kan dat paard toch niets aan doenquote:Op zondag 6 mei 2012 15:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo stom gezicht dat de kont dan op en neer gaat.
Je bedoeld in draf? Dat je staan-zit moet doen. Ja is wel hartstikke goed voor je spieren. Als vrouw krijg je een goede kont hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:38 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo stom gezicht dat de kont dan op en neer gaat.
klb is niks.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In klaagbaak loopt nog wel wat. Kan je daar lekker gaan neuzelen.
*pets*... biefstuk moet je altiijd mals maken door erop te slaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bedoeld in draf? Dat je staan-zit moet doen. Ja is wel hartstikke goed voor je spieren. Als vrouw krijg je een goede kont hoor.
Dat bedoel ik ja. Maar gaat dat "automatisch" danquote:Op zondag 6 mei 2012 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bedoeld in draf? Dat je staan-zit moet doen. Ja is wel hartstikke goed voor je spieren. Als vrouw krijg je een goede kont hoor.
En het duet met Tem, ''Schouwburg Schmouwburg''.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Meteen op nummer 1 met zijn single "Tjonge jonge jonge jonge" van de CD "Mooi"
Nee, dat is ter conditionering van het paard. Wanneer jij staan-zit doet, dan blijft het paard in draf. Wanneer je blijft zitten als het ware en je spoort het paard aan, dan gaat het in galop.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Maar gaat dat "automatisch" dan
Wie?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Men overdrijft altijd zo wanneer het over Fortuyn gaat.
Over zijn politieke potentie of het feit dat hij neergeknald is?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Er is maar weinig aandacht, nu tien jaar later. Ik vrees dat vijf topics extra ook niet meer helpt.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Zowel door de voor als tegenstanders, inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had wel verwacht dat die film op tv zou komen, maar ik zie niets in de gids staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is maar weinig aandacht, nu tien jaar later. Ik vrees dat vijf topics extra ook niet meer helpt.
Fortuyn de Messias.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
En wel technischer dan ik dacht.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is ter conditionering van het paard. Wanneer jij staan-zit doet, dan blijft het paard in draf. Wanneer je blijft zitten als het ware en je spoort het paard aan, dan gaat het in galop.
Z'n politieke erfenis.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over zijn politieke potentie of het feit dat hij neergeknald is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |