Wat?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Daar kan je geld mee pakken man.
Een maat van mij had pics van een Marokkaanse meid haar mobiel gejat via bluetooth waarop ze naakt te bewonderen was. Die familie betaalde maandenlang zijn huur tot een paar neefjes hem in elkaar ramden.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Daar kan je geld mee pakken man.
Een maat van mij had pics van een Marokkaanse meid haar mobiel gejat via bluetooth waarop ze naakt te bewonderen was. Die familie betaalde maandenlang zijn huur tot een paar neefjes hem in elkaar ramden.
Werken bij MCDonalds op 14-jarige leeftijd: beste-ding-OOIT.quote:
jij in vbl? was deze :pquote:
Geniaal verhaal wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Werken bij MCDonalds op 14-jarige leeftijd: beste-ding-OOIT.De enige mensen die in mijn leven zijn blijven plakken zijn mensen van mijn leeftijd toen die daar ook werkten.
Jij wordt overal met open armen ontvangen.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, werd zat van udowuen word hier met open armen ontvangen dus vind wel best.
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:14 schreef Helpmefok het volgende:
Je hebt toch die fishfilets? Collega van mij had een antilliaan die hem niet aanstond. Rochelde hij in het achtergangetje echt de goorst groene fluim OOIT in zo'n broodje, wreef de twee helfjes lekker langs elkaar.
De stomer in, minuutje stomen, plakje kaas en zo'n Hoki-filetstukje erop, en die antilliaan lekker vreten joh.
Ik krijg er NU NOG kotsneigingen van![]()
![]()
.
dus voor Fc Groningen ?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jaman, werd zat van udowuen word hier met open armen ontvangen dus vind wel best.
Precies hetzelfde verhaal hier.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
Werken bij de McDonalds. Wou het ooit wel, maar dat werd gewoon geweigerd door m'n ouders.
Haha grapjas, fc groningen is triest de laatste tijdquote:
Heeft wel elke school zo iets.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:15 schreef Geo4kant het volgende:
Kende een gast die was aan het cammen met zo'n wijf, zij alles doen voor die cam.. hij had foto's gemaakt, (ik kende dat wijf ook, lekker wijf), allemaal 100x uitgeprint en door die school van hun opgehangen..
![]()
Ajax....quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha grapjas, fc groningen is triest de laatste tijd
Ik ben niet zo van het voetbal, volg het allemaal niet, maar vind de sfeer hier wel tof enzo
Ik mocht daar niet werken.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha grapjas, fc groningen is triest de laatste tijd
Ik ben niet zo van het voetbal, volg het allemaal niet, maar vind de sfeer hier wel tof enzo
quote:
Onder voorbehoud kan je toch best ja zeggen?quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als een fokker dit aan mij vraagt weet ik nooit zeker of ik met ja moet antwoorden.
Dat weet niemand.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:17 schreef GGMM het volgende:
Maar wie was HMF nou vroeger? Ik heb het gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |