijn gedachten in mijn hoofd op een rij te zetten en mijn mentale landschap opnieuw in te richten, puin opruimen is zwaar ... (Ja, het uit zich in lichamelijke vermoeidheid...)
Ik weet het niet meer, ik dacht dat ik onderhand genoeg gehuild had voor een heel leven sinds eind vorig jaar...... Weet niet eens of het emotionele tranen zijn of tranen van (mentale) pijn (?). Vandaag weer twee heftige buien. Ik weet niet wat er aan de hand is nu (en of ik dit nog lang trek), dit sloopt me lichamelijk hard (net alsof je je hard hebt ingespand).
Ik heb nog nooit zoveel behoefte gehad aan totale rust (en een plek waar ik me kan laten gaan)... Ik snap hier geen fuck meer van ...
klote man, sterktequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef Daalder82 het volgende:
Ik probeer mijn gedachten in mijn hoofd op een rij te zetten en mijn mentale landschap opnieuw in te richten, puin opruimen is zwaar ... (Ja, het uit zich in lichamelijke vermoeidheid...)
Ik weet het niet meer, ik dacht dat ik onderhand genoeg gehuild had voor een heel leven sinds eind vorig jaar...... Weet niet eens of het emotionele tranen zijn of tranen van (mentale) pijn (?). Vandaag weer twee heftige buien. Ik weet niet wat er aan de hand is nu (en of ik dit nog lang trek), dit sloopt me lichamelijk hard (net alsof je je hard hebt ingespand).
Ik heb nog nooit zoveel behoefte gehad aan totale rust (en een plek waar ik me kan laten gaan)... Ik snap hier geen fuck meer van ...
quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef Daalder82 het volgende:
3 of 4 keer dacht ik...quote:
Veel sterkte.quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef Daalder82 het volgende:
Voelt goed hequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:22 schreef motorbloempje het volgende:
Essay bijna af3 weken lang
doen en dan in de laatste twee dagen nog een awesome inspiratie-boost krijgen is fijn
Kut, veel sterktequote:Op woensdag 9 mei 2012 00:17 schreef Daalder82 het volgende:
Fuck, dit is veels te lang: tl;dr: voel me shit en verward...
Hou moed, ik heb er 3x over gedaan en veel mensen in mijn omgeving, een vriend van mij zelfs 7x!!quote:Op woensdag 9 mei 2012 00:40 schreef Mishu het volgende:
[..]
3 of 4 keer dacht ik...
Het is ook faalangst maarja, wat kan je er aan doen? Elke keer als ik zak voel ik me een mislukkeling en positief denken helpt bij de 3e keer niet echt meer.
Succes!quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:15 schreef Mishu het volgende:
Ik ga dat denk ik toch maar weer eens doenThanks jongens
Dan word je iig ook niet op een lullige fout afgerekendquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
er zijn speciale rijexamens voor mensen met faalangst, dan krijg je meer tijd voor je examen en nemen ze dus langer de tijd om een beeld te krijgen van je rijstijl!
die rijexamens worden niet door het cbr afgenomen, maar informeer er eens naar!
nee precies! ik heb het gelukkig niet nodig gehad en slaagde de 2e xquote:Op woensdag 9 mei 2012 01:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan word je iig ook niet op een lullige fout afgerekend
Beterschap bebequote:Op woensdag 9 mei 2012 07:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Keelpijn, snotterig, te vroeg wakker. Whyyy.
Ookee beuh, rotklusjequote:Op woensdag 9 mei 2012 07:46 schreef miesjelle112 het volgende:
Hopelijk wordt het weer een leuk stage dagje
Strakjes eerste beoordelingsgesprek, spannenddd!
dit dus ;_;quote:Op woensdag 9 mei 2012 07:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Keelpijn, snotterig, te vroeg wakker. Whyyy.
thanks brosefquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beterschap brotha
Ot: ik voel me keigoed yihaa kusje
Goh, wat klinkt dat bekent. Ik moest stoppen met rijlessen om financiële redenen ... Ten eerste lukte het me maar niet mijn theorie te halen, ben wel vier keer daarvoor gezakt ... En op een gegeven moment waren de rijlessen er zo veel, ver buiten mijn pakket, dat ik ze niet meer kon betalen. Toen ben ik gestopt en nu zit ik nog steeds zonder.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:52 schreef Mishu het volgende:
Beetje bleh. Zit eraan te denken om zo'n anwb snelcursus te nemen na een jaar geen rijles te hebben gehad ivm te veel teleurstellingen wat ik steeds minder kon handelen. Ik wil toch zo graag mijn rijbewijs. De druk om hem te halen is alleen te hoog, schaam me er ook voor dat ik dus steeds zakte.
Ik moet hem ooit halen maar van de pure geldverspilling word ik depri. En dan weer iedereen vertellen dat ik gezakt ben
Zit er aan te denken die snelcursus te doen en net zo lang door te gaan tot ik hem haal, maar dan in mijn eentje zonder dat mijn ouders het weten. Maarja, wat als ik dan straks heel verdrietig ben? Dan zit ik daarmee in mijn eentje...
Dat zou ik eigenlijk moeten doen ja, maar ik kan die dingen niet relativeren omdat het best gevoelig ligt, heb er nu nog steeds last van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als het een eenmalig iets was zou ik het laten wezen voor wat het was.
OT: op dit moment wel ok denk ik, ben alleen benieuwd of dat nu weer gewoon zo blijft.
hangt er van af hoe je het doet? je kan het na een week voorzichtig af tasten zonder al te veel druk uit te oefenenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Zou als iemand aangeeft het een en ander aan zijn hoofd te hebben , een week te snel zijn om weer contact te zoeken ??
Ik zoek balans tussen iemand even de ruimte geven want ik wil me ook niet opdringen.
Ik denk er nog even over na of ik het zelf te snel vind en volgens mij gaat het al beter, eerst was zijn facebook in mindere periode heel stil en schijnbaar nadat ik er dus vroeg of die me negeert is het weer wat levendiger . Ik denk er even over na en zie het wel. Is een vraag als he hoe is het nu te direct trouwens ???quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:32 schreef Frag_adder het volgende:
best goed eigenlijk
[..]
hangt er van af hoe je het doet? je kan het na een week voorzichtig af tasten zonder al te veel druk uit te oefenendat moet kunnen maar houd het erg luchtig! en kijk er niet raar van op als je geen contact krijgt
" hey, het is al weer even geleden. Ik vroeg me af hoe het met je is, weet dat als er wat is je altijd met me kan praten, groetjes"quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk er nog even over na of ik het zelf te snel vind en volgens mij gaat het al beter, eerst was zijn facebook in mindere periode heel stil en schijnbaar nadat ik er dus vroeg of die me negeert is het weer wat levendiger . Ik denk er even over na en zie het wel. Is een vraag als he hoe is het nu te direct trouwens ???
Dat had ik daarna meteen al geschreven dus dat weet die wel. Ik denk dat ik toch nog ff wacht. Voor mijn gevoel is het een beetje te snel .quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
" hey, het is al weer even geleden. Ik vroeg me af hoe het met je is, weet dat als er wat is je altijd met me kan praten, groetjes"
of iets in die trend, en dan NIETS meer sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
--quote:
--quote:Op donderdag 10 mei 2012 04:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Kun je niet iemand wakker maken/bellen om even te praten? Moeder/goede vriendin/vriend bijvoorbeeld?
Als het echt belangrijk is, vinden ze het vast niet erg.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 06:26 schreef Specularium het volgende:
Zin om de vaatwasser uit te ruimen en het bestek in de daarvoor bestemde la te leggen.
Ik de wasmachine te legen en de was op te hangen. Helaas is deze gisteren "overleden" Daar gaat mijn vakantiegeldquote:Op donderdag 10 mei 2012 06:26 schreef Specularium het volgende:
Zin om de vaatwasser uit te ruimen en het bestek in de daarvoor bestemde la te leggen.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:08 schreef Hanako het volgende:
Nou een zin gaat me niet lukken...Wauw, zelf geschreven of ...? Het spreekt mij wel heel erg aan, dus ik hoor graag waar het vandaan komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: Vannacht en vanmorgen heeft de pup weer lopen blaffen, terwijl normaal gesproken het beestje gewoon doorslaapt tot dat ik op sta ... Wat bleek, toen vriendlief hem gisterenavond in de bench deed, heeft hij de knuffels er niet bij gelegd. Maar die lagen voor hem wel in het zicht, een meter van de bench af.Volgens mij een gevalletje frustratie in dit geval.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik las het, succes ermee!quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kut, want ik heb door een ongelofelijk domme en simpele fout van een studiegenoot (en nalatigheid van mezelf) m'n toekomst op m'n opleiding op het spel gezet. Man wat voel ik me kut...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |