SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dan moet je de KSC in GC eens proberen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef PhatBassBoom het volgende:
EindelijkHet is zo lastig om een fipo te bemachtigen in dit topic.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan moet je de KSC in GC eens proberen.
Niet te doen man
Ik ben geen emo eter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hier ook een enorme emo eter. Als ik daar niet zo'n last van had, dan was ik allang slank geweest...
Vanavond lekker zalm en aardappels uit de oven met sperziebonen gegeten. Jammer van de mayo erbij, maar verder was het wel lekker en gezond..
En beviel het?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb vandaag een patatje speciaal en een broodje kipburger gehad.
Jazekers. Was goed te doen kan ik je vertellenquote:
Beter! Ik had afgelopen maandag patat en dat viel echt tegen. Heb t dan ook niet allemaal op, echt een anti-climax.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jazekers. Was goed te doen kan ik je vertellen
Een uur wandelen is superquote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef summer2bird het volgende:
Gaat hier nog steeds erg slecht.
Gelukkig ben ik geen emo eter.
En ik heb mijzelf vandaag zover gekregen om een uurtje te wandelen
Heb ik wat gemist ? was er een feestdag dit weekend ?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Jarno het volgende:
Zo, de laatste paar dagen amper structuur gehad dus dat was ff niet best, maar vanaf nu weer gewoon eten en vanavond naar de sportschool. Zal echt blij zijn als al die feestdagen achter de rug zijn want het gebrek aan die dagelijkse structuur (opstaan/eten/werken/sporten/etc) nekt me echt. Nu alleen nog Hemelvaart en Pinksteren geloof ik?.
Achja het leven moet ook nog wel leuk zijn he.
5 mei?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ? was er een feestdag dit weekend ?
Oh dat zie ik nooit echt als feestdagquote:
oh ja , ik heb eerlijk gezegd geen ergin de feestdagen gehad qua structuur geloof ikquote:Op maandag 7 mei 2012 09:28 schreef Jarno het volgende:
De feestdagen zijn een gedeeltelijke oorzaak voor het ontbreken van structuur en afgelopen weekend had het een andere oorzaak (of meerdere, eigenlijk).
Hmmm ja , ritme is wel belangrijk idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het gewoon al irritant dat de sportschool elke keer dicht is op al die dagen. Plus alle familiebezoekjes, uitstapjes en verjaardagen (van onszelf) helpt gewoon niet. Kom gewoon niet meer in het ritme zo. Maarja.
Klopt, doordeweeks ben ik gewoon strict. Netjes ontbijt , nette lunch, goed avondeten + sporten.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
'Normaal' gesproken laat ik in het weekend de teugels ietsjes vieren, maar dat maken de 5 doordeweekse dagen waarin ik me echt heel strak aan van alles hou (plus het gesport) meer dan goed. Ik val dan niet snel af, maar wel gestaag. Maar dan moet de situatie natuurlijk niet 5 'slechte' dagen en 2 'goede' dagen worden want dan werkt het niet.
Same here, nu weer aan het werk dus terug de regelmaat in.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Jarno het volgende:
Zo, de laatste paar dagen amper structuur gehad dus dat was ff niet best, maar vanaf nu weer gewoon eten en vanavond naar de sportschool. Zal echt blij zijn als al die feestdagen achter de rug zijn want het gebrek aan die dagelijkse structuur (opstaan/eten/werken/sporten/etc) nekt me echt. Nu alleen nog Hemelvaart en Pinksteren geloof ik?.
Achja het leven moet ook nog wel leuk zijn he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |