Omdat het een kut commentator is, wat ik zit ik me te ergeren aan die man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moet hij heletijd zeggen Leo Messi?
Ik vraag me ook altijd af waarom Grueter Angel di Maria zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom moet hij heletijd zeggen Leo Messi?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Omdat het een kut commentator is, wat ik zit ik me te ergeren aan die man.
www.leomessi.com, de officiële website.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:36 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Omdat het een kut commentator is, wat ik zit ik me te ergeren aan die man.
Omdat Lionel Messi denkt dat Chrome de Engelse vertaling is van Real Madrid en hij wil de rivaal niet op zijn site toestaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom loopt Chrome hier compleet vast als ik die site wil openen?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:41 schreef Strani het volgende:
Als Madrid slim is verliest het nu gewoon 2 keer zodat Barcelona terugkomt tot 1 lullig puntje. Doet het extra veel pijn daar in Catalunya.
Maar Ibi mag niet spelen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Die Tello is wel zo verschrikkelijk slecht he...
Dat valt ook wel mee. Z'n laatste twee invalbeurten waren gewoon kut. Daarvoor heeft hij regelmatig wat moois laten zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:42 schreef Saekerhett het volgende:
Die Tello is wel zo verschrikkelijk slecht he...
Joh. Als Rene de nederlandse competitie al slecht vindt, dan zou Messi in de Eredivisie er minstens 100 makenquote:
Scheidsrechter bedanken is toch de nieuwste trend...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nee doorgaan zeuren, dan gaat je rode kaart weg.
quote:OranjeWint 5 mei 2012 om 22:50 #243
Jongens, dit is toch gewoon het bewijs dat de Spaanse competitie geen drol meer voorstelt? Dat heb ik een jaar geleden al geroepen. Alleen Barca en Real doen mee voor de landstitel, alles daaronder wint niet vaker dan drie maal op een rij. Het kan toch geen toeval zijn dat Christiano en Messi enorm veel doelpunten maken al twee seizoenen op rij? De Spaanse competitie staat op instorten en dat meen ik serieus.
Volgens mij was het de voorzitter van Real die zich vorig jaar grote zorgen maakte over het niveau in de competitie. Voor eventjes is het misschien wel geweldig dat je club keer op keer wint, maar je kunt er dan niet achterkomen hoe goed je werkelijk bent. Zie de afgang van Real en Barca in de CL. Dat is het begin van het einde.
Voor alle duidelijkheid: Zowel Messi als Ronaldo vind ik geweldige spelers, een genot om naar te kijken en ze zouden in een andere competitie waarschijnlijk ook topscorer worden. Maar niet met 50 goals!!
Spelers zoals Messi en Ronaldo kunnen alleen gedijen in een enorm goed team. In het nationale elftal hebben ze bewezen dat ze niet veel meer kwaliteiten hebben dan hun collega's en blijken het opeens mensen te zijn. Ronaldo en Messi zijn gewoon niet zo goed als de media ons doet geloven.
Cruijff, Maradonna, Beckenbauer, Pele, Zidane: dat waren spelers die een slecht elftal goed konden maken. Hetzelfde zoals Van Persie nu doet bij Arsenal. Dat zijn de besten. En ik geloof dat een RVP bij Barca ook met gemak, zoals hij nu speelt, zo'n 40 goals had kunnen maken.
Onzin. Staan gewoon 2 Spaanse clubs in de finale van de Europa League.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Goede post op Voetbalzone (jaja), hoewel ik het niet helemaal eens ben met het laatste deel:
[..]
De afgang van Barca en Real in de CLquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef Tauchmeister het volgende:
Goede post op Voetbalzone (jaja), hoewel ik het niet helemaal eens ben met het laatste deel:
[..]
En als Gomes iets beter had gekeept bij de 2-1 van Milan had PSV de CL gewonnen van Liverpool.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:58 schreef Saekerhett het volgende:
Nou ja, als Messi die pingel tegen Chelsea 10 centimeter lager schoot en Real wat cooler was bij de pingels, had je Real - Barca in de finale gehad.
Dat is nog maar de vraag, want dan had Cocu echt niet de 3-0 gemaakt en had je verlenging. Maar goed, als telt niet. Ik wilde alleen even aangeven dat je bijna altijd het geluk even mee moet hebben als je in een finale komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als Gomes iets beter had gekeept bij de 2-1 van Milan had PSV de CL gewonnen van Liverpool.
Bibao anders 2 wedstrijden in de KO verlorenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef Rosario het volgende:
Ik ben het oneens met dat gezeik over de Spaanse competitie. Ja, de schulden zijn torenhoog en dat is in zekere zin competitievervalsing. Daar kan ik inkomen. Maar het niveau van die competitie is evenredig hoog.
Real Madrid heeft de afgelopen twee seizoenen telkens weer eenvoudig met Ajax afgerekend - toegegeven, die laatste wedstrijd in de ArenA was meer scheidsrechterlijke dwaling, maar je verdediging moet er ook gewoon staan.
Valencia heeft pas de afgelopen speelronde direct Champions League vastgesteld en die ploeg heeft zowel onze nummer twee als nummer vier helemaal weggespeeld. De Europa League heeft een geheel Spaanse (sorry Basken) finale, en die teams hebben dat eigenlijk bereikt zonder al teveel problemen. Beide groepshoofden en ondertussen ook even afrekenend met Manchester United, Schalke '04, Lazio Roma en Sporting Lissabon. Toch niet de minsten.
En TLC, het ligt niet aan een slecht niveau van de rest, want iedereen verliest van iedereen in Spanje. Buiten Madrid en Barcelona om dan. Er zitten tien punten tussen de nummer vijf en de nummer dertien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |