Wiebelen met je voeten, met je hoofd en met je armen. Weet ik veel, ik kan 't niet omschrijvenquote:
Het beeld wat ik nu in mn hoofd heb, kan vast niet kloppen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Oh gut
[..]
Wiebelen met je voeten, met je hoofd en met je armen. Weet ik veel, ik kan 't niet omschrijven
Vertelquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het beeld wat ik nu in mn hoofd heb, kan vast niet kloppen!
Wat een vocabulair weer.quote:
Zet eens Afrohenk opquote:
afrohenk??quote:
Hij moet z'n muil wel houwe!quote:
Het is inderdaad gewoon tenenkrommend slecht. Er moet toch ooit een moment komen dat je wat vloeiender iets kunt inspreken?quote:
ehm...nee, niet bij Thijs!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon tenenkrommend slecht. Er moet toch ooit een moment komen dat je wat vloeiender iets kunt inspreken?
Zou ie 't zelf horen? Dat 't gewoon niet natuurlijk en vloeiend is? Echt, als mijn uitzending elke week zo zou klinken, dan zou ik mezelf niet meer op straat durven vertonenquote:
ik denk dat ie gewoon niet beter kan...hoe sneu ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ie 't zelf horen? Dat 't gewoon niet natuurlijk en vloeiend is? Echt, als mijn uitzending elke week zo zou klinken, dan zou ik mezelf niet meer op straat durven vertonen
Ja, da's sneu. Maar kan 't me niet voorstellen, tenzij hij in 't gewone dagelijkse leven ook zo praat.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon niet beter kan...hoe sneu ook.
ik zit op YT ff wat interviews met Thijs te checken en echt een afwisselende stem heeft ie niet...quote:Op zondag 6 mei 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, da's sneu. Maar kan 't me niet voorstellen, tenzij hij in 't gewone dagelijkse leven ook zo praat.
Die ene single van Blaudzun speelden ze helemaal op 't eind. Overigens, die wave bij Chef'Special, tot hoe ver naar achteren ging die? Zag dat jij veel verder naar achteren stond dan ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Hoi.
Ik ben geen festivalmens. Muziek is VEUL te hard, de bass net zo, dus ik had het wel weer snel gezien.
Chef'Special was wel baas daarentegen.
Blaudzun ook niet lang geweest, ken alleen die ene 2 nummers maar en die heb ik niet gehoord. Muziek stond veel te hard, niet echt trek in.
Dus.
Hm, ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit op YT ff wat interviews met Thijs te checken en echt een afwisselende stem heeft ie niet...
Wanneer was die? Heb alleen de laatste 20 minuten meegekregen..quote:Op zondag 6 mei 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ene single van Blaudzun speelden ze helemaal op 't eind. Overigens, die wave bij Chef'Special, tot hoe ver naar achteren ging die? Zag dat jij veel verder naar achteren stond dan ik.
Oordopjes. Echt een verademingquote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Hoi.
Ik ben geen festivalmens. Muziek is VEUL te hard, de bass net zo, dus ik had het wel weer snel gezien.
Chef'Special was wel baas daarentegen.
Blaudzun ook niet lang geweest, ken alleen die ene 2 nummers maar en die heb ik niet gehoord. Muziek stond veel te hard, niet echt trek in.
Dus.
Oh, zo rond half10 denk ik, 't zou speciaal voor de NOS zijn geweest oid. Iedereen moest hurken en vervolgens vanaf 't podium een wave naar achteren maken door weer omhoog te springen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer was die? Heb alleen de laatste 20 minuten meegekregen..
Uhm, nee, toen stonden we net op de Turfmarktquote:Op zondag 6 mei 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, zo rond half10 denk ik, 't zou speciaal voor de NOS zijn geweest oid. Iedereen moest hurken en vervolgens vanaf 't podium een wave naar achteren maken door weer omhoog te springen.
Hier in ieder het begin van Chef'Special terug te zien + dus die actie.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nee, toen stonden we net op de Turfmarkt
is samen met haarlem ook t grootste festival geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier in ieder het begin van Chef'Special terug te zien + dus die actie.
Edit: de link dus http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251184
Editedit: sowieso veel beelden uit Zwolle, tofWist niet eens dat de NOS een uitzending vanaf Zwolle maakte.
Kloptquote:Op zondag 6 mei 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is samen met haarlem ook t grootste festival geloof ik.
anyhow: bedtijd pour moi. Gutenacht
Wageningen en Leeuwarden zijn van redelijk vergelijkbare grote aldus wikiquote:Op zondag 6 mei 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is samen met haarlem ook t grootste festival geloof ik.
anyhow: bedtijd pour moi. Gutenacht
Ik heb ook een flink aantal jaren Groningen gedaan, da's ook een aardig groot festivalquote:Op zondag 6 mei 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wageningen en Leeuwarden zijn van redelijk vergelijkbare grote aldus wiki
volgens mij is dat tegenwoordig met heel veel gratis festivals. Heel veel ervan zitten tegen hun grens aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Zwolle barst overigens wel echt uit z'n voegen nu, een veel groter festival dan dit jaar in Park de Wezenlanden kan echt niet, ze hebben nu al alles benut. Ik ben niet eens overal geweest.
Ongetwijfeld, ja. Bij New Attraction in Groningen gingen ze op den duur een kleine entreeprijs vragen, Free2Dance was opeens helemaal niet zo 'Free' meer en het dancepodium tijdens het bevrijdingsfestival hier in Zwolle is helemaal afgeschaft omdat het ontzettend veel bezoekers aantrok. Het is ook een prima dagje uit natuurlijk, horecaprijzen liggen op betaalde festivals niet bepaald veel hoger of lager dan op een gratis festival.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is dat tegenwoordig met heel veel gratis festivals. Heel veel ervan zitten tegen hun grens aan.
Haarlem wilde ook al 'verkleinen' lees zorgen dat het overzichtelijk blijft.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is dat tegenwoordig met heel veel gratis festivals. Heel veel ervan zitten tegen hun grens aan.
Appelpop kan het terrein afsluiten en dat gebeurd ook als het vol is en bij de vierdaagsefeesten in Nijmegen sluiten ze ook delen af als podia vol zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Haarlem wilde ook al 'verkleinen' lees zorgen dat het overzichtelijk blijft.
Elk gratis festival doet dat toch wel? Heb 't al vaker mee gemaakt in ieder geval.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelpop kan het terrein afsluiten en dat gebeurd ook als het vol is en bij de vierdaagsefeesten in Nijmegen sluiten ze ook delen af als podia vol zijn.
Daar is het pas sinds een paar jaar. Verder kom ik niet op heel veel gratis festivalsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elk gratis festival doet dat toch wel? Heb 't al vaker mee gemaakt in ieder geval.
Trustenquote:
Vond het weer vandaag wel prima, geen seconde echt koud gehad, dat is ook wel eens anders geweest. En ik las nog wel ergens dat het de koudste 5 mei sinds 91 was ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar is het toch op zondag? Als het dan goed weer is kan je je borst nat maken.
jammer van het weer idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar is het toch op zondag? Als het dan goed weer is kan je je borst nat maken.
Rapalje altijd grappigquote:Op zondag 6 mei 2012 08:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
VanVelzen was verrassend, maakte er best wat moois van in Zwolle.
Blaudzun kon je net zo goed Youtuben, was live niet echt bijzonder. Verder nog een heel klein stukje Asteroids Galaxy Tour meegekregen en tja... Waylon, Alain Clark, Normaal en Rapalje. Grote kutmuziek maar met Normaal en Rapalje hebben we toch wel dikke schik gehad.![]()
Heel weinig bekenden tegengekomen, trouwens, maar dat is niet zo gek als er duizenden mensen rondlopen.
Van het weer geen last gehad. Nauwelijks regen.Al met al vond ik het leuker dan vorig jaar.
nee, daar zorgt Coldplay bij mij niet voorquote:
morgen!quote:
maar als je net uit bed komt is het toch nog ochtend? anders heb je helemaal geen ochtend!quote:
Ik was net voor 12en wakkerquote:Op zondag 6 mei 2012 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar als je net uit bed komt is het toch nog ochtend? anders heb je helemaal geen ochtend!
ik heb er al ruim 3 uur pure wakkerheid opzitten....uitslapen wil de laatste tijd niet. 't zal wel te licht zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 12:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik was net voor 12en wakkerEn ach, boeiend, tis zondag.
Goed verduisterende gordijnen zijn 't geheim hierquote:Op zondag 6 mei 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er al ruim 3 uur pure wakkerheid opzitten....uitslapen wil de laatste tijd niet. 't zal wel te licht zijn
nja, ik vind het niet echt de moeite om honderden euro's uit te geven terwijl ik niet eens weet of ik hier nog lang woon. en ik krijg op zich wel slaap genoeg. moet er gewoon even aan wennen dat het weer wat vroeger licht isquote:Op zondag 6 mei 2012 12:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed verduisterende gordijnen zijn 't geheim hierDaarbij had ik gisteravond nog zoveel energie dat ik pas tegen een uur of 3 in slaap ben gevallen
Mijn gordijnen hebben echt geen honderden euro's gekost hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 12:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind het niet echt de moeite om honderden euro's uit te geven terwijl ik niet eens weet of ik hier nog lang woon. en ik krijg op zich wel slaap genoeg. moet er gewoon even aan wennen dat het weer wat vroeger licht is
met mijn rare ramen zou het eigenlijk op maat moeten enzo. ach, ik red me er wel meequote:Op zondag 6 mei 2012 12:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn gordijnen hebben echt geen honderden euro's gekost hoor't Zijn gewoon een paar gordijnen van de Leen Bakker
leuke meid.quote:
ik moest hard lachenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk niet dat hij met zijn trommelstokje haar bekkens mag bespelen...
ja, die slagwerker wordt geen afwerkerquote:
Haak jij nou zomaar af bij Timur en Ramon?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben ervantussen. komt een kekke film op Één
tabee!
yup, gisteren ook alquote:Op zondag 6 mei 2012 14:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haak jij nou zomaar af bij Timur en Ramon?
Veel plezier dan maar met de filmquote:Op zondag 6 mei 2012 14:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, gisteren ook al
maar dit is een klassieker die ik al jaren wil zien. en nu kan ik er niet omheen
Hup, Holland hup!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
Check http://itunes.apple.com/us/app/tunein-radio/id418987775?mt=8quote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen, hebben jullie misschien een andere app voor de iphone om 3fm mee te luisteren. Bij mij valt de verbinding steeds weg en misschien ligt het aan mijn data netwerk van vodafone geen idee.(sinds de brand bij hun datacenter) maar ik kan het in ieder geval proberen.
In ieder geval bedankt
Bedankt als er nog meer zijn hoor ik het graagquote:Op zondag 6 mei 2012 14:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Check http://itunes.apple.com/us/app/tunein-radio/id418987775?mt=8
Die app werkt op mijn Android-toestel ook ronduit ruk hoor. Vastlopers en de verbinding valt weg. Heeft de iPhone trouwens geen FM?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef MrVarta het volgende:
Hallo mensen, hebben jullie misschien een andere app voor de iphone om 3fm mee te luisteren. Bij mij valt de verbinding steeds weg en misschien ligt het aan mijn data netwerk van vodafone geen idee.(sinds de brand bij hun datacenter) maar ik kan het in ieder geval proberen.
In ieder geval bedankt
Nee dat is best klote dat de iphone dat niet heeft, tevens woon ik on emmeloord en dat is nou uit gerekent 1 van de plekken waar er geen ether signaal door komt. hopelijk komt er met de bouw van de nieuwe zendmast in smilde verrandering.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die app werkt op mijn Android-toestel ook ronduit ruk hoor. Vastlopers en de verbinding valt weg. Heeft de iPhone trouwens geen FM?
Op mijn Android toestel pak ik altijd de AAC+ 64 kbps stream uit de op en gebruik de app Xiialive dan. Weet niet welke stream de 3FM-app gebruikt, maar met de AAC+ stream heb ik nooit problemen i.c.m. Vodafone.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:31 schreef MrVarta het volgende:
In ieder geval bedankt
Gebruik gewoon TuneIn Radio. Je kan letterlijk alle zenders er mee luisteren die je kunt verzinnen, je kan ook custom streams toevoegen aan je presets en het is gratis!!!!quote:
Met je 1persoonsmagnetronmaaltijden?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:55 schreef Evertjan het volgende:
tijd voor PS radio!!!!met special voor ons singles een uitzending over happy singles
![]()
Jah duh, ik natuurlijk!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie is dan dat schattige popje in je fobo???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
De meeste klinken niet heel erg happy hoorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:32 schreef CindieY het volgende:
't Ging toch om HAPPY singles? Owner of a lonely heart, so lonely... De muziek past er niet echt bij.
Ik luister met een half oorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
De meeste klinken niet heel erg happy hoorVan de heren in ieder geval..
maar gelukkig zijn wij er nu!quote:
hooguit een half gekkenhuis. ik ben ten slotte gek, maar jij niet toch?quote:
Ehm, jawel hoor. Check m'n laatste twitpic en 't tijdstipquote:Op zondag 6 mei 2012 22:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hooguit een half gekkenhuis. ik ben ten slotte gek, maar jij niet toch?
jupsquote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je jenever en 1persoonsmaaltijden-tweet?
haha, behalve die jenever had die tweet van mij kunnen zijn......hoewel ik in t weekend meestal wel voor 4 dagen kook...quote:
nee, dat zou het pas zijn als er stond: Waar Wolfje wiebeldansjes op de bank doet.quote:
ow god...je hebt tommie gevingerd?quote:
inderdaad! wat is het?quote:
Draait alleen Miranda dusquote:maandag 07-05-2012 00:05
maandag 30-04-2012 01:06
maandag 23-04-2012 00:06
maandag 16-04-2012 00:06
maandag 26-03-2012 01:30
maandag 19-03-2012 00:14
maandag 05-03-2012 01:41
maandag 20-02-2012 00:35
maandag 06-02-2012 00:28
ik zie het jaquote:
nja, maar dan iets minder poppie...quote:Op maandag 7 mei 2012 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rachel Platten - Nothing Ever Happens
Lijkt wel een beetje op die Carly Reapsendinges.
Tot vanochtendquote:Op maandag 7 mei 2012 00:23 schreef 3rdRock het volgende:
zeg kinder, ik ga pitten. het is alweer veel te laat voor zo'n ouwe vent als ik. om 7u gaat Carly Rae me weer wakker zingen![]()
trusten!
Kreeg je er geld bij?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:19 schreef Paul het volgende:
Kaartjes voor de Nacht van Giel zijn besteld mensen
Neuhquote:Op maandag 7 mei 2012 09:37 schreef borisz het volgende:
Ohjee. Roel heeft zijn wapen in de hand genomen. Loopt richting de G&G en gaat jagen op wilde rosé.
Hou me ff op de hoogte!quote:Op maandag 7 mei 2012 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
Dalijk Domien zijn weekend!!!1!!11 ik zit te trappelen van nieuwsgierigheid!!!1
Sarcastisch kloontje is sarcastischquote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hou me ff op de hoogte!
Hier staat veronica op, maar ik kan Domien's weekend belevenissen natuurlijk NIET MISSEN!
Anders vanavond maar weer ff terugluisteren.
Domien
Sarcastisch liefhebbend kloontje begrijpt mijn sarcasmequote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
een dom blondje komt op hoge poten een winkel binnen en zegt 'ik probeer jullie nu al dagen te bellen met dat telefoonnummer op de deur 0800-1730 maar er wordt maar niet opgenomen'.. Zegt de vrouw achter de balie 'maar dat zijn de openingstijden mevrouw'
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
een dom blondje komt op hoge poten een winkel binnen en zegt 'ik probeer jullie nu al dagen te bellen met dat telefoonnummer op de deur 0800-1730 maar er wordt maar niet opgenomen'.. Zegt de vrouw achter de balie 'maar dat zijn de openingstijden mevrouw'
Gielofielquote:Op maandag 7 mei 2012 10:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ookWat zei hij, ik weet wel altijd het weekend van Giel
Domien owned Gielquote:
quote:
Ben jij naast de kloon van Wolfje toevallig ook de kloon van Rock?quote:
Ik zal je wat vertellen...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ben jij naast de kloon van Wolfje toevallig ook de kloon van Rock?
Nee, ik word hier totaal niet paranoia van...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen...
Ik ben het origineel, de hele wereld is een kloon van mij
Het is een soort Fringe hier(ik weet dat een aantal 3FM forummers die serie ook volgt...)
Ja originaliteit is bij vrouwen altijd ver te zoekenquote:
Ik kwam driedubbel klaar na het nieuws dat er een 13episode slotseizoen komtquote:Op maandag 7 mei 2012 11:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zal je wat vertellen...
Ik ben het origineel, de hele wereld is een kloon van mij
Het is een soort Fringe hier(ik weet dat een aantal 3FM forummers die serie ook volgt...)
QFTquote:Op maandag 7 mei 2012 11:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja originaliteit is bij vrouwen altijd ver te zoeken.
Ik dus ookquote:Op maandag 7 mei 2012 11:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kwam driedubbel klaar na het nieuws dat er een 13episode slotseizoen komt
Dank je wel, enzo...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja originaliteit is bij vrouwen altijd ver te zoeken.
Die plaat heb ik voor je geschrevenquote:
En dan heb je net het laatste beetje vertrouwen in het mannelijk ras opgegeven, kom je met zo'n opmerkingquote:Op maandag 7 mei 2012 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die plaat heb ik voor je geschreven![]()
Je weet zelluf
Volgens alle onderdelen op mijn lichaam ben ik een man ja, maar ik ben redelijk in touch met m'n feminine sidequote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan heb je net het laatste beetje vertrouwen in het mannelijk ras opgegeven, kom je met zo'n opmerking
Helemaal prima, maar als je van lekkere wijven houdt, zou ik verder zoeken als ik jou wasquote:Op maandag 7 mei 2012 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens alle onderdelen op mijn lichaam ben ik een man ja, maar ik ben redelijk in touch met m'n feminine side
Misschien moet je meer dat soort mannen zoekenEn niet van die man mannen
Alhoewel, op sommige vlakken ben ik een man-man...
Ik drink bier, hou van auto's, lekkere wijven etc....
Dat bepaal ik welquote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal prima, maar als je van lekkere wijven houdt, zou ik verder zoeken als ik jou was
Ik vrees Roel, ik vrees...quote:Op maandag 7 mei 2012 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hometown Glory kan ik wel weer een keer hebben. Zolang het daar deze week bij blijft.
Wees blijquote:
Oh echt? Geniaalquote:Op maandag 7 mei 2012 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij
Alhoewel ik volgens mijn vrienden "te kieskeurig" ben
Nou, ik zou al hun vriendinnen ook doen, dus zo kieskeurig ben ik niet
quote:Op maandag 7 mei 2012 11:27 schreef minthy het volgende:
[..]
En dan heb je net het laatste beetje vertrouwen in het mannelijk ras opgegeven
Gelijk heeft zequote:
Bitch in da ditch, yoquote:Op maandag 7 mei 2012 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze![]()
Net zoals ik de hoop in het vrouwelijk ras heb opgegeven"Bitches be gone" is mijn nieuwe motto!
Ik was het niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:59 schreef minthy het volgende:
Toyboys, nee dank je![]()
Laatst een jong van 22 op msn, die wou wel... Ik niet
Ik vind dat de term plofkip ondergewaardeerd is. Ik wil meer reclamesquote:Op maandag 7 mei 2012 12:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is dat voor achterlijke reclame, over die 'plafkiep'
Ik heb een keer op vakantie gefungeerd als toyboyquote:Op maandag 7 mei 2012 11:59 schreef minthy het volgende:
Toyboys, nee dank je![]()
Laatst een jong van 22 op msn, die wou wel... Ik niet
Ik was aardig onder de indruk van het voorstel, collegaatje zei doodleuk: "ach... Voel je niks van"quote:Op maandag 7 mei 2012 12:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een keer op vakantie gefungeerd als toyboy(na wat drank)
Niks ergs aan
Sommige vrouwen van 30+![]()
Sommige vrouwen van 40+![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zo'n jong pikkie zelf zo'n voorstel doetquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was aardig onder de indruk van het voorstel, collegaatje zei doodleuk: "ach... Voel je niks van"
Oh wat naar is die track. Maroon5 is echt zo matig gewordenquote:
Eenschquote:Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh wat naar is die track. Maroon5 is echt zo matig gewordenluister Songs About Jane (het album) maar weer eens en je snapt me. Briljante cd.
Ik schrok er ook van... Ik was in de tuin bezig geweest, hij wou me wel helpen. Betaling in natura. Ik heb het gesprek netjes afgerond (iets van "ik moet nu weg, want de afwas kookt over") en heb hem verwijderdquote:Op maandag 7 mei 2012 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zo'n jong pikkie zelf zo'n voorstel doet
Meestal is het andersom...
En als je jong bent (of zo oud als ik) dnek je: Ach, beter iets dan niets
(wat nou kieskeurig)
Ik ben helemaal geen fan van Maroon5, maar dit liedje vind ik gewoon erg tofquote:Op maandag 7 mei 2012 12:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh wat naar is die track. Maroon5 is echt zo matig gewordenluister Songs About Jane (het album) maar weer eens en je snapt me. Briljante cd.
Ah, daar merk je nog wel da't ie jong is, wat een prutserquote:Op maandag 7 mei 2012 12:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van... Ik was in de tuin bezig geweest, hij wou me wel helpen. Betaling in natura. Ik heb het gesprek netjes afgerond (iets van "ik moet nu weg, want de afwas kookt over") en heb hem verwijderd
Koekje van eigen deeg iddquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, daar merk je nog wel da't ie jong is, wat een prutser![]()
Maar misschien wou hij wel gewoon chocola of zelfgebakken cake ofzo
Nee, hij wilde keiharde neukseks... Woont hier vrij dicht in de buurt, had hem ooit op Hyves (geen idee waarom...). En zo te zien had hij neukertjes genoeg, ik had er iig geen zin inquote:Op maandag 7 mei 2012 12:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah, daar merk je nog wel da't ie jong is, wat een prutser![]()
Maar misschien wou hij wel gewoon chocola of zelfgebakken cake ofzo
Wat voor reden kan je nu hebben om je niet even schandalig te laten uitwonenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij wilde keiharde neukseks... Woont hier vrij dicht in de buurt, had hem ooit op Hyves (geen idee waarom...). En zo te zien had hij neukertjes genoeg, ik had er iig geen zin in
Ontelbaar veel redenenquote:Op maandag 7 mei 2012 12:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat voor reden kan je nu hebben om je niet even schandalig te laten uitwonen
Ik niet, die willen mij nooitquote:
Verder heb ik er niet zoveel, maar hierbij leek het me wel zo verstandig om m'n poot stijf te houdenquote:
En dat terwijl die jongen zijn lul stijf hield!quote:Op maandag 7 mei 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Verder heb ik er niet zoveel, maar hierbij leek het me wel zo verstandig om m'n poot stijf te houden
Damn, je was me voorquote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dat terwijl die jongen zijn lul stijf hield!
Ik kan ook niks meer zeggen hierquote:Op maandag 7 mei 2012 13:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En dat terwijl die jongen zijn lul stijf hield!
Duhquote:
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:32 schreef borisz het volgende:
twitter:StijnScheepers twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:03:48Acrobat Reader [ afbeelding ] reageer retweet
twitter:StijnScheepers twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:03:48Acrobat Reader [ afbeelding ] reageer retweet
In het geval van die plaat vond ik dat niet heel ergquote:Op maandag 7 mei 2012 13:49 schreef Sersjee het volgende:
Hoorde ik nou net Suede?! Da's lang, lang geleden...
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In het geval van die plaat vond ik dat niet heel erg.
Ik vond alleen dat tweede niet zoquote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]![]()
Suede is tof, dit nummer is tof en de film waar ie in zit is helemáál tof.
Ook.quote:
Na die prachtplaten kan het ook niet goed blijven gaan...quote:
Je weet, Roel: zonder dieptepunten geen hoogtepunten!quote:
Das een mooie!quote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je weet, Roel: zonder dieptepunten geen hoogtepunten!
Ja, maar dit was wel heel ergquote:Op maandag 7 mei 2012 15:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je weet, Roel: zonder dieptepunten geen hoogtepunten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |