Komt er weer een PSV'er janken.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:13 schreef joers1 het volgende:
Hoe dan ook....heeft natuurlijk niets met sport te maken als Heerenveen zichzelf LAAT verliezen. Dat staat buiten kijf.
nee hoor, meestal als ze een noodverordening laten gelden krijg je een high five en mag je zo door naar het stadion.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef XSurenas het volgende:
Bluffen ze nou trouwens of heb je echt een pak ellende aan je broek hangen als je gespot wordt in Heerenveen?
Volgens novum:quote:Op zondag 6 mei 2012 11:06 schreef XSurenas het volgende:
[..]
Schijnt niet heel erg groot geweest. Gewoon een klein incidentje als ik het zo lees.
[..]
quote:Een groep van zo'n tachtig supporters van Feyenoord heeft zaterdagavond in Leeuwarden de confrontatie gezocht met fans van sc Cambuur. De politie kon voorkomen dat het bij het Zaailand tot een treffen kwam tussen de twee groepen. Daardoor liep het met een sisser af, meldt een woordvoerder van de politie.
Die noodverordening zou ook gewoon puur als voorzorgsmaatregel gegeven zijn. Ik bedoel meer van dat ze waarschijnlijk zelf ook wel beseffen dat ze niet iedereen kunnen tegengehouden en vandaar het wellicht in redelijke mate gedogen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:15 schreef Cara het volgende:
nee hoor, meestal als ze een noodverordening laten gelden krijg je een high five en mag je zo door naar het stadion.
Ja daarom. De media maakt het vaak groter dan het is en als buitenstaander kan je er moeilijk een oordeel over vellen.quote:
Las op Twitter dat de spelers er boos om waren dat iedereen weer tegen het Legioen tekeer ging, druk dat maar even uit op het veld danquote:
Valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:12 schreef XSurenas het volgende:
Bluffen ze nou trouwens of heb je echt een pak ellende aan je broek hangen als je gespot wordt in Heerenveen?
Als er 'supporters' zijn die ervoor zorgen dat de club door hun gekloot in de problemen komt (door boetes enzo) dan is het in het belang van de Feijenoord om die mensen aan te wijzen. Ik denk alleen al aan Nancyquote:Op zondag 6 mei 2012 11:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Gerucht ging dat wat locals groepje Feijenoordsupporters had aangevallen in een kroeg. Dat zal de oorzaak wel geweest zijn.
Ook bizar om te horen dat de supporterscoördinator, Strooband, samen met de voetbaleenheid Rotterdam supporters van Feijenoord zit aan te wijzen in Heerenveen. Van je club moet je het hebben.
Hij wees supporters aan in kroegen in Heerenveen. Zaten rustig een biertje te drinken met locals daar. Niet die mensen in Leeuwarden.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als er 'supporters' zijn die ervoor zorgen dat de club door hun gekloot in de problemen komt (door boetes enzo) dan is het in het belang van de Feijenoord om die mensen aan te wijzen. Ik denk alleen al aan NancyEn dan doet de supporterscoördinator gewoon zijn werk.
twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 06-05-2012 om 11:37:47Bij Joure de eerste gezellige wegafzetting... feest in Friesland. Iedereen van de snelweg gehaald na de rotonde! reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 11:29:03En ook de Koninklijke Marechaussee arriveert op de Feyenoord parkeerplaats. #heefey http://t.co/ImiXK3HB reageer retweet
Zeker triest. Waarom zouden Heerenveen- en Feyenoordsupporters ruzie met elkaar gaan zoeken? Zou juist een hartstikke leuk feestje kunnen worden vandaag voor beide ploegenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij wees supporters aan in kroegen in Heerenveen. Zaten rustig een biertje te drinken met locals daar. Niet die mensen in Leeuwarden.
Te kansloos gewoon dit.twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 06-05-2012 om 11:37:47Bij Joure de eerste gezellige wegafzetting... feest in Friesland. Iedereen van de snelweg gehaald na de rotonde! reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 11:29:03En ook de Koninklijke Marechaussee arriveert op de Feyenoord parkeerplaats. #heefey http://t.co/ImiXK3HB reageer retweet
Waar gaat dit overquote:Op zondag 6 mei 2012 11:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij wees supporters aan in kroegen in Heerenveen. Zaten rustig een biertje te drinken met locals daar. Niet die mensen in Leeuwarden.
Te kansloos gewoon dit.twitter:FRFC1908 twitterde op zondag 06-05-2012 om 11:37:47Bij Joure de eerste gezellige wegafzetting... feest in Friesland. Iedereen van de snelweg gehaald na de rotonde! reageer retweet
Die burgemeesters poepen in hun broek johquote:Op zondag 6 mei 2012 11:46 schreef Fuszy het volgende:
Dit lijkt me gewoon pure uitlokking
Het is toch niet normaal dat er voor een normale wedstrijd zoveel ME en zelfs de koninklijke marechaussee is uitgerukt.
quote:Bosvelt ziet Feyenoord wel zitten
Paul Bosvelt stapte eerder dit seizoen op als assistent-trainer bij Go Ahead Eagles. De voormalig middenvelder ziet een terugkeer naar zijn oud-werkgever Feyenoord wel zitten.
Bosvelt betreurt zijn vertrek bij de club uit Deventer. "Ik had het daar heel erg naar mijn zinHelaas is het anders gelopen dan ik had gehoopt. Op dit moment loop ik alleen stage voor mijn TC1 diploma", zegt Bosvelt tegen RTV Rijnmond.
Dat de oud-speler van onder meer Feyenoord, FC Twente en Manchester City ambities heeft in het trainersvak is geen geheim. "Je begint die cursus niet als je er niets mee wil, dus ik heb wel ambities in het trainersvak", vervolgt de 42-jarige Bosvelt.
Een functie bij zijn voormalig werkgever Feyenoord ziet Bosvelt dan ook wel zitten. "Een aantal jaren geleden heb ik een keer met Feyenoord gesproken over een functie binnen de club, maar dat is uiteindelijk niets geworden. Wie weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Ik sta er in ieder geval wel voor open om weer een gesprek aan te gaan."
Alsof hij de nancy groep (zover die bestaat) durft aan te wijzen..quote:Op zondag 6 mei 2012 11:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Als er 'supporters' zijn die ervoor zorgen dat de club door hun gekloot in de problemen komt (door boetes enzo) dan is het in het belang van de Feijenoord om die mensen aan te wijzen. Ik denk alleen al aan NancyEn dan doet de supporterscoördinator gewoon zijn werk.
Hoop van wel, oprotten met dat tuig.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Alsof hij de nancy groep (zover die bestaat) durft aan te wijzen..
Die verontwaardiging heeft meer met de kosten te makenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:52 schreef Haringkop het volgende:
Landelijk is verontwaardiging over de politie inzet bij voetbalwedatrijden, vervolgens worden er wel dit soort rigoreuze maatregelen ingezet...wie snapt het nog?
En dit loopt niet in de kosten dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die verontwaardiging heeft meer met de kosten te maken
Als je mensen behandelt als criminelen gaan ze zich gedragen als criminelen. Tien tegen één dat er niks aan de hand was geweest zonder die noodverordening.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:48 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die burgemeesters poepen in hun broek joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |