abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111810166
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:31 schreef loezzzje het volgende:
Natuurlijk :') Volgens mij was die envelop groen van Bas & Semih.
Dacht ik ook al. Want in een teaser voor de reclame was al een groen logo te zien, en volgens mij was dat hetzelfde shot.
Helaas had ik tussendoor gezapt en kon ik het niet meer terugspoelen om te vergelijken.
gr gr
pi_111810292
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Dacht ik ook al. Want in een teaser voor de reclame was al een groen logo te zien, en volgens mij was dat hetzelfde shot.
Helaas had ik tussendoor gezapt en kon ik het niet meer terugspoelen om te vergelijken.
Ik dacht dus ook dat het hetzelfde shot was ja.
pi_111816664
Wat een afgrjizelijk seizoen is dit van Peking Express. Alle koppels die ik langer in de race had willen zien zijn er al uit, de kut koppels blijven helaas weer over met als toppunt dat vreselijke stelletje en die twee arrogante vrienden. Ik hoop dus dat de twee danseresjes de finale spelen, in godsnaam dan maar tegen dat stelletje en die twee minkukels eruit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_111821621
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Wat een afgrjizelijk seizoen is dit van Peking Express. Alle koppels die ik langer in de race had willen zien zijn er al uit, de kut koppels blijven helaas weer over met als toppunt dat vreselijke stelletje en die twee arrogante vrienden. Ik hoop dus dat de twee danseresjes de finale spelen, in godsnaam dan maar tegen dat stelletje en die twee minkukels eruit.
Precies wat ik ook vind. Die twee danseressen waren ook niet mijn eerste keus, maar met wat er nu nog in zit gun ik het hun het meeste...

Mijn god hé die jongens waren echt té erg deze aflevering, beetje aan haren lopen trekken en achterbaks doen om met de danseressen mee te kunnen in de lift die zij hadden geregeld. Het waren net een stel kleuters, bah :r
  maandag 21 mei 2012 @ 10:50:43 #255
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111822335
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 10:27 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Precies wat ik ook vind. Die twee danseressen waren ook niet mijn eerste keus, maar met wat er nu nog in zit gun ik het hun het meeste...

Mijn god hé die jongens waren echt té erg deze aflevering, beetje aan haren lopen trekken en achterbaks doen om met de danseressen mee te kunnen in de lift die zij hadden geregeld. Het waren net een stel kleuters, bah :r
Ik vond het wel leuk. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111826650
Ik ben overigens benieuwd of er een nieuw seizoen komt van Peking Express. De kijkcijfers vielen enorm tegen, en dat is nog maar zacht uitgedrukt. Mocht het weer terug komen dan hoop ik mét een andere presentator, want laten we wel zijn, die Sil bakt er niet veel van. En dan nog maar te zwijgen over zijn belabberde voice-over kwaliteiten. Verder het inbrengen van een groene en rode kaart is wat vreemd en vind ik niet echt wat toevoegen. Verder zouden ze het moeten verbieden dat koppels samen 1 lift pakken, dat komt de spanning ten goede. Ik heb nooit gesnapt waarom dat in voorgaande edities ook al werd toegelaten. Hoort gewoon een strenge regel te zijn, klaar. Koppels moeten gewoon hun eigen lift verzorgen en niet samen met een ander koppel 1 lift te delen.
Verder zou er wat meer publiciteit aan gegeven moeten worden dat Peking Express er weer is want ik las het ook pas op het laatste moment dat het weer begon.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 21 mei 2012 @ 13:04:45 #257
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_111826961
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 01:22 schreef freaky40 het volgende:
Precies wat ik niet vind, de gluiperds blijven altijd over in Peking Express. Zo ook deze keer. In principe zijn alle huidige koppels bloedfanatiek alleen ieder op zijn eigen manier.En gemeen tegen elkaar hoort daar bij (maar wel netjes klappen voor elkaar als de race voorbij is). De eerste aflleveringen zijn de watjes terecht afgeserveerd (die Groningse kutjes bijvoorbeeld). De laatste twee afleveringen begint het juist weer een beetje vanouds te worden. ^O^

Nemo was briljant deze aflevering :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Bayswater op 21-05-2012 13:09:55 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_111827135
Relatief gezien scoort het programma goed. Sterker nog, het is het best scorende programma van Net5.
pi_111827136
@Bayswater: Klopt, in de eerste seizoenen vond ik ook altijd dat de minst sympathieke (dat is mijn mening :+ ) koppels overbleven.

Maar ze zouden wel wat duidelijker en strenger over de regels mogen zijn. Denk maar aan de eerste of tweede aflevering waar iedereen op een markt een vlaggetje moest zoeken dat door de productie was klaargezet. Kwamen Bas en Semih als eerste aan, grissen alle vlaggetjes mee en latne er maar ééntje staan en kregen daar volgens mij geen enkele straf voor. Op die manier winnen niet de beste lifters maar gewoon de grootste eikels.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2012 13:09:51 ]
  maandag 21 mei 2012 @ 13:26:28 #260
330855 ejiraM
for the greater good
pi_111827817
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Igen het volgende:
@Bayswater: Klopt, in de eerste seizoenen vond ik ook altijd dat de minst sympathieke (dat is mijn mening :+ ) koppels overbleven.

Maar ze zouden wel wat duidelijker en strenger over de regels mogen zijn. Denk maar aan de eerste of tweede aflevering waar iedereen op een markt een vlaggetje moest zoeken dat door de productie was klaargezet. Kwamen Bas en Semih als eerste aan, grissen alle vlaggetjes mee en latne er maar ééntje staan en kregen daar volgens mij geen enkele straf voor. Op die manier winnen niet de beste lifters maar gewoon de grootste eikels.
Dat inderdaad :Y Enerzijds brengt het ook wel spanning in het spel, maar leuker wordt het er niet van voor de kijker (vooral anti-Bas en Semih kijkers :P )

Moet zeggen dat de lol er voor mij een beetje af is, alleen maar rechtstreekse liften lijkt het wel :{ Geen moeite om slaapplaatsen te vinden, en vooral niet meer het kaartje met het overzicht waar iedereen is. Het is al eerder genoemd, en grote kans dat er geen reet van klopte maar dat gaf zoveel meer spanning!

Verder vond ik deze aflevering de enveloppen wel leuk :) Doordat er drie kansen op de rode envelop waren zit er imo meer spanning in dat met de om-en-om rood en groen van voorheen :') Nu weet je in elk geval zeker dat er een koppel uitgaat (mag ik hopen toch :{ ).
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_111829452
Dat liften en zoeken naar slaapplaatsen gaat die seizoen wel erg makkelijk inderdaad. Misschien ligt het aan de mentaliteit van de bewoners van de lokaties dit jaar, zou kunnen, maar in de voorgaande edities ging dat toch minder soepel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_111829680
Ook lijkt het af en toe wel of er geacteerd wordt door sommige koppels zodat het zou kunnen dat sommige koppels wat onsympathieker over komen ook d.m.v. montage. Dat stelletje moet volgens mij echt het vervelende kleffe stelletje voorstellen, zo'n stelletje zit er elke editie wel in. En die Semih en Bas moeten dan twee arrogante klootzakjes zijn, maar goed dat is volgens mij niet geacteerd...
Allemaal cabaretteketet!
pi_111829719
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 14:13 schreef freaky40 het volgende:
Ook lijkt het af en toe wel of er geacteerd wordt door sommige koppels zodat het zou kunnen dat sommige koppels wat onsympathieker over komen ook d.m.v. montage. Dat stelletje moet volgens mij echt het vervelende kleffe stelletje voorstellen, zo'n stelletje zit er elke editie wel in. En die Semih en Bas moeten dan twee arrogante klootzakjes zijn, maar goed dat is volgens mij niet geacteerd...
Ik ken via-via iemand die heeft meegedaan paar seizoenen terug, en inderdaad, door montage word je gewoon een bepaald beeld aangemeten :) Alles voor de kijkcijfers ;)
pi_111829750
Montage is de key...
Allemaal cabaretteketet!
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2012 @ 17:19:41 #265
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111837375
Die Bas en Semmi sukkels pur sang :')

Als je zo moet winnen... dan maar liever niet.
Are you fokking to me?
  maandag 21 mei 2012 @ 17:21:40 #266
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111837456
Ik snap gewoon niet dat andere koppels daar ook in blijven trappen :')
吴 曼 迪
  maandag 21 mei 2012 @ 17:30:57 #267
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111837893
quote:
17s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
_O- :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 21 mei 2012 @ 17:35:39 #268
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_111838109
Ja het is toch iedere keer precies hetzelfde? Steeds verstoppen ze zich en proberen ze op het laatste moment mee te liften met dezelfde auto.
吴 曼 迪
  † In Memoriam † maandag 21 mei 2012 @ 17:55:38 #269
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_111839013
quote:
17s.gif Op maandag 21 mei 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
Andere koppels of alleen Charissa en hoe heet die andere cha-cha :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 21-05-2012 18:05:54 ]
Are you fokking to me?
  maandag 21 mei 2012 @ 18:51:08 #270
195761 Reflectionne
Hm hm ja ja
pi_111841513
Is er een oudere serie PE terug te kijken? Eerst beter kijken.. sorry
pi_112009520
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2012 13:09 schreef Beaudelaire het volgende:
Relatief gezien scoort het programma goed. Sterker nog, het is het best scorende programma van Net5.
Nee hoor, niet constant iig; die 80 dates scoorde vorige week beter, veel beter zelfs.

Voor mij is de hele setup die niet klopt. Sol die en presenteert en voice-over doet, maar beide niet heel overtuigend of prettig doet; veels te veel kandidaten in het begin; de lokaties waren mwah, maar vooral die eeuwige zwarte envelop...

Misschien zondag wel de finale kijken, of even terug kijken, maar ik heb weinig plezier beleefd aan Peking Express.
pi_112010127
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2012 10:46 schreef Vierkante_Ogen het volgende:

[..]

Nee hoor, niet constant iig; die 80 dates scoorde vorige week beter, veel beter zelfs.

Voor mij is de hele setup die niet klopt. Sol die en presenteert en voice-over doet, maar beide niet heel overtuigend of prettig doet; veels te veel kandidaten in het begin; de lokaties waren mwah, maar vooral die eeuwige zwarte envelop...

Misschien zondag wel de finale kijken, of even terug kijken, maar ik heb weinig plezier beleefd aan Peking Express.
Precies. Ze hebben het spel "spannend" proberen te maken door er belachelijke spelelementen in te stoppen. De rode en de zwarte vlag, die konden er nog net mee door. Dat van die handicap met winterkleding voor de zusjes was echt niet goed en ook het eten van rotte eieren of verse rat ? :r :r
pi_112099340
Finale *O*
pi_112099501
DIE truttige danseressen naar huis
  zondag 27 mei 2012 @ 20:26:10 #275
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_112099533
Met Bas en Semmi :Y
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender