Dito hierquote:
Ik hou niet van bedriegers, maar het klopt dat ik daar zelf bij was. Daarom ook op mijzelfquote:
Relatieperikelenquote:
dat is dan ook heel slim, slaap een nachtje en praat dan rustig met die persoon, ik weet behoorlijk goed wat een eerste emotionele reactie kapot kan maken....quote:Op zondag 6 mei 2012 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Heel leuk iemand verteld dat die het een en ander aan zijn hoofd heeft en zit ik me zorgen te maken en dan kom ik er vervolgens achter dat die heel leuk is gaan stappen en bezatten en ik weet even niet wat ik er van moet vinden. Ik wil niet te snel conclusies trekken.
Ik weet hoe t voelt, soms is die kleine hier echt n pain in the ass. Maar bovenal gewoon n schatje.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Super leuk hoor. Zo'n puppy! Maar soms, soms heb ik het gewoon even helemaal gehad met al haar puppy behaviour!Gelukkig kan ik dan naar boven en kan moeders het even overnemen!
Galg en rad jongedame!quote:Op maandag 7 mei 2012 01:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Pff nog iets meer dan 4 uur om te slapen ik ga echt naar bed
/fixedquote:Op maandag 7 mei 2012 06:45 schreef Meteoric het volgende:
[..]
Dit + 8.5 uur werken + 3 uur reistijd & nu dus 1.5 uur heenreis met maandagochtendgevoel
Nog een pessimisten berichtje er bovenop: het is KOUD!quote:Op maandag 7 mei 2012 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Sow zeg wat een maandag ochtend depressieshoe kan dat nou altijd zo kut zijn voor zo vele
heerlijk weer, net een lekkere fietstocht gehad en nu aan de koffie
![]()
pessimisten
Same here alleen dan met mijn moeder. Zij moet gewoon in haar bed blijven tot sowieso 10 uur als ze zelf eens niet hoeft te werken.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ochtendhumeuren dat met mijn pa, die is on de ochtend echt gruwelijk irritant.
meid toch, denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 7 mei 2012 08:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Same here alleen dan met mijn moeder. Zij moet gewoon in haar bed blijven tot sowieso 10 uur als ze zelf eens niet hoeft te werken.![]()
![]()
En als ze dan toch haar bed uitgaat zich niet bemoeien met mij, gefrustreerd persoon soms.
Kijk eens naar jezelf ipv meteen iemand anders te schuld te geven.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:27 schreef Ziba het volgende:
[..]
Same here alleen dan met mijn moeder. Zij moet gewoon in haar bed blijven tot sowieso 10 uur als ze zelf eens niet hoeft te werken.![]()
![]()
En als ze dan toch haar bed uitgaat zich niet bemoeien met mij, gefrustreerd persoon soms.
Jep maandag sucks, ik zeg afschaffen. Mooi weertje maar moet zo gaan werken, echt geen zin in.quote:
Realisten.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
Sow zeg wat een maandag ochtend depressieshoe kan dat nou altijd zo kut zijn voor zo vele
![]()
pessimisten
quote:
Ja,jij kon lekker gaan fietsen en koffie drinkenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:19 schreef Frag_adder het volgende:
![]()
pessimisten
quote:
Dankudankuquote:
Kom maar hierheen, ik heb nog wat afwas liggen en de vloer moet eens gedweild en gestofzuigd wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Dankudanku
En nu voel ik me vreemd, want ik ben helemaal niet gewend om even niks te doen te hebben..
weet je dat je de juiste studiekeuze gemaakt hebtquote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef miesjelle112 het volgende:
Wiew, nooit gedacht dat ik stage zo leuk zou vinden
Heuj ik zit nu in die trein, maar dan de andere kant op. Lekker naar huisquote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
moe! maar als ik nu mijn ogen dicht doe stap ik waarschijnlijk uit in Deventer ipv gouda
ik ga over 1 week en 2 daagjesquote:Op maandag 7 mei 2012 17:22 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog maar 3 weekjes tot mijn trip naar Londen!![]()
Hopelijk ga ik niet alsnog ziek worden in de komende 3 weken, maar mijn geluk kennende! Zal je net zien!We trachten positief te blijven.......
quote:Op maandag 7 mei 2012 18:05 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ga over 1 week en 2 daagjes![]()
London baby
Mooizpquote:Op maandag 7 mei 2012 18:01 schreef miesjelle112 het volgende:
Wiew, nooit gedacht dat ik stage zo leuk zou vinden
Ik ben al weer lekker thuisquote:Op maandag 7 mei 2012 18:03 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heuj ik zit nu in die trein, maar dan de andere kant op. Lekker naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |