SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dan moet je de KSC in GC eens proberen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:07 schreef PhatBassBoom het volgende:
EindelijkHet is zo lastig om een fipo te bemachtigen in dit topic.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan moet je de KSC in GC eens proberen.
Niet te doen man
Ik ben geen emo eter.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:11 schreef laiveneertiekje het volgende:
Hier ook een enorme emo eter. Als ik daar niet zo'n last van had, dan was ik allang slank geweest...
Vanavond lekker zalm en aardappels uit de oven met sperziebonen gegeten. Jammer van de mayo erbij, maar verder was het wel lekker en gezond..
En beviel het?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef PhatBassBoom het volgende:
Ik heb vandaag een patatje speciaal en een broodje kipburger gehad.
Jazekers. Was goed te doen kan ik je vertellenquote:
Beter! Ik had afgelopen maandag patat en dat viel echt tegen. Heb t dan ook niet allemaal op, echt een anti-climax.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef PhatBassBoom het volgende:
[..]
Jazekers. Was goed te doen kan ik je vertellen
Een uur wandelen is superquote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef summer2bird het volgende:
Gaat hier nog steeds erg slecht.
Gelukkig ben ik geen emo eter.
En ik heb mijzelf vandaag zover gekregen om een uurtje te wandelen
Heb ik wat gemist ? was er een feestdag dit weekend ?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Jarno het volgende:
Zo, de laatste paar dagen amper structuur gehad dus dat was ff niet best, maar vanaf nu weer gewoon eten en vanavond naar de sportschool. Zal echt blij zijn als al die feestdagen achter de rug zijn want het gebrek aan die dagelijkse structuur (opstaan/eten/werken/sporten/etc) nekt me echt. Nu alleen nog Hemelvaart en Pinksteren geloof ik?.
Achja het leven moet ook nog wel leuk zijn he.
5 mei?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist ? was er een feestdag dit weekend ?
Oh dat zie ik nooit echt als feestdagquote:
oh ja , ik heb eerlijk gezegd geen ergin de feestdagen gehad qua structuur geloof ikquote:Op maandag 7 mei 2012 09:28 schreef Jarno het volgende:
De feestdagen zijn een gedeeltelijke oorzaak voor het ontbreken van structuur en afgelopen weekend had het een andere oorzaak (of meerdere, eigenlijk).
Hmmm ja , ritme is wel belangrijk idd.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het gewoon al irritant dat de sportschool elke keer dicht is op al die dagen. Plus alle familiebezoekjes, uitstapjes en verjaardagen (van onszelf) helpt gewoon niet. Kom gewoon niet meer in het ritme zo. Maarja.
Klopt, doordeweeks ben ik gewoon strict. Netjes ontbijt , nette lunch, goed avondeten + sporten.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:38 schreef Jarno het volgende:
'Normaal' gesproken laat ik in het weekend de teugels ietsjes vieren, maar dat maken de 5 doordeweekse dagen waarin ik me echt heel strak aan van alles hou (plus het gesport) meer dan goed. Ik val dan niet snel af, maar wel gestaag. Maar dan moet de situatie natuurlijk niet 5 'slechte' dagen en 2 'goede' dagen worden want dan werkt het niet.
Same here, nu weer aan het werk dus terug de regelmaat in.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:15 schreef Jarno het volgende:
Zo, de laatste paar dagen amper structuur gehad dus dat was ff niet best, maar vanaf nu weer gewoon eten en vanavond naar de sportschool. Zal echt blij zijn als al die feestdagen achter de rug zijn want het gebrek aan die dagelijkse structuur (opstaan/eten/werken/sporten/etc) nekt me echt. Nu alleen nog Hemelvaart en Pinksteren geloof ik?.
Achja het leven moet ook nog wel leuk zijn he.
Vertel dat de kleuter maar.quote:
respect 1,6 kg aankomen in 1 dag !quote:Op maandag 7 mei 2012 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Score! Ik ben 1,6 kilo zwaarder dan gisteren.
Nog niet gepoept?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Score! Ik ben 1,6 kilo zwaarder dan gisteren.
Net even gedaan in de hoop dat het hielp maar het was geen zware bevalling dus scheelt het niet eens een onsquote:
Kan nog wel gekker hoor, geen probleem.quote:
Daar ga ik wel vanuit ja. Anders had ik me gisteren nooit zo laten gaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef Blistering het volgende:
Ach, kilo's die er zo snel aankomen zijn er ook net zo snel weer af. Tenminste hier wel.
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:29 schreef summer2bird het volgende:
Uurtje gefietst net.
Straks weer een uurtje en hopelijk vanavond een uurtje wandelen![]()
Ja.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Klinkt alsof je je weer beter voelt!
Speaking of which het zou echt een godsverademing zijn als dat depressieve weer eens definitief op zou pleuren. Niet in de laatste zin voor al die verkoudheidjes en kuchjes en snotkoppen die maar door blijven duren.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja.
Komt ook omdat de zon lekker in mijn nek schijnt
Ben je depressief?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Speaking of which het zou echt een godsverademing zijn als dat depressieve weer eens definitief op zou pleuren. Niet in de laatste zin voor al die verkoudheidjes en kuchjes en snotkoppen die maar door blijven duren.
Eh nee niet dat ik weet iigquote:
Van die getallen op de weegschaal droom ik! En hoop ik volgens jaar te zien. Nu eerst onder de 90 zien te komenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:54 schreef Dwyn het volgende:
Ondanks een verjaardag dit weekend toch de grens van 66 door weten te breken met een whopping 65,7.
Ik ben inmiddels ook al bijna bij mijn doelgewicht.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Van die getallen op de weegschaal droom ik! En hoop ik volgens jaar te zien. Nu eerst onder de 90 zien te komen
Dit dusquote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Van die getallen op de weegschaal droom ik! En hoop ik volgens jaar te zien. Nu eerst onder de 90 zien te komen
Ook van 81 droom ik momenteel...quote:Op maandag 7 mei 2012 10:57 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook al bijna bij mijn doelgewicht.Kwam van de 81.
Komt nog welquote:Op maandag 7 mei 2012 11:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit dus
[..]
Ook van 81 droom ik momenteel...
Thanksquote:
*knuffel* en sterkte!quote:Op maandag 7 mei 2012 12:02 schreef Lonaa het volgende:
Goeiemorgen!
Laat ik maar weer eens normaal gaan eten.
De afgelopen dagen langzaam geprobeerd weer meer te gaan eten. Gaat steeds beter. Vandaag iig eens 2 maaltijden eten.
En mijn brakke, pijnlijke lijf een beetje rust geven.
Dank.quote:
Dat gebeurd, dat je een tijdje blijft hangen. Dat had ik een tijdje geleden ook, ruim 2 weken ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik merk dat ik een beetje vast zit rond de 78kg en ik weet niet wat ik verkeerd doe![]()
Volgens mij eet ik per dag rond de 1500kcals. En toch blijf ik daar hangen *is gefrustreerd*
Goed en drukquote:Op maandag 7 mei 2012 12:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dank.
Brakke, pijnlijke lijf heb ik wel een beetje zelf gedaan. Grenzen opzoeken enzo.
Hoe is het met jou nu, CotS?
Het is maar lastigquote:Op maandag 7 mei 2012 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat gebeurd, dat je een tijdje blijft hangen. Dat had ik een tijdje geleden ook, ruim 2 weken ofzo.
Ik ken de frustratie hoor. En, ik wet niet hoe het bij jou zit, maar ik krijg dan de neiging om nog minder te eten enzo, dus ik weet dat het lastig kan zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is maar lastigIk denk dat ik de weegschaal gewoon even een tijdje moet negeren om niet te gefrustreerd te raken
Ja, ik snap het. En en een BMI van 30 is altijd nog veul beter dan mijn BMI van 36.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het minder willen gaan eten is de reden waarom ik de weegschaal even in de verdomhoekje wil gooien. Het is voor mij nu in het leven belangrijker dat ik goed en gezond eet, zonder spanningen, dan dat ik afval. Alleen ik ben er niet erg blij mee (een BMI van 30 moet gewoon minder)
Dank je wel
Ik begon met een ruime 40, dus er zit vooruitgang inquote:Op maandag 7 mei 2012 12:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik snap het. En en een BMI van 30 is altijd nog veul beter dan mijn BMI van 36.
Iew...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik ben iig iets kwijt vandaag.![]()
*mompelt iets over slierkjes en bonkjes
Ben maar naar huis gegaan om even te douchen en iets anders aan te trekken.
SPOILER: Slierkjes- en bonkjesuitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:03 schreef Brighteyes het volgende:
Je hebt een pm'tjeSPOILER: Slierkjes- en bonkjesuitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Ik begon geloof ik op ruim 39, dus het gaat iig de goede kant op.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik begon met een ruime 40, dus er zit vooruitgang in
En ach... volgens mij ben jij goed genoeg bezig om die 36 omlaag te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |