Omdat het een kut commentator is, wat ik zit ik me te ergeren aan die man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moet hij heletijd zeggen Leo Messi?
Ik vraag me ook altijd af waarom Grueter Angel di Maria zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moet hij heletijd zeggen Leo Messi?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Omdat het een kut commentator is, wat ik zit ik me te ergeren aan die man.
www.leomessi.com, de officiële website.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Omdat het een kut commentator is, wat ik zit ik me te ergeren aan die man.
Omdat Lionel Messi denkt dat Chrome de Engelse vertaling is van Real Madrid en hij wil de rivaal niet op zijn site toestaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom loopt Chrome hier compleet vast als ik die site wil openen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Strani het volgende:
Als Madrid slim is verliest het nu gewoon 2 keer zodat Barcelona terugkomt tot 1 lullig puntje. Doet het extra veel pijn daar in Catalunya.
Maar Ibi mag niet spelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Die Tello is wel zo verschrikkelijk slecht he...
Dat valt ook wel mee. Z'n laatste twee invalbeurten waren gewoon kut. Daarvoor heeft hij regelmatig wat moois laten zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Die Tello is wel zo verschrikkelijk slecht he...
Joh. Als Rene de nederlandse competitie al slecht vindt, dan zou Messi in de Eredivisie er minstens 100 makenquote:
Scheidsrechter bedanken is toch de nieuwste trend...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee doorgaan zeuren, dan gaat je rode kaart weg.
quote:OranjeWint 5 mei 2012 om 22:50 #243
Jongens, dit is toch gewoon het bewijs dat de Spaanse competitie geen drol meer voorstelt? Dat heb ik een jaar geleden al geroepen. Alleen Barca en Real doen mee voor de landstitel, alles daaronder wint niet vaker dan drie maal op een rij. Het kan toch geen toeval zijn dat Christiano en Messi enorm veel doelpunten maken al twee seizoenen op rij? De Spaanse competitie staat op instorten en dat meen ik serieus.
Volgens mij was het de voorzitter van Real die zich vorig jaar grote zorgen maakte over het niveau in de competitie. Voor eventjes is het misschien wel geweldig dat je club keer op keer wint, maar je kunt er dan niet achterkomen hoe goed je werkelijk bent. Zie de afgang van Real en Barca in de CL. Dat is het begin van het einde.
Voor alle duidelijkheid: Zowel Messi als Ronaldo vind ik geweldige spelers, een genot om naar te kijken en ze zouden in een andere competitie waarschijnlijk ook topscorer worden. Maar niet met 50 goals!!
Spelers zoals Messi en Ronaldo kunnen alleen gedijen in een enorm goed team. In het nationale elftal hebben ze bewezen dat ze niet veel meer kwaliteiten hebben dan hun collega's en blijken het opeens mensen te zijn. Ronaldo en Messi zijn gewoon niet zo goed als de media ons doet geloven.
Cruijff, Maradonna, Beckenbauer, Pele, Zidane: dat waren spelers die een slecht elftal goed konden maken. Hetzelfde zoals Van Persie nu doet bij Arsenal. Dat zijn de besten. En ik geloof dat een RVP bij Barca ook met gemak, zoals hij nu speelt, zo'n 40 goals had kunnen maken.
Onzin. Staan gewoon 2 Spaanse clubs in de finale van de Europa League.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Goede post op Voetbalzone (jaja), hoewel ik het niet helemaal eens ben met het laatste deel:
[..]
De afgang van Barca en Real in de CLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Goede post op Voetbalzone (jaja), hoewel ik het niet helemaal eens ben met het laatste deel:
[..]
En als Gomes iets beter had gekeept bij de 2-1 van Milan had PSV de CL gewonnen van Liverpool.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
Nou ja, als Messi die pingel tegen Chelsea 10 centimeter lager schoot en Real wat cooler was bij de pingels, had je Real - Barca in de finale gehad.
Dat is nog maar de vraag, want dan had Cocu echt niet de 3-0 gemaakt en had je verlenging. Maar goed, als telt niet. Ik wilde alleen even aangeven dat je bijna altijd het geluk even mee moet hebben als je in een finale komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als Gomes iets beter had gekeept bij de 2-1 van Milan had PSV de CL gewonnen van Liverpool.
Bibao anders 2 wedstrijden in de KO verlorenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef Rosario het volgende:
Ik ben het oneens met dat gezeik over de Spaanse competitie. Ja, de schulden zijn torenhoog en dat is in zekere zin competitievervalsing. Daar kan ik inkomen. Maar het niveau van die competitie is evenredig hoog.
Real Madrid heeft de afgelopen twee seizoenen telkens weer eenvoudig met Ajax afgerekend - toegegeven, die laatste wedstrijd in de ArenA was meer scheidsrechterlijke dwaling, maar je verdediging moet er ook gewoon staan.
Valencia heeft pas de afgelopen speelronde direct Champions League vastgesteld en die ploeg heeft zowel onze nummer twee als nummer vier helemaal weggespeeld. De Europa League heeft een geheel Spaanse (sorry Basken) finale, en die teams hebben dat eigenlijk bereikt zonder al teveel problemen. Beide groepshoofden en ondertussen ook even afrekenend met Manchester United, Schalke '04, Lazio Roma en Sporting Lissabon. Toch niet de minsten.
En TLC, het ligt niet aan een slecht niveau van de rest, want iedereen verliest van iedereen in Spanje. Buiten Madrid en Barcelona om dan. Er zitten tien punten tussen de nummer vijf en de nummer dertien.
Met Ibi wonnen ze vorig jaar alles. Zonder niks, je zag ook toen hij erin kwam, gelijk 4/5 goals..quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:16 schreef GGMM het volgende:
Gewoon een complot van die Spanjaarden om ons het Ek niet te laten winnen, dat kan niet anders.
Eigenlijk is het gewoon triest dat Messi zoveel aandacht krijgt.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Ibi wonnen ze vorig jaar alles. Zonder niks, je zag ook toen hij erin kwam, gelijk 4/5 goals..
Ik hoop het. De eerste was een terechte gele kaart, en de tweede had zelfs rood mogen zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:11 schreef Strani het volgende:
Hm, zou Dani Alves ook out zijn voor de Copa-finale nu?
Welke om 6 uur?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zo, 3 wedstrijden achter elkaar gezien vanaf 6 uur
Morgen nog City en Real
Dalijk Inter daarop.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:07 schreef Gramulanion het volgende:
De herhaling van Dortmund Bayern op het HD-kanaal?
+ Benzemaquote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ozil en Ronaldo die auw krijgen zou niet verkeerd uitkomen.
Ik noem een Celta de Vigo, een Sampdoria.quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Bizar trouwens, team dat dit jaar nog CL heeft gespeeld degradeert gewoon.
Benieuwd waar o.a. Rossi naar toe zal gaan, die zal toch niet blijven...quote:Op zondag 13 mei 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Bizar trouwens, team dat dit jaar nog CL heeft gespeeld degradeert gewoon.
Nee sociedad en deportivoquote:
Vilarreal is ook wel een grotere club dan bijvoorbeeld Coruna. Het tijdperk van Vila eindigt veel abrupter dan van Coruna... De Yellow Submarine moet gewoon zo snel mogelijk terug. Dit is niet grappigquote:Op zondag 13 mei 2012 23:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee sociedad en deportivo
Maar villareal gaat niet terugkomen na 1 seizoen denk dat rossi,nilmar,De Guzman,Senna en nog wat grote namen allemaal weg gaan..
Mogen er nog wel een paar bij. As Monaco verdient ook wel een mooie plek. Net als Sparta, Portsmouth, Leeds en Koln.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:51 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar Celta de Vigo zou ook wel goed in het rijtje passen net als Alavéz
La Coruna is juist een veel grotere club dan Villareal. Kampioen geworden in 2000 beker in 2002 2000-2006 Cl. Veel grotere historie dan Villareal.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vilarreal is ook wel een grotere club dan bijvoorbeeld Coruna. Het tijdperk van Vila eindigt veel abrupter dan van Coruna... De Yellow Submarine moet gewoon zo snel mogelijk terug. Dit is niet grappig
Ja ik had het over spaanse teams. Anders kan ik het ook nog wel aanvullen: Stade Reims,Kaiserslautern,Ipswich Town,Torino,1860 Munchen..quote:Op zondag 13 mei 2012 23:56 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mogen er nog wel een paar bij. As Monaco verdient ook wel een mooie plek. Net als Sparta, Portsmouth, Leeds en Koln.
HEUH! ik las het net op VI.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Stade Reims speelt volgend seizoen overigens weer in Ligue 1.
Dan ben ik verblind door het goede optreden van Villareal de laatste tijd en het slechte optreden van Deportivo...quote:Op maandag 14 mei 2012 00:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
La Coruna is juist een veel grotere club dan Villareal. Kampioen geworden in 2000 beker in 2002 2000-2006 Cl. Veel grotere historie dan Villareal.
[..]
Ja ik had het over spaanse teams. Anders kan ik het ook nog wel aanvullen: Stade Reims,Kaiserslautern,Ipswich Town,Torino,1860 Munchen..
Oh dat is dan altijd mooi maar ik geef maar een voorbeeld.quote:
omdat?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:03 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Oh dat is dan altijd mooi maar ik geef maar een voorbeeld.
Villareal is een klein clubje met een klein stadion en promoveerde pas voor het eerst in 1998. Ik voel meer voor clubs als Athletic de Bilbao,Deporitvo,Atletico,Levante .
Veel grotere historie in de Primera. Maar dat is ook maar een gevoel.quote:
maar je respecteert Real Madrid ook gewoon, of past die dan niet in dat rijtje thuis?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Veel grotere historie in de Primera. Maar dat is ook maar een gevoel.
Wat er nou gebeurt is met Villareal is echt rampzalig voor zon team.
Lopez, Musacchio, Zapata, Jaume, Gaspar Pérez Martínez, Marchena, Bruno, Senna, Pérez, Rubén and Valero
Denk dat spelers als Marchena,Bruno,Musacchio,Lopez,Nilmar en Rossi(allebei geblesseerd) al zeker weg zijn dat zijn spelers die hoog in de salarissen zitten kan ik je zo al vertellen.. Perez,Martinez en Jaume ken ik eerlijk gezegd niet.
ja, daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Nee maar ik zie Real Madrid niet als een club die kan degraderen. Real Madrid is mijn favoriete club al vanaf kleinsaf aan. Real Madrid,Barcelone en Valencia zijn denk ik de enige clubs in de Primera waarvan je met zekerheid kan zeggen dat ze niet degraderen
Ze mogen allemaal weg willen gaan, het mooie is dat al deze jongens nog een lopend contract hebben bij Villareal. Dus Villareal zal behoorlijk wat inkomsten krijgen door eventuele vertrek van de genoemde spelers. Jammer dat deze club degradeert, speelde zo mooi voetbal vorige seizoen en waren dit jaar nog aanwezig in de CL. Hopen op een goede coach, die ervoor kan zorgen dat jonge spelers beter worden en de groep als geheel. Er zijn altijd wel spelers die voor het geld in de Liga Adelante willen spelen dus ik verwacht Villareal volgend jaar weer in de Primeira Division te zienquote:Op zondag 13 mei 2012 23:50 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Nee sociedad en deportivo
Maar villareal gaat niet terugkomen na 1 seizoen denk dat rossi,nilmar,De Guzman,Senna en nog wat grote namen allemaal weg gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |