Ik heb nog wel iets liggen, maar het prototype is enkel geschikt voor salaristopics, weezangen over de onrechtvaardige wereld en banaanvragen jegens Boze_Appel.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:16 schreef waht het volgende:
Ik zoek een robot die voor mij op FOK! kan reageren.
Zonder Israëltopic-functionaliteit zal dat te veel opvallen.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets liggen, maar het prototype is enkel geschikt voor salaristopics, weezangen over de onrechtvaardige wereld en banaanvragen jegens Boze_Appel.
Is die gekloont? Want het is zonde dat ze weg is, net als dat sigme slacked.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef Drugshond het volgende:
Floripas was ook altijd lachen....met haar decolleté.
Ze had volgens mij een behoorlijk hoog IQ..
Goed, hoor. Kop koffie, wafels, krantje, je kent het wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoe gaat ie met mijn lievelingscynist?
Goed punt, maar eentje voor na de verkansie. 8 TB zit nu toch echt propvol.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef Drugshond het volgende:
<< Nas-server aan het bijwerken. Ruimte maken voor nieuwe shit.
Sigme komt hier soms nog wel eens...ook een leuke meid.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Is die gekloont? Want het is zonde dat ze weg is, net als dat sigme slacked.
Elk mens zou genoeg moeten hebben aan 100Gb.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed punt, maar eentje voor na de verkansie. 8 TB zit nu toch echt propvol.
Opslagtaks.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:26 schreef waht het volgende:
[..]
Elk mens zou genoeg moeten hebben aan 100Gb.
Een opslagruimteplafond lijkt me hier de enige oplossing. De opslagruimtegraaier is schadelijk voor de maatschappij.
Floripas was wel ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:22 schreef Drugshond het volgende:
Floripas was ook altijd lachen....met haar decolleté.
Ze had volgens mij een behoorlijk hoog IQ..
Bovendien zou jij een deel van jouw exorbitante opslagruimte beschikbaar moeten stellen aan de overheid. Zodoende kan het verdeeld worden voor een gelijk, eerlijk Nederland.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:26 schreef DaMart het volgende:
O jippie, er is een blik baggeraars opengetrokken.
Uitgespeeld? Mooi, ga dan maar weer terug naar de zandbak.
Alles in de cloud, heb je geen eigen ruimte meer nodigquote:Op zondag 6 mei 2012 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Bovendien zou jij een deel van jouw exorbitante opslagruimte beschikbaar moeten stellen aan de overheid. Zodoende kan het verdeeld worden voor een gelijk, eerlijk Nederland.
De wolk gebruik ik enkel voor documenten. Mede dankzij Picchia heb ik daar aardig wat ruimte voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alles in de cloud, heb je geen eigen ruimte meer nodig.
Ik gebruik nog geen 80 gb
Uw schuld.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef 99.999 het volgende:
Jullie hebben weer een TR wegens baggeren opgeleverd.
Baggeren in een GC topic ... misschien moeten ze gewoon minder zeuren.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef 99.999 het volgende:
Jullie hebben weer een TR wegens baggeren opgeleverd.
Heb eigenlijk geen muziek of films oid op m'n computer staan. Buiten wat programma's heb ik redelijk wat foto's maar in GB's stelt dat ook niet heel veel voor.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb mijn eigen cloud gemaakt, maar idd. meer dan 10 GB heb je voor belangrijke shit echt niet nodig.
quote:Op zondag 6 mei 2012 14:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Baggeren in een GC topic ... misschien moeten ze gewoon minder zeuren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |