Dan mogen we het nog wel zielig vinden!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij stemt PvdD? In die landen hebben de mensen nnou eenmaal niet zoveel op met dieren'rechten'.
1st world problem dit
omdat ze daar ruw met de beesten omgaan moeten wij dat hier ook maar normaal vinden? En alle culturen zijn gelijk zeker? :/quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Nielsch het volgende:
Een uur straf omdat ze die zielige beestjes niet mee hebben genomen.
Nee niet eens. Mijn punt is dat tv-vermaak niet ten koste van anderen zou moeten gaan; mensen óf dieren. Maar goed, je hoeft het niet met me eens te zijn hoor.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij stemt PvdD? In die landen hebben de mensen nnou eenmaal niet zoveel op met dieren'rechten'.
1st world problem dit
Ruw? Doe ff normaal man. Een beetje sjorren, meer is het niet. Eet jij vlees? Daar komt een hoop meer leed bij kijken.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ze daar ruw met de beesten omgaan moeten wij dat hier ook maar normaal vinden? En alle culturen zijn gelijk zeker? :/
Het is tot nu toe om en om geweest volgens mij.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hoe weet je dat al? hoeft niet perse 50/50 te zijn toch?
inderdaad, meteen 'nee' zeggen en doorhollenquote:
Haha nu je het zegt ze zullen dat ei echt niet binnen een halve minuut hebben opgegeten!quote:Op zondag 6 mei 2012 21:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
inderdaad, meteen 'nee' zeggen en doorhollen
(ik zou een uur over dat ei doen dus een half uur is uhh. een eitje![]()
)
Dit inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef babette21 het volgende:
moeder is 3 weken uitgescholden.
"heeft het jullie dichter bij elkaar gebracht?" "jawel"
tuurlijkquote:Op zondag 6 mei 2012 21:28 schreef babette21 het volgende:
moeder is 3 weken uitgescholden.
"heeft het jullie dichter bij elkaar gebracht?" "jawel"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |