Wiebelen met je voeten, met je hoofd en met je armen. Weet ik veel, ik kan 't niet omschrijvenquote:
Het beeld wat ik nu in mn hoofd heb, kan vast niet kloppen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:59 schreef CindieY het volgende:
Oh gut
[..]
Wiebelen met je voeten, met je hoofd en met je armen. Weet ik veel, ik kan 't niet omschrijven
Vertelquote:Op zondag 6 mei 2012 00:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Het beeld wat ik nu in mn hoofd heb, kan vast niet kloppen!
Wat een vocabulair weer.quote:
Zet eens Afrohenk opquote:
afrohenk??quote:
Hij moet z'n muil wel houwe!quote:
Het is inderdaad gewoon tenenkrommend slecht. Er moet toch ooit een moment komen dat je wat vloeiender iets kunt inspreken?quote:
ehm...nee, niet bij Thijs!quote:Op zondag 6 mei 2012 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is inderdaad gewoon tenenkrommend slecht. Er moet toch ooit een moment komen dat je wat vloeiender iets kunt inspreken?
Zou ie 't zelf horen? Dat 't gewoon niet natuurlijk en vloeiend is? Echt, als mijn uitzending elke week zo zou klinken, dan zou ik mezelf niet meer op straat durven vertonenquote:
ik denk dat ie gewoon niet beter kan...hoe sneu ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou ie 't zelf horen? Dat 't gewoon niet natuurlijk en vloeiend is? Echt, als mijn uitzending elke week zo zou klinken, dan zou ik mezelf niet meer op straat durven vertonen
Ja, da's sneu. Maar kan 't me niet voorstellen, tenzij hij in 't gewone dagelijkse leven ook zo praat.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon niet beter kan...hoe sneu ook.
ik zit op YT ff wat interviews met Thijs te checken en echt een afwisselende stem heeft ie niet...quote:Op zondag 6 mei 2012 00:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, da's sneu. Maar kan 't me niet voorstellen, tenzij hij in 't gewone dagelijkse leven ook zo praat.
Die ene single van Blaudzun speelden ze helemaal op 't eind. Overigens, die wave bij Chef'Special, tot hoe ver naar achteren ging die? Zag dat jij veel verder naar achteren stond dan ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Hoi.
Ik ben geen festivalmens. Muziek is VEUL te hard, de bass net zo, dus ik had het wel weer snel gezien.
Chef'Special was wel baas daarentegen.
Blaudzun ook niet lang geweest, ken alleen die ene 2 nummers maar en die heb ik niet gehoord. Muziek stond veel te hard, niet echt trek in.
Dus.
Hm, ok.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zit op YT ff wat interviews met Thijs te checken en echt een afwisselende stem heeft ie niet...
Wanneer was die? Heb alleen de laatste 20 minuten meegekregen..quote:Op zondag 6 mei 2012 00:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die ene single van Blaudzun speelden ze helemaal op 't eind. Overigens, die wave bij Chef'Special, tot hoe ver naar achteren ging die? Zag dat jij veel verder naar achteren stond dan ik.
Oordopjes. Echt een verademingquote:Op zondag 6 mei 2012 00:31 schreef Pino112 het volgende:
Hoi.
Ik ben geen festivalmens. Muziek is VEUL te hard, de bass net zo, dus ik had het wel weer snel gezien.
Chef'Special was wel baas daarentegen.
Blaudzun ook niet lang geweest, ken alleen die ene 2 nummers maar en die heb ik niet gehoord. Muziek stond veel te hard, niet echt trek in.
Dus.
Oh, zo rond half10 denk ik, 't zou speciaal voor de NOS zijn geweest oid. Iedereen moest hurken en vervolgens vanaf 't podium een wave naar achteren maken door weer omhoog te springen.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wanneer was die? Heb alleen de laatste 20 minuten meegekregen..
Uhm, nee, toen stonden we net op de Turfmarktquote:Op zondag 6 mei 2012 00:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, zo rond half10 denk ik, 't zou speciaal voor de NOS zijn geweest oid. Iedereen moest hurken en vervolgens vanaf 't podium een wave naar achteren maken door weer omhoog te springen.
Hier in ieder het begin van Chef'Special terug te zien + dus die actie.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uhm, nee, toen stonden we net op de Turfmarkt
is samen met haarlem ook t grootste festival geloof ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier in ieder het begin van Chef'Special terug te zien + dus die actie.
Edit: de link dus http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1251184
Editedit: sowieso veel beelden uit Zwolle, tofWist niet eens dat de NOS een uitzending vanaf Zwolle maakte.
Kloptquote:Op zondag 6 mei 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is samen met haarlem ook t grootste festival geloof ik.
anyhow: bedtijd pour moi. Gutenacht
Wageningen en Leeuwarden zijn van redelijk vergelijkbare grote aldus wikiquote:Op zondag 6 mei 2012 00:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is samen met haarlem ook t grootste festival geloof ik.
anyhow: bedtijd pour moi. Gutenacht
Ik heb ook een flink aantal jaren Groningen gedaan, da's ook een aardig groot festivalquote:Op zondag 6 mei 2012 00:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wageningen en Leeuwarden zijn van redelijk vergelijkbare grote aldus wiki
volgens mij is dat tegenwoordig met heel veel gratis festivals. Heel veel ervan zitten tegen hun grens aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 00:59 schreef CindieY het volgende:
Zwolle barst overigens wel echt uit z'n voegen nu, een veel groter festival dan dit jaar in Park de Wezenlanden kan echt niet, ze hebben nu al alles benut. Ik ben niet eens overal geweest.
Ongetwijfeld, ja. Bij New Attraction in Groningen gingen ze op den duur een kleine entreeprijs vragen, Free2Dance was opeens helemaal niet zo 'Free' meer en het dancepodium tijdens het bevrijdingsfestival hier in Zwolle is helemaal afgeschaft omdat het ontzettend veel bezoekers aantrok. Het is ook een prima dagje uit natuurlijk, horecaprijzen liggen op betaalde festivals niet bepaald veel hoger of lager dan op een gratis festival.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is dat tegenwoordig met heel veel gratis festivals. Heel veel ervan zitten tegen hun grens aan.
Haarlem wilde ook al 'verkleinen' lees zorgen dat het overzichtelijk blijft.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is dat tegenwoordig met heel veel gratis festivals. Heel veel ervan zitten tegen hun grens aan.
Appelpop kan het terrein afsluiten en dat gebeurd ook als het vol is en bij de vierdaagsefeesten in Nijmegen sluiten ze ook delen af als podia vol zijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Haarlem wilde ook al 'verkleinen' lees zorgen dat het overzichtelijk blijft.
Elk gratis festival doet dat toch wel? Heb 't al vaker mee gemaakt in ieder geval.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Appelpop kan het terrein afsluiten en dat gebeurd ook als het vol is en bij de vierdaagsefeesten in Nijmegen sluiten ze ook delen af als podia vol zijn.
Daar is het pas sinds een paar jaar. Verder kom ik niet op heel veel gratis festivalsquote:Op zondag 6 mei 2012 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Elk gratis festival doet dat toch wel? Heb 't al vaker mee gemaakt in ieder geval.
Trustenquote:
Vond het weer vandaag wel prima, geen seconde echt koud gehad, dat is ook wel eens anders geweest. En ik las nog wel ergens dat het de koudste 5 mei sinds 91 was ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar is het toch op zondag? Als het dan goed weer is kan je je borst nat maken.
jammer van het weer idd.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:31 schreef rubbereend het volgende:
Volgend jaar is het toch op zondag? Als het dan goed weer is kan je je borst nat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |