SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dan moet je de KSC in GC eens proberen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef PhatBassBoom het volgende:
EindelijkHet is zo lastig om een fipo te bemachtigen in dit topic.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan moet je de KSC in GC eens proberen.
Niet te doen man
Ik ben geen emo eter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hier ook een enorme emo eter. Als ik daar niet zo'n last van had, dan was ik allang slank geweest...
Vanavond lekker zalm en aardappels uit de oven met sperziebonen gegeten. Jammer van de mayo erbij, maar verder was het wel lekker en gezond..
En beviel het?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb vandaag een patatje speciaal en een broodje kipburger gehad.
Jazekers. Was goed te doen kan ik je vertellenquote:
Beter! Ik had afgelopen maandag patat en dat viel echt tegen. Heb t dan ook niet allemaal op, echt een anti-climax.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jazekers. Was goed te doen kan ik je vertellen
Een uur wandelen is superquote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef summer2bird het volgende:
Gaat hier nog steeds erg slecht.
Gelukkig ben ik geen emo eter.
En ik heb mijzelf vandaag zover gekregen om een uurtje te wandelen
Heb ik wat gemist ? was er een feestdag dit weekend ?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Jarno het volgende:
Zo, de laatste paar dagen amper structuur gehad dus dat was ff niet best, maar vanaf nu weer gewoon eten en vanavond naar de sportschool. Zal echt blij zijn als al die feestdagen achter de rug zijn want het gebrek aan die dagelijkse structuur (opstaan/eten/werken/sporten/etc) nekt me echt. Nu alleen nog Hemelvaart en Pinksteren geloof ik?.
Achja het leven moet ook nog wel leuk zijn he.
5 mei?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ? was er een feestdag dit weekend ?
Oh dat zie ik nooit echt als feestdagquote:
oh ja , ik heb eerlijk gezegd geen ergin de feestdagen gehad qua structuur geloof ikquote:Op maandag 7 mei 2012 09:28 schreef Jarno het volgende:
De feestdagen zijn een gedeeltelijke oorzaak voor het ontbreken van structuur en afgelopen weekend had het een andere oorzaak (of meerdere, eigenlijk).
Hmmm ja , ritme is wel belangrijk idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het gewoon al irritant dat de sportschool elke keer dicht is op al die dagen. Plus alle familiebezoekjes, uitstapjes en verjaardagen (van onszelf) helpt gewoon niet. Kom gewoon niet meer in het ritme zo. Maarja.
Klopt, doordeweeks ben ik gewoon strict. Netjes ontbijt , nette lunch, goed avondeten + sporten.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
'Normaal' gesproken laat ik in het weekend de teugels ietsjes vieren, maar dat maken de 5 doordeweekse dagen waarin ik me echt heel strak aan van alles hou (plus het gesport) meer dan goed. Ik val dan niet snel af, maar wel gestaag. Maar dan moet de situatie natuurlijk niet 5 'slechte' dagen en 2 'goede' dagen worden want dan werkt het niet.
Same here, nu weer aan het werk dus terug de regelmaat in.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Jarno het volgende:
Zo, de laatste paar dagen amper structuur gehad dus dat was ff niet best, maar vanaf nu weer gewoon eten en vanavond naar de sportschool. Zal echt blij zijn als al die feestdagen achter de rug zijn want het gebrek aan die dagelijkse structuur (opstaan/eten/werken/sporten/etc) nekt me echt. Nu alleen nog Hemelvaart en Pinksteren geloof ik?.
Achja het leven moet ook nog wel leuk zijn he.
Vertel dat de kleuter maar.quote:
respect 1,6 kg aankomen in 1 dag !quote:Op maandag 7 mei 2012 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Score! Ik ben 1,6 kilo zwaarder dan gisteren.
Nog niet gepoept?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Score! Ik ben 1,6 kilo zwaarder dan gisteren.
Net even gedaan in de hoop dat het hielp maar het was geen zware bevalling dus scheelt het niet eens een onsquote:
Kan nog wel gekker hoor, geen probleem.quote:
Daar ga ik wel vanuit ja. Anders had ik me gisteren nooit zo laten gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef Blistering het volgende:
Ach, kilo's die er zo snel aankomen zijn er ook net zo snel weer af. Tenminste hier wel.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:29 schreef summer2bird het volgende:
Uurtje gefietst net.
Straks weer een uurtje en hopelijk vanavond een uurtje wandelen![]()
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Klinkt alsof je je weer beter voelt!
Speaking of which het zou echt een godsverademing zijn als dat depressieve weer eens definitief op zou pleuren. Niet in de laatste zin voor al die verkoudheidjes en kuchjes en snotkoppen die maar door blijven duren.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja.
Komt ook omdat de zon lekker in mijn nek schijnt
Ben je depressief?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Speaking of which het zou echt een godsverademing zijn als dat depressieve weer eens definitief op zou pleuren. Niet in de laatste zin voor al die verkoudheidjes en kuchjes en snotkoppen die maar door blijven duren.
Eh nee niet dat ik weet iigquote:
Van die getallen op de weegschaal droom ik! En hoop ik volgens jaar te zien. Nu eerst onder de 90 zien te komenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Dwyn het volgende:
Ondanks een verjaardag dit weekend toch de grens van 66 door weten te breken met een whopping 65,7.
Ik ben inmiddels ook al bijna bij mijn doelgewicht.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Van die getallen op de weegschaal droom ik! En hoop ik volgens jaar te zien. Nu eerst onder de 90 zien te komen
Dit dusquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Van die getallen op de weegschaal droom ik! En hoop ik volgens jaar te zien. Nu eerst onder de 90 zien te komen
Ook van 81 droom ik momenteel...quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook al bijna bij mijn doelgewicht.Kwam van de 81.
Komt nog welquote:Op maandag 7 mei 2012 11:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ook van 81 droom ik momenteel...
Thanksquote:
*knuffel* en sterkte!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:02 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
Laat ik maar weer eens normaal gaan eten.
De afgelopen dagen langzaam geprobeerd weer meer te gaan eten. Gaat steeds beter. Vandaag iig eens 2 maaltijden eten.
En mijn brakke, pijnlijke lijf een beetje rust geven.
Dank.quote:
Dat gebeurd, dat je een tijdje blijft hangen. Dat had ik een tijdje geleden ook, ruim 2 weken ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik merk dat ik een beetje vast zit rond de 78kg en ik weet niet wat ik verkeerd doe![]()
Volgens mij eet ik per dag rond de 1500kcals. En toch blijf ik daar hangen *is gefrustreerd*
Goed en drukquote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank.
Brakke, pijnlijke lijf heb ik wel een beetje zelf gedaan. Grenzen opzoeken enzo.
Hoe is het met jou nu, CotS?
Het is maar lastigquote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat gebeurd, dat je een tijdje blijft hangen. Dat had ik een tijdje geleden ook, ruim 2 weken ofzo.
Ik ken de frustratie hoor. En, ik wet niet hoe het bij jou zit, maar ik krijg dan de neiging om nog minder te eten enzo, dus ik weet dat het lastig kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is maar lastigIk denk dat ik de weegschaal gewoon even een tijdje moet negeren om niet te gefrustreerd te raken
Ja, ik snap het. En en een BMI van 30 is altijd nog veul beter dan mijn BMI van 36.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het minder willen gaan eten is de reden waarom ik de weegschaal even in de verdomhoekje wil gooien. Het is voor mij nu in het leven belangrijker dat ik goed en gezond eet, zonder spanningen, dan dat ik afval. Alleen ik ben er niet erg blij mee (een BMI van 30 moet gewoon minder)
Dank je wel
Ik begon met een ruime 40, dus er zit vooruitgang inquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. En en een BMI van 30 is altijd nog veul beter dan mijn BMI van 36.
Iew...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik ben iig iets kwijt vandaag.![]()
*mompelt iets over slierkjes en bonkjes
Ben maar naar huis gegaan om even te douchen en iets anders aan te trekken.
SPOILER: Slierkjes- en bonkjesuitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt een pm'tjeSPOILER: Slierkjes- en bonkjesuitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik begon geloof ik op ruim 39, dus het gaat iig de goede kant op.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begon met een ruime 40, dus er zit vooruitgang in
En ach... volgens mij ben jij goed genoeg bezig om die 36 omlaag te krijgen
Ben zo blij dat ik er weer vanaf ben.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:41 schreef summer2bird het volgende:
Verdomme.
Pijn in mijn buik
Ben weer eens ongesteld hoor.
En net al flink doorgelekt op de fiets. En niet te zuinig
Als het zo doorgaat met mijn buikpijn ga ik niet eens wandelen
Mannen hebben weer andere 'problemen'quote:Op maandag 7 mei 2012 15:42 schreef Jarno het volgende:
Had ik al gezegd dat ik blij ben dat ik een vent ben?
Elke dag je bakkes scherenquote:
Mja, ik kom daar niet echt meer mee weg. Als ik helemaal make-up loos op kantoor kom gaan mensen vragen of het wel goed met me gaatquote:Op maandag 7 mei 2012 15:55 schreef summer2bird het volgende:
Gelukkig draag ik geen make-up
Als ik een man was kon ik mijn roze gympies niet aan
In dat geval ben ik blij dat ik een mietje ben. Scheren hoeft maar om de dag en is in 5 minuten onder de douche gebeurd.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke dag je bakkes scheren
Hoewel, ik ben met make-uppen meer tijd kwijt dan mijn vriend met scheren. Hm
quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik kom daar niet echt meer mee weg. Als ik helemaal make-up loos op kantoor kom gaan mensen vragen of het wel goed met me gaat
Misschien omdat ze je mét make-up kennen?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, ik kom daar niet echt meer mee weg. Als ik helemaal make-up loos op kantoor kom gaan mensen vragen of het wel goed met me gaat
hoezo maakt dat je een mietje?quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat ik een mietje ben. Scheren hoeft maar om de dag en is in 5 minuten onder de douche gebeurd..
Ja uiteraard, maar ik voel mezelf ook maar een beetje mwah als ik kaal op kantoor kom hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien omdat ze je mét make-up kennen?
Oh ik dacht ik vul alvast even een FOK! cliché in.quote:
Oh, want echte mannen hebben 30 cm baardgroei per dag enzo?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Oh ik dacht ik vul alvast even een FOK! cliché in.
Dat, ja!quote:Op maandag 7 mei 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, want echte mannen hebben 30 cm baardgroei per dag enzo?
nu al?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:03 schreef Jarno het volgende:
Oh en wat meer ontopic: gebakken aardappeltjes, boontjes en een rundertartaartje.
Ik hou van mannen met stoppels... Helemaal glad is zo bloot.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
In dat geval ben ik blij dat ik een mietje ben. Scheren hoeft maar om de dag en is in 5 minuten onder de douche gebeurd..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
Ik zou niet weten wat er mis is met olijven eigenlijk.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Uhm... zijn olijven gezond? Want ik vind ze goddelijk, maar eet ze eigenlijk niet meer omdat ik ze om een of andere reden als ongezond bestempel
Kun je niet een heel klein beetje door een maaltijd verwerken/quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n trek in de Servische worst die me laat kwijlen als ik de koelkast opentrek.
Ik ga uit van 500 kcal per 100 gram, hetzelfde als chorizo. Kut.
Of Hongaarse Salami.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n trek in de Servische worst die me laat kwijlen als ik de koelkast opentrek.
Ik ga uit van 500 kcal per 100 gram, hetzelfde als chorizo. Kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
't Kreng gaat op vanavond. Dit is gewoon niet te doen. Vriendlief eet het merendeel van de 200 gram wel op.quote:Op maandag 7 mei 2012 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kun je niet een heel klein beetje door een maaltijd verwerken/
Waarom drink je thee als je het zo smerig vindt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:17 schreef Joene het volgende:
Mogguh.
Ontbijt vandaag : 2 boterhammen appelstroop , mok thee, longdrink glas water , sinaasappel.
Nou sorry dat ben ik dan weer, die meuk staat gewoon op mn "lijstje" van wat ik moet eten en drinken. en ik sla zeker de weekenden enzo de thee wel over maar probeer me gewoon redelijk aan mn lijstje vast te houden. Soort autist ofzoquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom drink je thee als je het zo smerig vindt?
Thee bevat geen kcals, net als koffie en water, dus dan kun je dat prima wisselenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou sorry dat ben ik dan weer, die meuk staat gewoon op mn "lijstje" van wat ik moet eten en drinken. en ik sla zeker de weekenden enzo de thee wel over maar probeer me gewoon redelijk aan mn lijstje vast te houden. Soort autist ofzo
Weet ik maar het staat gewoon op mijn lijstje Ontbijt , glas water , mok theequote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thee bevat geen kcals, net als koffie en water, dus dan kun je dat prima wisselen
Hij houdt wel van trekken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:39 schreef J0ycie88 het volgende:
En voor elke bak koffie moet je wel een glas water drinken want het ontrekt vocht..
Autist!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet ik maar het staat gewoon op mijn lijstje Ontbijt , glas water , mok thee
Dat is het issue niet de kcals
Dat bleek een hoaxquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:39 schreef J0ycie88 het volgende:
En voor elke bak koffie moet je wel een glas water drinken want het ontrekt vocht..
Is dat zo ja.. Dan ga ik gauw weer aan de koffie!quote:
Kun je het niet in bruikleen geven ofzo? Voor het geval het samenwonen tegenvalt. Of zeg ik iets geks?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Ben aan het uitrekenen wat ik voor mijn inboedel wil hebben als ik ga verhuizen en mijn moeder neemt het over. Want dat wilde ze graag weten.
Maar wat is dat moeilijk zeg. Verkopen aan iemand die zo dicht naast je staat. Dan is het alleen maar moeilijker om geld te vragen voor iets. terwijl het eigenlijk allemaal gloednieuw is..
Jup!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is dat zo ja.. Dan ga ik gauw weer aan de koffie!
Van gezondheidsnetquote:Niet te veel koffie
Van koffie kan je beter niet meer dan vijf kopjes per dag drinken in verband met de cafeïne die erin zit. Het is een fabeltje dat koffie vocht onttrekt aan je lichaam. Wel moet je na het drinken van koffie met cafeïne wat sneller naar de wc, maar je plast niet meer dan normaal. Ook al lijkt dit af en toe wel zo!
ik drink water zatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:39 schreef J0ycie88 het volgende:
Van warme dranken ga je sneller pissen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:44 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb wel enorm het idee dat ik blijf lopen als ik een bak thee op heb..
Dat is wel iets heel erg geks dat je nu zegtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je het niet in bruikleen geven ofzo? Voor het geval het samenwonen tegenvalt. Of zeg ik iets geks?
Heb je het al met je moeder over gehad? Wat wil/kan zij er voor geven?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is wel iets heel erg geks dat je nu zegt
Nee het kan wel.. Maar de kans dat ik de meubels dan terug wil is heel klein.. Heb het echt op dit huis gekocht. En normaal zou ik een hele andere stijl hebben qua meubels.
Verder wil ik eigenlijk wel iets er op verdienen zodat ik ook een beetje kan investeren in het huis van mijn vriend. Denk aan een nieuwe kast erbij kopen etc.
Nou dat vroeg ik dus aan haar. Ik zo mam wat zou je er voor willen geven, en heb het er van het weekend even over met (vriend). Dan kan ik een heel klein beetje vooruit plannen en weet ik wat ik in te brengen heb als het tot samenwonen komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je het al met je moeder over gehad? Wat wil/kan zij er voor geven?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:50 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nou dat vroeg ik dus aan haar. Ik zo mam wat zou je er voor willen geven, en heb het er van het weekend even over met (vriend). Dan kan ik een heel klein beetje vooruit plannen en weet ik wat ik in te brengen heb als het tot samenwonen komt.
Maar die kreeg ik dus mooi terug. "Zet jij maar even op papier wat je er voor zou willen hebben"
Lekker dus
Ze zijn nog geen jaar oud. En geen gebruidsporen alles is nog netjes! 50% is wel mooi denk ik..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Hoe oud zijn de meubels, vertonen ze gebruikssporen? Als het zgan is, op 50% nieuwwaarde gaan zitten.
Alles behalve de bank wasmachine en senseo..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:53 schreef deerntie het volgende:
Wil ze echt alles overnemen of slechts enkele dingen? Als ze alles wil misschien een beetje 'korting' geven, dan heb je er zelf ook geen omkijken meer naar.
Ik kom nu op ongeveer 700 euro dan en dan zit in wel iets onder de 50% met zgan dvdspeler met boxen erbij en een zgan wasmachine.. Het klinkt zo veel maar als ik me bedenk wat het mij heeft gekost valt het wel mee.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Alles behalve de bank wasmachine en senseo..
Ja, die moeten we eens gaan fixen... Kan prima.quote:
Dat vind ik dus ook.. Als ik het kon missen zou ik er ook niet zo moeilijk over doen.. Maar dat is niet het geval..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:57 schreef deerntie het volgende:
ook al is het je moeder, zij hoeft er misschien niet beter van te worden, maar jij hoeft er ook zeker niet slechter van te worden hoor!
Het boeit me niet meer , meubels etc , die strijd heb ik 1 keer gehad.quote:
Ja das heerlijk...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, maar als het oud, gaar en rot is, kun je het heerlijk in elkaar stampen!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja das heerlijk...
Peuk erbij, blik bier... Simpel geluk.
Nu staat er ook ikea in het huis.. Het ziet er prima uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Het boeit me niet meer , meubels etc , die strijd heb ik 1 keer gehad.
Bij mij komt het grote deel ook van de ikea maar goed.. Prima hoor.. Het word voornamelijk spul voor in de kinderkamers daar..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, maar als het oud, gaar en rot is, kun je het heerlijk in elkaar stampen!
Mijn ervaring met ikea is dat het er prima uitziet ed.. Maar eenmaal in elkaar, denk dan niet dat je het nog eens uit elkaar kan halen en nog eens in elkaar kan zetten.. Meestal wordt het een stik minder stabiel enzo..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mij komt het grote deel ook van de ikea maar goed.. Prima hoor.. Het word voornamelijk spul voor in de kinderkamers daar..
Balletjes <3quote:
Klopt ga het proberen in elkaar te vervoeren.. Vervoeren is dan geen punt wel het naar beneden sjouwen..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met ikea is dat het er prima uitziet ed.. Maar eenmaal in elkaar, denk dan niet dat je het nog eens uit elkaar kan halen en nog eens in elkaar kan zetten.. Meestal wordt het een stik minder stabiel enzo..
Lijkt mij wel, als je er geen kilo aan suiker of limonade doorheen gooitquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
(ha... ik kom er weer eens met een stomme vraag doorheen. Ik merk dat ik eigenlijk na mijn ontbijt nog altijd honger heb. Kan ik dan nog gewoon een schaaltje yoghurt oid eten)?
ligt er aan wat het is. Ik ben helemaal fan van pax kasten bijvoorbeeld, die zijn best sturdy.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met ikea is dat het er prima uitziet ed.. Maar eenmaal in elkaar, denk dan niet dat je het nog eens uit elkaar kan halen en nog eens in elkaar kan zetten.. Meestal wordt het een stik minder stabiel enzo..
die zijn lekker.quote:
Uhm... gewoon met een beetje zoetstof en als ik erge honger heb een appeltje erdoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, als je er geen kilo aan suiker of limonade doorheen gooit
Ze hebben tegenwoordig anderen.quote:
Slechte tandarts of superglue?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze hebben tegenwoordig anderen.
En met die nieuwe heb ik er letterlijk twee vullingen uitgetrokken
Kwark?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Definitief lijstje van vandaag (voor zoverre je dat sochtends kunt zeggen)
O: Finse ronde met jam en kaas, roggebrood met chocopasta
T: Daar moet ik iets voor bedenken dat goed vult. Want anders ga ik snaaien!
T: Eierkoek
L: 4 boterhammen met rauwe ham en roomkaas
T: Sinaasappel
D: Maaltijdsalade
T: Mango
Heb nog 400 kcals over van wat ik zou mogen volgens mij app dus ik vind het best een net lijstje!
Op dit moment heb ik een stuk of twintig vullingen en het is me maar een keer eerder gebeurd dat ik er eentje uit werkte met voedsel (en dat waren ouderwetse goede toffee's). Dus supergluequote:
Zat ik zelf ook aan te denken inderdaad! Met een handje cruesli erdoor..quote:
oe! Lekker, misschien ook wat fruit erdoor?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:32 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zat ik zelf ook aan te denken inderdaad! Met een handje cruesli erdoor..
Ja maar ik heb al een sinaasappel en een hele mango in mijn lijstje dus dat word dan misschien wat veel.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
oe! Lekker, misschien ook wat fruit erdoor?
Ik heb zo'n plaatjesbeugel gehad en dan mocht je ook heel veel van dat soort dingen niet eten. Die beugel heb ik er wel ooit half uitgetrokken met een toffeequote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Op dit moment heb ik een stuk of twintig vullingen en het is me maar een keer eerder gebeurd dat ik er eentje uit werkte met voedsel (en dat waren ouderwetse goede toffee's). Dus superglue
(waarschijnlijk heb ik er aan het einde van deze maand er weer een bij)
alleen als je je mond er mee vol propt en als een malle gaat kauwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plaatjesbeugel gehad en dan mocht je ook heel veel van dat soort dingen niet eten. Die beugel heb ik er wel ooit half uitgetrokken met een toffeeDat effect heeft Daim dus ook op je vullingen?
Ah... die beugels zijn nachtmerriesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n plaatjesbeugel gehad en dan mocht je ook heel veel van dat soort dingen niet eten. Die beugel heb ik er wel ooit half uitgetrokken met een toffeeDat effect heeft Daim dus ook op je vullingen?
caramel=suikerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah... die beugels zijn nachtmerries
Het zijn niet meer de normale Daim, maar het is nu chocola met suikertroep erin (oké, zit in alle suiker, maar je begrijpt wat ik bedoel)
Wat best leuk isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
alleen als je je mond er mee vol propt en als een malle gaat kauwen
ik weet hetquote:
Ja.... alleen heb ik zo de twijfel of het nou caramel of noga wasquote:
Ten eerste ben ik een halve vega en alles wat vlees moet voorstellen maar door vleesliefhebbers als geen vlees worden gezien vind ik lekker.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
die gummi stuiter vleesfantasiedingen zijn geen "lekkere gehaktballen"![]()
Ik ben geen culisnob maar dat gaat echt te ver![]()
Zonde van de kcals ook.
Nee hoor, je kan ook lekkere dingen eten als je wil zondigenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik een halve vega en alles wat vlees moet voorstellen maar door vleesliefhebbers als geen vlees worden gezien vind ik lekker.
Daarbij komt dit hooguit eens in de twee maanden voor en inderdaad, dat is dan even zondigen en ik geniet er dan van.
Op die manier kun je niks meer eten, zonde van de kcals
Ja... maar dat vind ik lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan ook lekkere dingen eten als je wil zondigen
Dan moet je iets etenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jawel, ik wil happen, 'k heb honger!
Sorry maar ik snap je logica niet. Je zegt net dat je nog 400 kcals overhebt voor vandaag. Dat betekent al dat je niet zo goed hebt gepland. Vervolgens heb je honger, je eet iets (nom, cruesli!) en dan ga je jezelf straffen ofzo en dus jezelf weer een deel van de dag uit zitten hongeren. Huh?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:29 schreef J0ycie88 het volgende:
En het is kwark met cruesli geworden.. Zo aankleden en opmaken en dan naar het werk.. Misschien dat ik het dan zonder eierkoek kan doen vandaagen het tot half 2 - 2 uur red zonder iets te eten.
Ik begreep er ook al niet veel van.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap je logica niet. Je zegt net dat je nog 400 kcals overhebt voor vandaag. Dat betekent al dat je niet zo goed hebt gepland. Vervolgens heb je honger, je eet iets (nom, cruesli!) en dan ga je jezelf straffen ofzo en dus jezelf weer een deel van de dag uit zitten hongeren. Huh?
Jezelf straffen door weer minder te eten zijn niet echt gezonde gedachtenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat zulke dingen gewoon lastig te begrijpen zijn voor anderen. Iedereen heeft zijn schuldgevoel-momentjes en die zijn niet altijd logisch voor anderen
Dat geloof ik wel. Daarom vertellen we het hier tegen elkaar als we een ander betrappen op een totaal onlogische gedachtekronkelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik denk dat zulke dingen gewoon lastig te begrijpen zijn voor anderen. Iedereen heeft zijn schuldgevoel-momentjes en die zijn niet altijd logisch voor anderen
Oh dat , dat had ik gistermiddag om 2 uur mn complete broodkist leeg inclusief mn tussendoortje voor 3 uur smiddags, uiteindelijk uit de kantine dus maar redbull genomen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:42 schreef Jarno het volgende:
Gewoon dat je ompleurt van de honger dus en al een boterham en een appel uit je stash ophebt.
Was ook niet heel logisch heb net dan ook mijn eierkoek op. En door de kwark met cruesli kwam ik mooi aan de 1800 kcalsquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap je logica niet. Je zegt net dat je nog 400 kcals overhebt voor vandaag. Dat betekent al dat je niet zo goed hebt gepland. Vervolgens heb je honger, je eet iets (nom, cruesli!) en dan ga je jezelf straffen ofzo en dus jezelf weer een deel van de dag uit zitten hongeren. Huh?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Was ook niet heel logisch heb net dan ook mijn eierkoek op. En door de kwark met cruesli kwam ik mooi aan de 1800 kcals
Gewoon niet eten..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:05 schreef Lonaa het volgende:
Dus.
Strot weer beter, dus weer begonnen met eten. BAM 2 kg erbij.
als je dat lang genoeg doet val je wel af.quote:
Lekker. Ik eet ze ook weleens. Net als ontbijtkoek met boter. Een plakje. En daarna ligt dat ding dan tot steen te verworden in mijn keukenkastjequote:
* Isabeau werpt Ticootje een hooivork toe terwijl ze zelf de fakkels aansteekt!quote:
*vangt de hooivorkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau werpt Ticootje een hooivork toe terwijl ze zelf de fakkels aansteekt!
Was het niet meer lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik was mijn ontbijtkoek vergeten
Inplaats daarvan had ik een meloenmix, die ik niet lekker vond.
Niet doen je voelt je er alleen maar ellendiger van .....quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Alles zit tegen. Wat heb k toch een zin om me helemaal bol te vreten!
Denk het eerste.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Was het niet meer lekkerof was het gewoon NIET lekker ?
Ja, ik weet het... ik doe het ook niet.. denk ikquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet doen je voelt je er alleen maar ellendiger van .....
Trust me...
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:16 schreef Mirjam het volgende:
vandaag bij de lidl, hadden ze vergelijkbare rommel, van linessa.
kijk ik net op de verpakking, gewoon het dubbele aan energie
adverteer dan niet dat het supermager is
Herkenbaar, beetjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Alles zit tegen. Wat heb k toch een zin om me helemaal bol te vreten!
Light is toch nooit helemaal light?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Linessa, daar was toch iets mee? Dat het helemaal niet light was ofzo?
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Light is toch nooit helemaal light?
Ja maar ik weet nog steeds niet wat je nou bedoeltquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat las ik ergens
Maar dat is al een tijdje terug, ik weet het ook niet meer zeker
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nog steeds niet wat je nou bedoelt![]()
Dit volgens mijquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Met light moet je oppassen. Soms wordt alleen bedoeld dat er minder vet in zit en zijn die vetten vervangen door suiker.
oh, ik kijk altijd naar het totaalplaatje van de ingredientenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Met light moet je oppassen. Soms wordt alleen bedoeld dat er minder vet in zit en zijn die vetten vervangen door suiker.
Inderdaad, zolang je je niet alleen laat verleiden door de term 'light' is er niks mis met de meeste lightproducten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ik kijk altijd naar het totaalplaatje van de ingredienten
Geen light, gewoon minder etenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Oh nee, ik weet dat de meeste light gewoon klatsch isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad, zolang je je niet alleen laat verleiden door de term 'light' is er niks mis met de meeste lightproducten.
Als het nodig is om van iets light te maken, weet je al hoe laat het isquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh nee, ik weet dat de meeste light gewoon klatsch isAlsof er zoiets is als light chips of light sigaretten, het is nog steeds zooi
"Gewoon minder eten" vind ik nou niet altijd een optiequote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen light, gewoon minder eten
(al vind ik zo tijdens mijn periode light cola erg lekker. Suikercola lust ik niet)
Vaak doe ik dat met kaas, smeerkaas, en vlees (mager vlees ipv vet vlees), yoghurt, melk...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahaha, ik weet niet zo snel een product dat ik gebruik waar ik de light variant van zou moeten nemen.
Bij kaas weiger ik het. Dan doe ik maar wat minder op brood, maar dan smaakt het niet naar plasticquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vaak doe ik dat met kaas, smeerkaas, en vlees (mager vlees ipv vet vlees), yoghurt, melk...
Dat heb ik een paar weken geleden hier ook geroepen naar aanleiding van iemand die postte dat ze allemaal Linessa producten had gekocht. Het is een merk waarbij je extra op moet letten inderdaad. Deze vruchtenkwark heeft 82 kcals per 100 gram, dat vind ik wel redelijk voor een keertje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:25 schreef Stormqueen het volgende:
Linessa, daar was toch iets mee? Dat het helemaal niet light was ofzo?
Even denken. Kwark met en zonder vruchten, yoghurt, drop, kaas, bakboter. Vast nog meerquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahahaha, ik weet niet zo snel een product dat ik gebruik waar ik de light variant van zou moeten nemen.
Jeej, ik ook niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag was een goeie dag!
keurig aan mijn lijstje gehouden en niet gezondigd!
Ik denk dat je meer moet eten en dat je voedende producten moet eten. Energiedrankjes zijn gewoon niet goed voor je (ongeacht of je light drinkt), door de vele cafeïne die erin zit.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Skitzofrenix het volgende:
Val ik af met dit eetpatroon:
Ochtend:
1 blikje redbull zonder suiker
bakje brinta met zoetstof
middag:
2 bruine boterhammen met gekookte ei
tussendoor:
handje noten
s'avonds:
groente/aardappelen/vlees
S'avonds laat: Een bakje fruit + een handje ongezouten en ongebakken ..noten (als ik ze s'middags niet heb genomen)
Je bent wel ongeduldig zegquote:Op dinsdag 8 mei 2012 23:30 schreef Skitzofrenix het volgende:
Kan iemand op mijn post reageren of moet ik hier voor een nieuw topic openen?
's ochtends nog een tussendoortje nemen , en 's middags zou ik ook een voedzamer tussendoortje nemen , verder 2 boterhammen met ei , is tekort voor lunch eten.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:43 schreef Skitzofrenix het volgende:
Val ik af met dit eetpatroon:
Ochtend:
1 blikje redbull zonder suiker
bakje brinta met zoetstof
middag:
2 bruine boterhammen met gekookte ei
tussendoor:
handje noten
s'avonds:
groente/aardappelen/vlees
S'avonds laat: Een bakje fruit + een handje ongezouten en ongebakken ..noten (als ik ze s'middags niet heb genomen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |