quote:Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahahaa idd
Later kreeg je nog de Handyman met van die huismoeders_!
Die gozer hd een vieze kromme dollo man, echt nasty
Robinhooquote:
Stevenmac...?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robinhoo
Zie z'n onderschrift: Hasj coke pillen
Robinhoo is ook een held. En ook een fan van Bruins (de kroeg).quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robinhoo
Die is voor Twente.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Robinhoo
gaarne teruggeven.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik weet nog wel eerste keer dat ik pr0n video's 'uitvond'..
Ik kreeg van mij pa een kapotte laptop, werkt bij de verzekering en iemand had die laten vallen. Scherm was helemaal kapot.
Ik gewoon aan externe monitor gehangen, password verwijderd.. hele map bangbus episodes
Was van zo'n Marokkaan, allemaal van die foto's waar hij half naakt op stond zijn spieren aan te spannen![]()
Nee, zeker niet. Silenus kon je echt wel om lachen. Geniale opmerkingen van hem altijd.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
Ik kreeg van mij pa een kapotte laptop, werkt bij de verzekering en iemand had die laten vallen. Scherm was helemaal kapot.
Ik gewoon aan externe monitor gehangen, password verwijderd.. hele map bangbus episodes
Was van zo'n Marokkaan, allemaal van die foto's waar hij half naakt op stond zijn spieren aan te spannen![]()
Terug geven en je moest dan tegen hem zeggen: 'mooie spieren'.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Geo4kant het volgende:
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Silenus kon je echt wel om lachen. Geniale opmerkingen van hem altijd.
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Silenus kon je echt wel om lachen. Geniale opmerkingen van hem altijd.
Wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Daar kan je geld mee pakken man.
Een maat van mij had pics van een Marokkaanse meid haar mobiel gejat via bluetooth waarop ze naakt te bewonderen was. Die familie betaalde maandenlang zijn huur tot een paar neefjes hem in elkaar ramden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Daar kan je geld mee pakken man.
Een maat van mij had pics van een Marokkaanse meid haar mobiel gejat via bluetooth waarop ze naakt te bewonderen was. Die familie betaalde maandenlang zijn huur tot een paar neefjes hem in elkaar ramden.
Werken bij MCDonalds op 14-jarige leeftijd: beste-ding-OOIT.quote:
jij in vbl? was deze :pquote:
Geniaal verhaal wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Werken bij MCDonalds op 14-jarige leeftijd: beste-ding-OOIT.De enige mensen die in mijn leven zijn blijven plakken zijn mensen van mijn leeftijd toen die daar ook werkten.
Jij wordt overal met open armen ontvangen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, werd zat van udowuen word hier met open armen ontvangen dus vind wel best.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:14 schreef Helpmefok het volgende:
Je hebt toch die fishfilets? Collega van mij had een antilliaan die hem niet aanstond. Rochelde hij in het achtergangetje echt de goorst groene fluim OOIT in zo'n broodje, wreef de twee helfjes lekker langs elkaar.
De stomer in, minuutje stomen, plakje kaas en zo'n Hoki-filetstukje erop, en die antilliaan lekker vreten joh.
Ik krijg er NU NOG kotsneigingen van![]()
![]()
.
dus voor Fc Groningen ?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, werd zat van udowuen word hier met open armen ontvangen dus vind wel best.
Precies hetzelfde verhaal hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
Werken bij de McDonalds. Wou het ooit wel, maar dat werd gewoon geweigerd door m'n ouders.
Haha grapjas, fc groningen is triest de laatste tijdquote:
Heeft wel elke school zo iets.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
Kende een gast die was aan het cammen met zo'n wijf, zij alles doen voor die cam.. hij had foto's gemaakt, (ik kende dat wijf ook, lekker wijf), allemaal 100x uitgeprint en door die school van hun opgehangen..
![]()
Ajax....quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha grapjas, fc groningen is triest de laatste tijd
Ik ben niet zo van het voetbal, volg het allemaal niet, maar vind de sfeer hier wel tof enzo
Ik mocht daar niet werken.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha grapjas, fc groningen is triest de laatste tijd
Ik ben niet zo van het voetbal, volg het allemaal niet, maar vind de sfeer hier wel tof enzo
quote:
Onder voorbehoud kan je toch best ja zeggen?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een fokker dit aan mij vraagt weet ik nooit zeker of ik met ja moet antwoorden.
Dat weet niemand.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
Maar wie was HMF nou vroeger? Ik heb het gemist.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een fokker dit aan mij vraagt weet ik nooit zeker of ik met ja moet antwoorden.
Vertel het me eens dan? Krijg je een positieve note van me.quote:
Wel mooi dat hij op die manier mee omging.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hadden een gozer met een kaal hoofdje van de kanker op school. Op school mocht niemand hoofddeksels dragen (ook geen hoofddoekjes) behalve hij.
Als mensen zijn petje afpakte riep hij "kankerzooi geef dat kankerding terug".. Moest daar altijd wel om lachen
.
Hoeveel % van jouw verhalen zullen waar zijn?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
Wij hadden een gozer met een kaal hoofdje van de kanker op school. Op school mocht niemand hoofddeksels dragen (ook geen hoofddoekjes) behalve hij.
Als mensen zijn petje afpakte riep hij "kankerzooi geef dat kankerding terug".. Moest daar altijd wel om lachen
.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
.
Wij hadden dit ook, maar toen ging hij dood.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Helpmefok het volgende:
.
Oke, SERIEUS: Ik heb mijn vriendin gewoon WAKKER GELACHENquote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Zo een had ik ook op school, altijd roepen "SUPERRRRR GABBERRRRRRRRRRRRR"
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had dit ook, maar toen ging hij dood.
True story. Geen grap.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Oke, SERIEUS: Ik heb mijn vriendin gewoon WAKKER GELACHEN.
Nu?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel % van jouw verhalen zullen waar zijn?
Nee dat waren mijn masters, ik wipte Kate Upton en Doutzen Kroes als scharreltjes naast mijn chick. Wel op blijven letten KUT.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke vriendin zou het zijn, hij heeft er 8 volgens mij.
Meer dan Hugh Hefner. Dus 41.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke vriendin zou het zijn, hij heeft er 8 volgens mij.
Doutze kroes is wat minder/quote:Op zondag 6 mei 2012 01:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee dat waren mijn masters, ik wipte Kate Upton en Doutzen Kroes als scharreltjes naast mijn chick. Wel op blijven letten KUT.
Ja en nu mag je ook geen ritalin meer innemen, its a hard knock life.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef Helpmefok het volgende:
Ja oke ik zit in bed te Fok!ken want ik kan niet slapen (gek hé met een monitor fel licht in je bek) dus zo moeilijk is het ook niet maar.... LOL.
Ik kreeg wel kippenvel.quote:
Niks arrogants aan ajacieden joh.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel jammer dat Ajax lui over het algemeen zo arrogant zijn... vind het wel terecht dat ze kampioen zijn weetje
Arrogant? Hoe kom je daarbij, we zijn zelfs te bescheiden man...quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Wel jammer dat Ajax lui over het algemeen zo arrogant zijn... vind het wel terecht dat ze kampioen zijn weetje
Amsterdamse trots man, direct en arrogant. Heerlijk tochquote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik blijf het zeggen, er gaat niks boven Groningen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdamse trots man, direct en arrogant. Heerlijk toch
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amsterdamse trots man, direct en arrogant. Heerlijk toch
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Arrogant? Hoe kom je daarbij, we zijn zelfs te bescheiden man...
Welke van de drie komt NIET uit Amsterdam.quote:
Ik ben amsterdammerquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welke van de drie komt NIET uit Amsterdam..
Gaaaayquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Of gewoon Queen muziek waardeert.
Ditquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nou, vertel?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
[..]
Welke van de drie komt NIET uit Amsterdam..
Owquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jordanezen welquote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
Sowieso, Amsterdammers direct noemen.Achterbaks volk.
Ekt hé. Rotterdammerts. Die zijn direct.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Caland het volgende:
Sowieso, Amsterdammers direct noemen.Achterbaks volk.
Ja, kom die poster volgende keer even ophalen aubquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als ik het lef heb.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, kom die poster volgende keer even ophalen aub
Deze man moet je geloven want hij is een Baas.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
altijd van die misselijke mannetjes die ajacieden
Of gwn beide?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ekt hé. Rotterdammerts. Die zijn direct.
Jij doet tenminste polen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Helpmefok het volgende:
Komt Davy weer met zijn omgebouwde hoeren.
Davy heeft het goed gedaan vorige keren man.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Helpmefok het volgende:
Komt Davy weer met zijn omgebouwde hoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |