Dit inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef babette21 het volgende:
moeder is 3 weken uitgescholden.
"heeft het jullie dichter bij elkaar gebracht?" "jawel"
tuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef babette21 het volgende:
moeder is 3 weken uitgescholden.
"heeft het jullie dichter bij elkaar gebracht?" "jawel"
eyecandy must stay!quote:
Ik denk dat ze 1 fout hadden, en dat die andere meer dan 5 minuten achterliepen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:53 schreef JustD1984 het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is maar die talentest klopte toch niet?
Eerst zeiden ze dat de dames 1 fout hadden en erna hadden ze ze allemaal goed? 20 goed beantwoord?
Of waren het meer vragen en moesten ze er 20 van goed hebben?
Ja het is echt een drama, eeuwige zonde van zo'n mooi programma.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:47 schreef Eenskijken het volgende:
iemand anders ook het idee dat het dit jaar verschrikkelijk slecht in beeld wordt gebracht en de algehele sfeer ook veel minder is, en dat je merkt dat er een veel kleinere productie is?
Dat snap ik ook niet idd.quote:
QenA mag ik gewoon niet. Q met zijn rare hoofd en A die ego kwijlt.quote:Op maandag 7 mei 2012 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik had 'm ook of aan de zussen, of aan QenA gegeven...
Van dat laatste merk ik anders verdomd weinig.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:31 schreef Bayswater het volgende:
Was weer een prima aflevering.
Leuk dat die dikke Groningse altijd tegen haar zus op heeft gekeken.Nu zijn ze gelukkih gelijkwaardig maar mag wel de hele aflevering met die twee palen lopen aangezien grote zus de brains heeft
Maar wel een prima manier om die andere met die twee palen te laten lopen. Ik ga wel woordjes lerenquote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Van dat laatste merk ik anders verdomd weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |