Dat is nog maar de vraag, want dan had Cocu echt niet de 3-0 gemaakt en had je verlenging. Maar goed, als telt niet. Ik wilde alleen even aangeven dat je bijna altijd het geluk even mee moet hebben als je in een finale komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als Gomes iets beter had gekeept bij de 2-1 van Milan had PSV de CL gewonnen van Liverpool.
Bibao anders 2 wedstrijden in de KO verlorenquote:Op maandag 7 mei 2012 15:50 schreef Rosario het volgende:
Ik ben het oneens met dat gezeik over de Spaanse competitie. Ja, de schulden zijn torenhoog en dat is in zekere zin competitievervalsing. Daar kan ik inkomen. Maar het niveau van die competitie is evenredig hoog.
Real Madrid heeft de afgelopen twee seizoenen telkens weer eenvoudig met Ajax afgerekend - toegegeven, die laatste wedstrijd in de ArenA was meer scheidsrechterlijke dwaling, maar je verdediging moet er ook gewoon staan.
Valencia heeft pas de afgelopen speelronde direct Champions League vastgesteld en die ploeg heeft zowel onze nummer twee als nummer vier helemaal weggespeeld. De Europa League heeft een geheel Spaanse (sorry Basken) finale, en die teams hebben dat eigenlijk bereikt zonder al teveel problemen. Beide groepshoofden en ondertussen ook even afrekenend met Manchester United, Schalke '04, Lazio Roma en Sporting Lissabon. Toch niet de minsten.
En TLC, het ligt niet aan een slecht niveau van de rest, want iedereen verliest van iedereen in Spanje. Buiten Madrid en Barcelona om dan. Er zitten tien punten tussen de nummer vijf en de nummer dertien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |