R&P lijkt me het beste. Daar is ongefundeerd advies geven het centrale thema.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat stel je voor als volgende uitstapje du_ke?
Ik kom zelf nooit buiten POLquote:Op zondag 6 mei 2012 14:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat stel je voor als volgende uitstapje du_ke?
Ik zou daar best voor het eerst voor willen klonen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:42 schreef waht het volgende:
[..]
R&P lijkt me het beste. Daar is ongefundeerd advies geven het centrale thema.
[SEX] : Tamashii moet (wel) iets te doen hebben.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:42 schreef waht het volgende:
[..]
R&P lijkt me het beste. Daar is ongefundeerd advies geven het centrale thema.
Ik kloon niet..... te lui voor. Take it or leave it.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zou daar best voor het eerst voor willen klonen.
Wie weet is ze wel heel degelijk, en volgt ze vandaag een cursus boekhouden, ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[SEX] : Tamashii moet (wel) iets te doen hebben.
Bij sex denk ik aan dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:48 schreef Boze_Appel het volgende:
sex is echt een raar forum. Het is een soort van BNW, maar dan met beantwoordbare dingen.
Cursus boekhouden? Ik ben wel degelijk, maar dat gaat te ver.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:47 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wie weet is ze wel heel degelijk, en volgt ze vandaag een cursus boekhouden, ofzo.
Is dat Brabo voor grasmaaier?quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Cursus boekhouden? Ik ben wel degelijk, maar dat gaat te ver.
Ik kan wel netjes de belastingformulieren invullen, vrijwilligerwerk doen voor het asiel, kittens redden en afwassen!quote:
Godzijdank heb ik een balkon. Twee zelfs.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ding werkt maar half godverdomme, al flink advies in k&w gehad maar resultaat niks.
Ik heb een grasmaaier en een draadtrimmer.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ding werkt maar half godverdomme, al flink advies in k&w gehad maar resultaat niks.
Vergeet Bon Jovi niet.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een meisje dat van katjes en Metallica hield met een bijzonder hoog irritatiegehalte.
Katjes en Metallicaquote:Op zondag 6 mei 2012 15:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een meisje dat van katjes en Metallica hield met een bijzonder hoog irritatiegehalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |