quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een fokker dit aan mij vraagt weet ik nooit zeker of ik met ja moet antwoorden.
Vertel het me eens dan? Krijg je een positieve note van me.quote:
Wel mooi dat hij op die manier mee omging.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hadden een gozer met een kaal hoofdje van de kanker op school. Op school mocht niemand hoofddeksels dragen (ook geen hoofddoekjes) behalve hij.
Als mensen zijn petje afpakte riep hij "kankerzooi geef dat kankerding terug".. Moest daar altijd wel om lachen
.
Hoeveel % van jouw verhalen zullen waar zijn?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hadden een gozer met een kaal hoofdje van de kanker op school. Op school mocht niemand hoofddeksels dragen (ook geen hoofddoekjes) behalve hij.
Als mensen zijn petje afpakte riep hij "kankerzooi geef dat kankerding terug".. Moest daar altijd wel om lachen
.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
.
Wij hadden dit ook, maar toen ging hij dood.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
.
Oke, SERIEUS: Ik heb mijn vriendin gewoon WAKKER GELACHENquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Zo een had ik ook op school, altijd roepen "SUPERRRRR GABBERRRRRRRRRRRRR"
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had dit ook, maar toen ging hij dood.
True story. Geen grap.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, SERIEUS: Ik heb mijn vriendin gewoon WAKKER GELACHEN.
Nu?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel % van jouw verhalen zullen waar zijn?
Nee dat waren mijn masters, ik wipte Kate Upton en Doutzen Kroes als scharreltjes naast mijn chick. Wel op blijven letten KUT.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke vriendin zou het zijn, hij heeft er 8 volgens mij.
Meer dan Hugh Hefner. Dus 41.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke vriendin zou het zijn, hij heeft er 8 volgens mij.
Doutze kroes is wat minder/quote:Op zondag 6 mei 2012 01:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat waren mijn masters, ik wipte Kate Upton en Doutzen Kroes als scharreltjes naast mijn chick. Wel op blijven letten KUT.
Ja en nu mag je ook geen ritalin meer innemen, its a hard knock life.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ja oke ik zit in bed te Fok!ken want ik kan niet slapen (gek hé met een monitor fel licht in je bek) dus zo moeilijk is het ook niet maar.... LOL.
Ik kreeg wel kippenvel.quote:
Niks arrogants aan ajacieden joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel jammer dat Ajax lui over het algemeen zo arrogant zijn... vind het wel terecht dat ze kampioen zijn weetje
Arrogant? Hoe kom je daarbij, we zijn zelfs te bescheiden man...quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel jammer dat Ajax lui over het algemeen zo arrogant zijn... vind het wel terecht dat ze kampioen zijn weetje
Amsterdamse trots man, direct en arrogant. Heerlijk tochquote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf het zeggen, er gaat niks boven Groningen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdamse trots man, direct en arrogant. Heerlijk toch
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdamse trots man, direct en arrogant. Heerlijk toch
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arrogant? Hoe kom je daarbij, we zijn zelfs te bescheiden man...
Welke van de drie komt NIET uit Amsterdam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |