Precies wat ik niet vind, de gluiperds blijven altijd over in Peking Express. Zo ook deze keer. In principe zijn alle huidige koppels bloedfanatiek alleen ieder op zijn eigen manier.En gemeen tegen elkaar hoort daar bij (maar wel netjes klappen voor elkaar als de race voorbij is). De eerste aflleveringen zijn de watjes terecht afgeserveerd (die Groningse kutjes bijvoorbeeld). De laatste twee afleveringen begint het juist weer een beetje vanouds te worden.quote:Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een afgrjizelijk seizoen is dit van Peking Express. Alle koppels die ik langer in de race had willen zien zijn er al uit, de kut koppels blijven helaas weer over met als toppunt dat vreselijke stelletje en die twee arrogante vrienden. Ik hoop dus dat de twee danseresjes de finale spelen, in godsnaam dan maar tegen dat stelletje en die twee minkukels eruit.
Dat inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Igen het volgende:
@Bayswater: Klopt, in de eerste seizoenen vond ik ook altijd dat de minst sympathieke (dat is mijn mening) koppels overbleven.
Maar ze zouden wel wat duidelijker en strenger over de regels mogen zijn. Denk maar aan de eerste of tweede aflevering waar iedereen op een markt een vlaggetje moest zoeken dat door de productie was klaargezet. Kwamen Bas en Semih als eerste aan, grissen alle vlaggetjes mee en latne er maar ééntje staan en kregen daar volgens mij geen enkele straf voor. Op die manier winnen niet de beste lifters maar gewoon de grootste eikels.
Ik ken via-via iemand die heeft meegedaan paar seizoenen terug, en inderdaad, door montage word je gewoon een bepaald beeld aangemetenquote:Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Ook lijkt het af en toe wel of er geacteerd wordt door sommige koppels zodat het zou kunnen dat sommige koppels wat onsympathieker over komen ook d.m.v. montage. Dat stelletje moet volgens mij echt het vervelende kleffe stelletje voorstellen, zo'n stelletje zit er elke editie wel in. En die Semih en Bas moeten dan twee arrogante klootzakjes zijn, maar goed dat is volgens mij niet geacteerd...
quote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
Ik snap gewoon niet dat andere koppels daar ook in blijven trappen
Andere koppels of alleen Charissa en hoe heet die andere cha-chaquote:Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
Ik snap gewoon niet dat andere koppels daar ook in blijven trappen
Nee hoor, niet constant iig; die 80 dates scoorde vorige week beter, veel beter zelfs.quote:Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Relatief gezien scoort het programma goed. Sterker nog, het is het best scorende programma van Net5.
Precies. Ze hebben het spel "spannend" proberen te maken door er belachelijke spelelementen in te stoppen. De rode en de zwarte vlag, die konden er nog net mee door. Dat van die handicap met winterkleding voor de zusjes was echt niet goed en ook het eten van rotte eieren of verse rat ?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 10:46 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
[..]
Nee hoor, niet constant iig; die 80 dates scoorde vorige week beter, veel beter zelfs.
Voor mij is de hele setup die niet klopt. Sol die en presenteert en voice-over doet, maar beide niet heel overtuigend of prettig doet; veels te veel kandidaten in het begin; de lokaties waren mwah, maar vooral die eeuwige zwarte envelop...
Misschien zondag wel de finale kijken, of even terug kijken, maar ik heb weinig plezier beleefd aan Peking Express.
20.000 zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:28 schreef Bayswater het volgende:
Ik zou het lekker op een dealtje gooien als ik Quinten en Annabet was. Bas en Semmi gewoon 10.000 geven als zij mogen winnen.
Wie heeft er gewonnen? Vind het seizoen zo slecht dat ik geen zin heb om de finale terug te kijken...quote:Op zondag 27 mei 2012 22:15 schreef Beaudelaire het volgende:
En terechte winnaars. Spannende finale.
Maar Sol, kom op, dat 'helaas'-grapje.
Q en A.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:08 schreef Travel. het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen? Vind het seizoen zo slecht dat ik geen zin heb om de finale terug te kijken...
Dat zou dan gejat worden van MTV.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:35 schreef Meike26 het volgende:
geen liftopdrachten waarbij je een rondje maakt door een regio, gewoon recht op een doel af.
Ja en Art graag, maar dat zal wel niet meer gebeuren.quote:Op maandag 28 mei 2012 00:58 schreef Eenskijken het volgende:
hopelijk als er ooit een volgend seizoen komt weer met de vlamingen erbij. dat is ook gewoon leuker dan alleen NL'ers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |