quote:
Nee joh, waren alleen maar irritant die dramaqueens. Konden niet eens over een brug lopen.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef Cat22 het volgende:
Zussen weg.Enige koppel die ik nog leuk vond.
Nee, die gillende danseressen dan.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee joh, waren alleen maar irritant die dramaqueens. Konden niet eens over een brug lopen.
Die zijn toch weg nu. Prima aflevering weer, jammer van de kijkcijfers maar komt door de eerste afleveringen en Boer zoekt nichtquote:
Dan heb je niet goed opgelet sufferd.quote:
ik was eerst voor die broers, maar die haalden aflevering 1 of 2 al niet eensquote:Op maandag 14 mei 2012 23:41 schreef loezzzje het volgende:
Eindelijk die irritante wijven eruit. Als die dikke 6 meter moest lopen zweette ze al van top tot teen. Hoe ranzig.
Van mij mogen Bas & Semih winnen.
Die 2 Groningse sloeries gaat het toch over?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed opgelet sufferd.
Die zusjes hadden er al twee keer eerder uit moeten wezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:06 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik vind het jammer dat de zussen eruit zijn. Met de overgebleven koppels heb ik echt niks, twee achterbakse jongens, een stel irritante danseresjes en dan dat vervelende stel. Die kop van Quintin wordt ook steeds schever lijkt het wel...!
Die jongens ook...quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die zusjes hadden er al twee keer eerder uit moeten wezen.
Idd.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die zusjes hadden er al twee keer eerder uit moeten wezen.
klopt, dit is het slechtste seizoen wat ik gezien hebquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Lyza666 het volgende:
"Halve finale". Mooi dat deze mislukte poging een mooi programma weer leven in te blazen snel voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |