De koppels:quote:In Peking Express 2012 reizen 7 duos in maar liefst 9 verschillende etappes dwars door Zuid Korea en de Filipijnen met een budget van slechts 1 euro per dag , per persoon. Ze zijn volledig op zichzelf aangewezen om vervoer en slaapplaatsen te regelen. (Hun euro/dag mogen ze hiervoor niet gebruiken).
Elke etappe loopt over 2 à 3 dagen en kent aan de basis een gelijkwaardig verloop: De koppels moeten zo snel mogelijk liften van A naar B en aan het eind van elke etappe is er een officiële rangschikking, waarbij 2 plaatsen héél belangrijk zijn: de eerste én de laatste.
Wie aan het eind van elke etappe als eerste bij Sol incheckt, wint een amulet ter waarde van 10.000 euro. Deze amulet is in eerste instantie symbolisch en kan enkel maar verzilverd worden indien het koppel de finale haalt én ook wint.
quote:Bas & Semih
Hans & Robin
Helena & Angelique
Marjolein & Ineke
Natasha & Charissa
Niek & Sander
Quintin & Annebet
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moest nog aflevering inhalen, net gekeken. Echt, ik heb me kapot zitten schamen. Wat een ongelofelijke idioten zitten er dit jaar in. De enige ietwat sympathieke kandidaten zijn er al uit. De Groningse zussen zijn de enige die een beetje normaal zijn. De danseressen, oliedom en alleen zo ver omdat ze liften als een stel tippelaars. Dan heb je nog Annabet, die verliefd is op zichzelf, met Quinten die wat mij betreft het meest gênante tv-moment ooit op zijn naam kan schrijven. Ik heb me nog nooit zo erg geschaamd om iets wat een ander doet. Bas en Sem, tja. Bas is eigenlijk nietszeggend en leunt op de harde, meedogenloze terreur van zijn maatje Semih. Een blok spelen is één, maar andermans waterflesje wegtrappen? Iemand die op 't punt van huilen staat keihard in z'n gezicht uitlachen en gaan zingen "ze kan wel janken, lala", sorry maar dan ben je gewoon een sadist. Zelfs Reinier was niet zo zonder enige vorm van gêne aan het blokken.
De enige die zich normaal heeft gedragen is de moeder, Ineke, en dan claimt Annabet ook nog eens dat zij dat voor elkaar gekregen heeft, terwijl duidelijk is dat zij als oudste van de groep een andere mentaliteit heeft. Ik denk dat Hans bijvoorbeeld ook niet zou hebben geblokt. Goed, Ineke's dochter is een schreeuwlelijk maar wel recht door zee.
Ik vind het echt een schandaal dat de leiding van Peking Express niet heeft ingegrepen toen Quinten zijn broek in het openbaar liet zakken. Echt stuitend.
Eens. Wat een stel idioten zeg.quote:
Ben je te laat voor vrees ik! Lijkt me sterk dat er ooit nog een seizoen komt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:53 schreef AldoTheApache het volgende:
vorige seizoenen vond ik leuker![]()
volgend seizoen wil ik trouwens ook meedoen
Check!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:59 schreef Eenskijken het volgende:
In de OP kunne hans en Robin doorgestreept worden
indonesiers of surinamers of wat het ook is hebben moeite met de Rquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef Devel-ish het volgende:
Die Sol praat trouwens best vreemd. Wat is er met zijn R aan de hand?
Echt? Is me nooit opgevallen. Ik zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
indonesiers of surinamers of wat het ook is hebben moeite met de R
hoeren zijn hetquote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef Frag_adder het volgende:
hey die 2 donkere dames zitten er nog inniet verwacht
Nee, hoeren hadden zich laten betalen voor hun diensten en zich niet laten afzetten voor de gratis liftquote:
De vorige aflevering wel (met de nagellak).quote:Op zondag 6 mei 2012 20:49 schreef Koudewinter het volgende:
ach ze hebben nog niet gezegd, dat er een nagel gescheurd is en de nagellak eraf geschilferd is.
Slim.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind ze niet lekker hoor.. integendeel zelfs. maar hun gedrag stoort me nog het meest. vreselijke attention whores die alles zo overdreven doen. en ze laten hun tieten bijna zijn om een lift te krijgen, pathetic.
Stel je niet zo aan, ze zijn niet anders gewend in die landen.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:55 schreef babette21 het volgende:
zielig trouwens, dat gesleur met die dieren
het blijft zielig voor die beestjesquote:Op zondag 6 mei 2012 20:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ze zijn niet anders gewend in die landen.
Ten eerste is dat onzin (been there).. en ten tweede, als dat al zo zou zijn, moeten wij er dan aan meedoen omdat het misschien wat tv-vermaak oplevert?!quote:Op zondag 6 mei 2012 20:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ze zijn niet anders gewend in die landen.
Wat is er dan precies zielig? Dat ze een stukje zijn meegenomen aan een touw? Nou nou poe poe. Jullie eten ook zeker allemaal geen vlees ofzo.quote:
Dat vond ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 20:55 schreef babette21 het volgende:
zielig trouwens, dat gesleur met die dieren
word jij ook altijd tegen je zin in meegenomen ofzo? Het lijkt op slavernij zelfs.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zielig? Dat ze een stukje zijn meegenomen aan een touw? Nou nou poe poe. Jullie eten ook zeker allemaal geen vlees ofzo.
Gastquote:Op zondag 6 mei 2012 21:02 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
word jij ook altijd tegen je zin in meegenomen ofzo? Het lijkt op slavernij zelfs.
OH WAT ZIELIG!!!!!!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef Koudewinter het volgende:
mijn hondje gaat ook aan de riem en wil af en toe wel eens een andere kant op.. een rukje en commando en ze volgt weer netjes.
Dat gesleur. Dat is niet hoe je die beesten van A naar B krijgt (ze lopen óf los - want ja dat werkt ook - of ze worden vervoerd met een normaal vervoermiddel, desnoods met de pootjes aan elkaar).quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is er dan precies zielig? Dat ze een stukje zijn meegenomen aan een touw? Nou nou poe poe. Jullie eten ook zeker allemaal geen vlees ofzo.
jij stemt PvdD? In die landen hebben de mensen nnou eenmaal niet zoveel op met dieren'rechten'.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dat gesleur. Dat is niet hoe je die beesten van A naar B krijgt (ze lopen óf los - want ja dat werkt ook - of ze worden vervoerd met een normaal vervoermiddel, desnoods met de pootjes aan elkaar).
Dat die beesten uiteindelijk in de pan belanden betekent niet dat ze pijn hoeven te hebben voordat het zover is.
Dan mogen we het nog wel zielig vinden!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij stemt PvdD? In die landen hebben de mensen nnou eenmaal niet zoveel op met dieren'rechten'.
1st world problem dit
omdat ze daar ruw met de beesten omgaan moeten wij dat hier ook maar normaal vinden? En alle culturen zijn gelijk zeker? :/quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Nielsch het volgende:
Een uur straf omdat ze die zielige beestjes niet mee hebben genomen.
Nee niet eens. Mijn punt is dat tv-vermaak niet ten koste van anderen zou moeten gaan; mensen óf dieren. Maar goed, je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij stemt PvdD? In die landen hebben de mensen nnou eenmaal niet zoveel op met dieren'rechten'.
1st world problem dit
Ruw? Doe ff normaal man. Een beetje sjorren, meer is het niet. Eet jij vlees? Daar komt een hoop meer leed bij kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ze daar ruw met de beesten omgaan moeten wij dat hier ook maar normaal vinden? En alle culturen zijn gelijk zeker? :/
Het is tot nu toe om en om geweest volgens mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoe weet je dat al? hoeft niet perse 50/50 te zijn toch?
inderdaad, meteen 'nee' zeggen en doorhollenquote:
Haha nu je het zegt ze zullen dat ei echt niet binnen een halve minuut hebben opgegeten!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
inderdaad, meteen 'nee' zeggen en doorhollen
(ik zou een uur over dat ei doen dus een half uur is uhh. een eitje![]()
)
Dit inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef babette21 het volgende:
moeder is 3 weken uitgescholden.
"heeft het jullie dichter bij elkaar gebracht?" "jawel"
tuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef babette21 het volgende:
moeder is 3 weken uitgescholden.
"heeft het jullie dichter bij elkaar gebracht?" "jawel"
eyecandy must stay!quote:
Ik denk dat ze 1 fout hadden, en dat die andere meer dan 5 minuten achterliepen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef JustD1984 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is maar die talentest klopte toch niet?
Eerst zeiden ze dat de dames 1 fout hadden en erna hadden ze ze allemaal goed? 20 goed beantwoord?
Of waren het meer vragen en moesten ze er 20 van goed hebben?
Ja het is echt een drama, eeuwige zonde van zo'n mooi programma.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
iemand anders ook het idee dat het dit jaar verschrikkelijk slecht in beeld wordt gebracht en de algehele sfeer ook veel minder is, en dat je merkt dat er een veel kleinere productie is?
Dat snap ik ook niet idd.quote:
QenA mag ik gewoon niet. Q met zijn rare hoofd en A die ego kwijlt.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik had 'm ook of aan de zussen, of aan QenA gegeven...
Van dat laatste merk ik anders verdomd weinig.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:31 schreef Bayswater het volgende:
Was weer een prima aflevering.
Leuk dat die dikke Groningse altijd tegen haar zus op heeft gekeken.Nu zijn ze gelukkih gelijkwaardig maar mag wel de hele aflevering met die twee palen lopen aangezien grote zus de brains heeft
Maar wel een prima manier om die andere met die twee palen te laten lopen. Ik ga wel woordjes lerenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Van dat laatste merk ik anders verdomd weinig.
gewoon looks gebruiken hequote:Op zondag 13 mei 2012 20:34 schreef Nielsch het volgende:
die exotische vriendinnen sjeffen dit wel heel goed hoor.
ze moeten boven op het handvat gaan zitten!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:40 schreef Koudewinter het volgende:
dat is best zwaar met die manden met kokosnoten.
goed idee!quote:Op zondag 13 mei 2012 20:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ze moeten boven op het handvat gaan zitten!
hmmm dikke fight dadelijk bij annabet
Ook mijn favorieten en vlak daarna toch Bas & Semih.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:08 schreef Piles het volgende:
Heb eindelijk een favoriet koppel: meester-tacticus met lekker wijf
sommige mensen leren het nooitquote:Op zondag 13 mei 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
En die danseressen weer samenspannen met die twee gozers.
wat houd de vlag in?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:11 schreef Koudewinter het volgende:
volgens mij willen Bas en Semih de vlag aan Quinten en Annebeth geven
Ik gok dat vrind Quinten hen wat heeft toegefluisterd waardoor ze nu op zoek gaan naar de zussen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:11 schreef Koudewinter het volgende:
volgens mij willen Bas en Semih de vlag aan Quinten en Annebeth geven
nee want immuniteitquote:Op zondag 13 mei 2012 21:14 schreef Koudewinter het volgende:
wie de zwarte vlag heeft... enkele reis Schiphol
Nee hoor, als je als eerste binnenkomt is er niks aan de handquote:Op zondag 13 mei 2012 21:14 schreef Koudewinter het volgende:
wie de zwarte vlag heeft... enkele reis Schiphol
Bof jij dan even,quote:Op zondag 13 mei 2012 21:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
De eerste post waarin je geen onzin verkondigt.
Ja, en die krijgen zo de vlag.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
En laten die danseressen die kerels nu voor gaan? Ik snappurniksmeervan.![]()
Die denken: ze hebben nooit immuniteit dus eindigen altijd achter ons omdat vlagquote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
En laten die danseressen die kerels nu voor gaan? Ik snappurniksmeervan.![]()
Kan toch niet meer nadat ze binnen zijn?quote:Op zondag 13 mei 2012 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, en die krijgen zo de vlag. Want ze denken dat ze 2e en 3e zijn
quote:
Nee joh, waren alleen maar irritant die dramaqueens. Konden niet eens over een brug lopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Zussen weg.Enige koppel die ik nog leuk vond.
Nee, die gillende danseressen dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee joh, waren alleen maar irritant die dramaqueens. Konden niet eens over een brug lopen.
Die zijn toch weg nu. Prima aflevering weer, jammer van de kijkcijfers maar komt door de eerste afleveringen en Boer zoekt nichtquote:
Dan heb je niet goed opgelet sufferd.quote:
ik was eerst voor die broers, maar die haalden aflevering 1 of 2 al niet eensquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef loezzzje het volgende:
Eindelijk die irritante wijven eruit. Als die dikke 6 meter moest lopen zweette ze al van top tot teen. Hoe ranzig.
Van mij mogen Bas & Semih winnen.
Die 2 Groningse sloeries gaat het toch over?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet sufferd.
Die zusjes hadden er al twee keer eerder uit moeten wezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind het jammer dat de zussen eruit zijn. Met de overgebleven koppels heb ik echt niks, twee achterbakse jongens, een stel irritante danseresjes en dan dat vervelende stel. Die kop van Quintin wordt ook steeds schever lijkt het wel...!
Die jongens ook...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die zusjes hadden er al twee keer eerder uit moeten wezen.
Idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die zusjes hadden er al twee keer eerder uit moeten wezen.
klopt, dit is het slechtste seizoen wat ik gezien hebquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Lyza666 het volgende:
"Halve finale". Mooi dat deze mislukte poging een mooi programma weer leven in te blazen snel voorbij is.
Ja wat was dat nou voor fittie?quote:
Blijkbaar heeft een van die gasten een pendel die voorspelde dat die twee danseressen er uit zouden gaan.quote:
Ik kon best snappen dat het meiske flipte. Semi zat haar gewoon te provoceren. En dan zelf de heilige onschuld uithangen 'ze hadden er vanaf moeten blijvenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft een van die gasten een pendel die voorspelde dat die twee danseressen er uit zouden gaan.
Die danseres met die gigantische bos haar wilde hem afpakken, en toen pakte semi haar bij haar haar.
Toen werd ie gebitchslapped.
Eigenlijk vind ik dat in dit hele seizoen maar bar weinig te zien is wat lijkt op respect t.o.v. de locals door wie iedereen geholpen wordt.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:36 schreef Lyza666 het volgende:
Wat een gedrag weer van de 'dames'. Ik snap best dat je ontzettend moe bent maar gedraag je fatsoenlijk naar mensen die zo vriendelijk zijn om je mee te nemen.
Ja als ik lang haar had gehad lijkt het me ook erg vervelend als iemand daar aan gaat trekken. Maar ik zou niet de vlakke hand gebruikenquote:Op zondag 20 mei 2012 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kon best snappen dat het meiske flipte. Semi zat haar gewoon te provoceren. En dan zelf de heilige onschuld uithangen 'ze hadden er vanaf moeten blijven' Echt, ik was in staat geweest een dansje te doen op dat ding, flikker op zeg met je psychologische oorlogsvoering.
Actie-reactie.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja als ik lang haar had gehad lijkt het me ook erg vervelend als iemand daar aan gaat trekken. Maar ik zou niet de vlakke hand gebruiken.
+1.quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
En dan toch blijven kijken omdat ik wil zien wie 't wint. En als dat Q&A niet zijn me daar weer aan ergeren. Heerlijk, tv kijken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
En dan toch blijven kijken omdat ik wil zien wie 't wint. En als dat Q&A niet zijn me daar weer aan ergeren. Heerlijk, tv kijken.
quote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
Quinten heeft echt zo een hoofd waar je uren op kan schoppen zonder dat je moe wordt
hoe meer ik em zie hoe meer ik me aan hem erger, elke week weer
die vriendin annabel, die is zoo hotquote:Op zondag 20 mei 2012 21:06 schreef Frag_adder het volgende:
Quinten heeft echt zo een hoofd waar je uren op kan schoppen zonder dat je moe wordt
hoe meer ik em zie hoe meer ik me aan hem erger, elke week weer
quote:
ik vind de koppels gewoon niet boeiend. deze 3 finalekoppels: bas en semih zijn achterbakse eikels, die danseressen te verwend en QA....A is lekker, maar ik word niet goed van dat zenuwachtige gedoe en Q is een druif.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Frag_adder het volgende:
maar wat maakt dit seizoen nou minder? Zijn het de mensen? De land keuze? de andere opdrachten? Of is het gewoon nostalgieen daar is moeilijk aan te tippen
ze deed het wel beterquote:Op zondag 20 mei 2012 21:24 schreef Starlie het volgende:
Jezus Annabeth ga dan ff zelf duiken voor zo'n visje
Ik zou gewoon afspreken met wie ik dan ook in die finale zit, dat we het gewoon delenquote:Op zondag 20 mei 2012 21:27 schreef Cee het volgende:
Dus als die twee gasten de finale winnen, winnen ze een "schamele" 10.000 Euro?
maar niet in bikiniquote:
de koppels zijn gewoon kut. en korea is erg tof, maar de filipijnen boeien me eigenlijk niet zo. het is ook gewoon hoe het in beeld gebracht wordt. de production value ligt veel lager.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:14 schreef Frag_adder het volgende:
maar wat maakt dit seizoen nou minder? Zijn het de mensen? De land keuze? de andere opdrachten? Of is het gewoon nostalgieen daar is moeilijk aan te tippen
Dacht ik ook al. Want in een teaser voor de reclame was al een groen logo te zien, en volgens mij was dat hetzelfde shot.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef loezzzje het volgende:
NatuurlijkVolgens mij was die envelop groen van Bas & Semih.
Ik dacht dus ook dat het hetzelfde shot was ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dacht ik ook al. Want in een teaser voor de reclame was al een groen logo te zien, en volgens mij was dat hetzelfde shot.
Helaas had ik tussendoor gezapt en kon ik het niet meer terugspoelen om te vergelijken.
Precies wat ik ook vind. Die twee danseressen waren ook niet mijn eerste keus, maar met wat er nu nog in zit gun ik het hun het meeste...quote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een afgrjizelijk seizoen is dit van Peking Express. Alle koppels die ik langer in de race had willen zien zijn er al uit, de kut koppels blijven helaas weer over met als toppunt dat vreselijke stelletje en die twee arrogante vrienden. Ik hoop dus dat de twee danseresjes de finale spelen, in godsnaam dan maar tegen dat stelletje en die twee minkukels eruit.
Ik vond het wel leuk.quote:Op maandag 21 mei 2012 10:27 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Precies wat ik ook vind. Die twee danseressen waren ook niet mijn eerste keus, maar met wat er nu nog in zit gun ik het hun het meeste...
Mijn god hé die jongens waren echt té erg deze aflevering, beetje aan haren lopen trekken en achterbaks doen om met de danseressen mee te kunnen in de lift die zij hadden geregeld. Het waren net een stel kleuters, bah
Precies wat ik niet vind, de gluiperds blijven altijd over in Peking Express. Zo ook deze keer. In principe zijn alle huidige koppels bloedfanatiek alleen ieder op zijn eigen manier.En gemeen tegen elkaar hoort daar bij (maar wel netjes klappen voor elkaar als de race voorbij is). De eerste aflleveringen zijn de watjes terecht afgeserveerd (die Groningse kutjes bijvoorbeeld). De laatste twee afleveringen begint het juist weer een beetje vanouds te worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een afgrjizelijk seizoen is dit van Peking Express. Alle koppels die ik langer in de race had willen zien zijn er al uit, de kut koppels blijven helaas weer over met als toppunt dat vreselijke stelletje en die twee arrogante vrienden. Ik hoop dus dat de twee danseresjes de finale spelen, in godsnaam dan maar tegen dat stelletje en die twee minkukels eruit.
Dat inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Igen het volgende:
@Bayswater: Klopt, in de eerste seizoenen vond ik ook altijd dat de minst sympathieke (dat is mijn mening) koppels overbleven.
Maar ze zouden wel wat duidelijker en strenger over de regels mogen zijn. Denk maar aan de eerste of tweede aflevering waar iedereen op een markt een vlaggetje moest zoeken dat door de productie was klaargezet. Kwamen Bas en Semih als eerste aan, grissen alle vlaggetjes mee en latne er maar ééntje staan en kregen daar volgens mij geen enkele straf voor. Op die manier winnen niet de beste lifters maar gewoon de grootste eikels.
Ik ken via-via iemand die heeft meegedaan paar seizoenen terug, en inderdaad, door montage word je gewoon een bepaald beeld aangemetenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Ook lijkt het af en toe wel of er geacteerd wordt door sommige koppels zodat het zou kunnen dat sommige koppels wat onsympathieker over komen ook d.m.v. montage. Dat stelletje moet volgens mij echt het vervelende kleffe stelletje voorstellen, zo'n stelletje zit er elke editie wel in. En die Semih en Bas moeten dan twee arrogante klootzakjes zijn, maar goed dat is volgens mij niet geacteerd...
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
Ik snap gewoon niet dat andere koppels daar ook in blijven trappen
Andere koppels of alleen Charissa en hoe heet die andere cha-chaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
Ik snap gewoon niet dat andere koppels daar ook in blijven trappen
Nee hoor, niet constant iig; die 80 dates scoorde vorige week beter, veel beter zelfs.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Relatief gezien scoort het programma goed. Sterker nog, het is het best scorende programma van Net5.
Precies. Ze hebben het spel "spannend" proberen te maken door er belachelijke spelelementen in te stoppen. De rode en de zwarte vlag, die konden er nog net mee door. Dat van die handicap met winterkleding voor de zusjes was echt niet goed en ook het eten van rotte eieren of verse rat ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:46 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Nee hoor, niet constant iig; die 80 dates scoorde vorige week beter, veel beter zelfs.
Voor mij is de hele setup die niet klopt. Sol die en presenteert en voice-over doet, maar beide niet heel overtuigend of prettig doet; veels te veel kandidaten in het begin; de lokaties waren mwah, maar vooral die eeuwige zwarte envelop...
Misschien zondag wel de finale kijken, of even terug kijken, maar ik heb weinig plezier beleefd aan Peking Express.
20.000 zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef Bayswater het volgende:
Ik zou het lekker op een dealtje gooien als ik Quinten en Annabet was. Bas en Semmi gewoon 10.000 geven als zij mogen winnen.
Wie heeft er gewonnen? Vind het seizoen zo slecht dat ik geen zin heb om de finale terug te kijken...quote:Op zondag 27 mei 2012 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
En terechte winnaars. Spannende finale.
Maar Sol, kom op, dat 'helaas'-grapje.
Q en A.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen? Vind het seizoen zo slecht dat ik geen zin heb om de finale terug te kijken...
Dat zou dan gejat worden van MTV.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef Meike26 het volgende:
geen liftopdrachten waarbij je een rondje maakt door een regio, gewoon recht op een doel af.
Ja en Art graag, maar dat zal wel niet meer gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef Eenskijken het volgende:
hopelijk als er ooit een volgend seizoen komt weer met de vlamingen erbij. dat is ook gewoon leuker dan alleen NL'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |