En het duet met Tem, ''Schouwburg Schmouwburg''.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Meteen op nummer 1 met zijn single "Tjonge jonge jonge jonge" van de CD "Mooi"
Nee, dat is ter conditionering van het paard. Wanneer jij staan-zit doet, dan blijft het paard in draf. Wanneer je blijft zitten als het ware en je spoort het paard aan, dan gaat het in galop.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:47 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Maar gaat dat "automatisch" dan
Wie?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Men overdrijft altijd zo wanneer het over Fortuyn gaat.
Over zijn politieke potentie of het feit dat hij neergeknald is?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Er is maar weinig aandacht, nu tien jaar later. Ik vrees dat vijf topics extra ook niet meer helpt.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Zowel door de voor als tegenstanders, inderdaad.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
Ik had wel verwacht dat die film op tv zou komen, maar ik zie niets in de gids staan.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is maar weinig aandacht, nu tien jaar later. Ik vrees dat vijf topics extra ook niet meer helpt.
Fortuyn de Messias.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
En wel technischer dan ik dacht.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat is ter conditionering van het paard. Wanneer jij staan-zit doet, dan blijft het paard in draf. Wanneer je blijft zitten als het ware en je spoort het paard aan, dan gaat het in galop.
Z'n politieke erfenis.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Over zijn politieke potentie of het feit dat hij neergeknald is?
Was een beetje voor mijn tijd maar schat wel in dat het immigratie-debat wat opener is geworden. Sommige lieden *kuch* remlof *kuch* hangen nog een beetje in die tijd maar voor de rest is het wel wat realistischer geworden.quote:
Je doet godverdomme net of hij je beste vriend was.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pim verdient het. Ik vind dat hij door zo weinig aandacht voor de tweede keer is vermoord.
Belachelijk. Ik vind het gewoon laf, het is eigenlijk z'n tweede moord. In geschiedenisboeken van het middelbaar onderwijs wordt hij maar amper genoemd. Belachelijk.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat die film op tv zou komen, maar ik zie niets in de gids staan.
Neuzelen prima, maar niet hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Pim verdient het. Ik vind dat hij door zo weinig aandacht voor de tweede keer is vermoord.
Hahaha.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Je doet godverdomme net of hij je beste vriend was.
Pim was een man van het volk.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Je doet godverdomme net of hij je beste vriend was.
Het is ook wel een stuk dommer en lomper geworden allemaal.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Was een beetje voor mijn tijd maar schat wel in dat het immigratie-debat wat opener is geworden. Sommige lieden *kuch* remlof *kuch* hangen nog een beetje in die tijd maar voor de rest is het wel wat realistischer geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |