Wat heerlijk, ze weet denk ik goed waar ze is neergestrekenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Kus voor Strega![]()
Oh, het is echt net Kees, die dikke hier komt binnen en is helemaal thuis en op dr gemakje
Kus? Tongzoen? Beffen? Baffen Nee, doe maar niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:35 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Kus voor Strega![]()
Oh, het is echt net Kees, die dikke hier komt binnen en is helemaal thuis en op dr gemakje
haha, het gaat tot nu toe prima, ik mis wel een hoop dingen, maar het is uit te houden, en qua honger valt het mee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kus? Tongzoen? Beffen? Baffen Nee, doe maar niet.![]()
Onze auto is overleden, dwz., die haalt de volgende APK nooit meer.Gelukkig kunnen we een andere kopen, maar onze reserves worden wel flink aangetast.
Maar, aan de positieve kant, de nieuwe heeft airco.
Wat lief dat je die rolmops naar Texel e.o. meeneemt.![]()
![]()
Hoe gaat het met de poeders Zwabber? Die vla hoorde thuis in het keldertje, niet hier.
En koffie enzo, mag dat we, of alleen water en die rantsoenen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, het gaat tot nu toe prima, ik mis wel een hoop dingen, maar het is uit te houden, en qua honger valt het mee.
Om KFC.quote:
Altijd balen met APK's als het niet luktquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:44 schreef Pagan het volgende:
Onze auto is overleden, dwz., die haalt de volgende APK nooit meer.Gelukkig kunnen we een andere kopen, maar onze reserves worden wel flink aangetast.
Maar, aan de positieve kant, de nieuwe heeft airco.
Huuuquote:
Neuh, twee jaar, max. Dit was wel een pechauto wat dat betreft, maandagmorgenbakkie.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Altijd balen met APK's als het niet lukt, hebben jullie lang gereden in deze?
Airco voor een heeeeete zomer
Koffie, en thee zonder fruitsmaakjes mag, en heel soms een kopje tuinkruiden bouillon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:48 schreef Pagan het volgende:
[..]
En koffie enzo, mag dat we, of alleen water en die rantsoenen?
Jeuj wat kort, wat balen!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Neuh, twee jaar, max. Dit was wel een pechauto wat dat betreft, maandagmorgenbakkie.
Zo eentje wordt de nieuwe.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Next weekend!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Pisces29 het volgende:
Toll! Nog goeie strikes gemaakt?
En is het Vadella-weekend al bijna op de agenda?
Leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Next weekend!
En ik was bij bowlen ineens knettergoed. 1x bijna 3 strikes achter elkaar.![]()
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef Pagan het volgende:
Niet lezen Zwabber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:
Nooit van eheurd.quote:
Tis ook niet heul bekend, vooral heel grappig. Beetje oude hairmetal en dan niet met onwijs serieus teksten, of politiek geëngageerd, maar gewoon, flauw en grappigquote:
En terecht. Met de instelling van PSV dit jaar, verdienen ze het ook niet..quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha omigod Heerenveen
Geen boeren in de CL dit jaar
Ze hebben wel flink geinvesteerd ja, en de beste kwaliteit denk ik zelfs, misschien nog wel beter dan Ajax... Dus als je het zo bekijkt is het best 'verdiend' ja. Maar zo'n ontknoping als nu bij hee-fey moet je ook niet willen, maar das aan de KNVB om dat in de toekomst te voorkomen.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En terecht. Met de instelling van PSV dit jaar, verdienen ze het ook niet..
Dvd of cd Bos? En liedjes van Guusje zeker?quote:Op zondag 6 mei 2012 15:29 schreef Bos81 het volgende:
Bij mijn broer, Hier staat al de hele tijd Woezel en Pip op. Kleine kijkt niet eens de hele tijd, maar toch moet het op blijven staan..
Volgens mij heb ik straks dat nummer in mijn kop hangen..![]()
![]()
DVD, gelukkig staat het nu al even uit. Hij is zelfs met moeders en oma even naar de appie. Die andere krijserd is er nog welquote:Op zondag 6 mei 2012 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dvd of cd Bos? En liedjes van Guusje zeker?
1999 was ook leuk, 2007 niet te vergetenquote:Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef Loveless85 het volgende:
omigod en Twente achter, en Heerenveen scoort, WTF is dit allemaal vandaag![]()
Echt volgens mij meest epic laatste speeldagje ever
True, maar ook dat doelpuntenfestijn bij ADOquote:
In Nederland wel, Het is wel vaker voorgekomen in andere landen. Volgens mij speelde Birmingham city dit jaar Europees terwijl het in de Championsship uitkwam.quote:Op zondag 6 mei 2012 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, maar ook dat doelpuntenfestijn bij ADO![]()
En Excelsior Europa indat moet ook wel op de een of andere manier een unicum zijn, dat de ploeg die degradeert europees speelt
Das ook een manier natuurlijk, dat had hier ook zo geweest als PSV 2e was geworden, dan ging Heracles Europa inquote:Op zondag 6 mei 2012 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Nederland wel, Het is wel vaker voorgekomen in andere landen. Volgens mij speelde Birmingham city dit jaar Europees terwijl het in de Championsship uitkwam.
Een jaar of 10 geleden speelde zelfs een Duitse amateurploeg uit Berlijn europees, omdat ze de beker verloren van een ploeg die zich via de competitie voor de CL had geplaatst..![]()
![]()
![]()
Fijne vakantie voor jou en baaf en de hondjes.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Zo, alles ingepakt, Druk geweest vandaag, want ik moest ook van Yousje genieten
Geniet ervan h'e!! En denk aan ons!quote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef oh-oh het volgende:
Zo, alles ingepakt, Druk geweest vandaag, want ik moest ook van Yousje genieten
"Pi 30"quote:Op maandag 7 mei 2012 09:05 schreef oh-oh het volgende:
Geen van allen, bijna helemaal rechtsboven, tis niet eens een plaats of zo daar, alleen dat park
Goed idee Bosjequote:
Iig Marvin Martinquote:
Whehe, die Franse. Ik dacht eerst dat je een bruggetje maakte naar ons Haasjequote:Op maandag 7 mei 2012 13:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iig Marvin Martin
Kende hem eigenlijk niet, maar de naam
Als je toch niet wil doorsparen...quote:Op maandag 7 mei 2012 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb 100 plaatjes, maar vergat het boek.
Jij bent een slim ventje, haha.quote:Op maandag 7 mei 2012 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Dan kom je hierheen en mag je ze in mijn album plakken...![]()
quote:
Mooi. Ik heb de mijne alwel uitgepakt, maar ik moet nog plakken. Ik heb Iniesta al 2 keer dubbel..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Album binnen. Ook nog 10 zakjes meegenomen. Mooi rond bedrag, 5 euro.
Dan heb jij mazzel. Ik ga morgen denk ik wel weer even. Bij de Plus ofzo....Daar hadden ze ook toch las ik?quote:Op maandag 7 mei 2012 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb amper dubbelen tot nu toe, er zijn er ook zoveel.
6 dubbelen op 150 plaatjes.
Jaloersmomentje nuquote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heeft het zin om voorraden in te kopen, ik ben nu plakkende.
Mooi, dat wordt morgen dus en naar de Lidl voor wat kleins en later morgen naar de PLus..quote:Op maandag 7 mei 2012 16:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan heeft het zin om voorraden in te kopen, ik ben nu plakkende.
Pics or it didn't happen.quote:
Have fun!quote:
Lekker, ik dacht al dat je flink aan de wandel wasquote:Op maandag 7 mei 2012 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Eerste dijkwandeling zit er al op <3 was een chaotische dag vandaag, lekker vroeg slapen zo!
Ga lekker slapen en geniet!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Internet is traaaaaaaag hier maar das nie erg, ik kom niet eens op FB
Ik ga zo naar bed met de ereadert.
enneh?quote:Op maandag 7 mei 2012 23:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Yns, ik wil je mooie ogen een avond lenen. Kan dat?
hoe issie nu bij jullie?quote:
huh? k volg je even niet meer, maar vertell of dm/pm ffquote:
Is niet meer dan een grapje en compliment aan je ogen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
huh? k volg je even niet meer, maar vertell of dm/pm ff
aahquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is niet meer dan een grapje en compliment aan je ogen!
Woah dat is wel heel magertjesquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
ja hoor, alleen de tijden moet ik nog een beetje onder controle krijgen, zit nu aan m'n ontbijt
Welnee, dan ben je misschien gewoon een dieseltjequote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
morgen wegen, eens kijken wat er vanaf is na een week. De eerste week schijnt qua afvallen het meest op te leveren, dus ik ben bang dat het tegenvalt, en dat het daarna nog minder wordt
O dat is wel heel laatquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:46 schreef DeZwabber het volgende:
ja hoor, alleen de tijden moet ik nog een beetje onder controle krijgen, zit nu aan m'n ontbijt
Dan kun je het diner nog net voor 00:00 inschuivenquote:
Anders zet je een wekkertquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
tussen elven en twaalven denk ik ja, morgen maar vroeger beginnen aan het ontbijt
Ging je hart niet flink zwabberen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
ik had het net wel even erg trouwens, toen had ik alleen nog m'n ontbijt op, moest ik 6 trappen oplopen voor het lokaal waar ik moest zijn, en ik weiger de lift te nemen
I thought so... Jee, rustig wandelen dan maarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest eventjes rustig blijven staan toen ik boven was
He vakantieganger! Leuk daar?quote:
Fijn! Weer een stukje verder in je nieuwe stulp!quote:
Wauw Zwabber, dat is echt veel in één week!quote:
sow! wat goed!quote:
Niks geen Diesel, gewoon BAMmertje Zwabbertjequote:Op woensdag 9 mei 2012 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
maar ben er erg blij mee, het is meer dan dat ik dacht
Lovelessquote:Op woensdag 9 mei 2012 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
HOOOHOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
bossie
Dat sloeg op oh-oh dan ofzo?quote:
Ik ben niet barbaafquote:Op woensdag 9 mei 2012 19:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sloeg op oh-oh dan ofzo?ik zag 'm van de week ff snel en dacht 'ah grappig, bosje is mee
'
Me too!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Kun je mij ook even op Texel denken? lijkt me heerlijk!
Lekkahhhquote:
Ganz tollquote:
Tofquote:
Woon er toch naastquote:
Zeehondjes en booooooodquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Woon er toch naast
Wel leukzeehondjes kieken op een boot
Eigen keuze om wat aan de bloedtoevoer van buik naar benen te doen. Heftige operatie en nasleep, maar hij gaat er veel plezier van hebben. Hoe het ging kon het echt niet meer. Hij kon amper een paar honderd meter lopen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Me too!
Vaduschk, ik las je twittertweepert, is je vader geopereerd? Was hij al ziek of iets plotseling?
Dat klinkt heftig! Wel fijn dat het iets positiefs op gaat leverenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigen keuze om wat aan de bloedtoevoer van buik naar benen te doen. Heftige operatie en nasleep, maar hij gaat er veel plezier van hebben. Hoe het ging kon het echt niet meer. Hij kon amper een paar honderd meter lopen.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt heftig! Wel fijn dat het iets positiefs op gaat leveren
Ik hoop dat het herstel vlot en goed gaat Vaduschkquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Operatie van 4 uur, broekprothese met kunststofbuizen geplaatst, lies schoongemaakt. De komende 2 weken moet ie blijven, misschien langer.
Wat leuk! Doe ze de groeten!quote:
Jemig Vaduz, heftig zeg.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Operatie van 4 uur, broekprothese met kunststofbuizen geplaatst, lies schoongemaakt. De komende 2 weken moet ie blijven, misschien langer.
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh leuk Ynskequote:
Hier is het vooralsnog droog, ben ieder geval niet nat geworden die 20 minuten fietsen van huis naar kantoor..Niet nat van de regen, ik ben een behoorlijke zweetlel, dus..quote:Op donderdag 10 mei 2012 07:44 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh![]()
Hier al sinds vannacht regen en regen en lekker veel wind. Ben benieuwd of het nog zonnig wordt vandaag
denk t welquote:
Heksquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:34 schreef Qwea het volgende:
Ik heb oh-oh wakker gesmst en ik sms elke fakkin 3 minNu is ze van ellende maar opgestaan
![]()
![]()
Over Mini en Maxi gesproken, dat kun je nadoen hea! Qwea en oh-oh op de kiekquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto van Boeboe en Chico, omg, wat zoet, mini en maxi, en Boeboe kijkt ook als een echte boeberd
Die kijkt echt van zo : Whut?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Die foto van Boeboe en Chico, omg, wat zoet, mini en maxi, en Boeboe kijkt ook als een echte boeberd
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over Mini en Maxi gesproken, dat kun je nadoen hea! Qwea en oh-oh op de kiek
Ja jij moet toch overdwars de woonkamer in?quote:
kloptquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja jij moet toch overdwars de woonkamer in?
Niet van Mo'tje?quote:
Welke mo? Mijn mo?quote:
The one and only!quote:
Ooh, damn. Wacht, ik ga ff mo vragen of hij een filmpje wil sturen wat boe met egels doet. Die staat op Mo zijn foon, geen idee of hij die kan rippen, anders pleur ik hem vanaaf onlinequote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kan je nu kijken of Sonic op Boeboe zijn kop wil poseren
Oh nu ben ik benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, damn. Wacht, ik ga ff mo vragen of hij een filmpje wil sturen wat boe met egels doet. Die staat op Mo zijn foon, geen idee of hij die kan rippen, anders pleur ik hem vanaaf online
Jaquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk moet je die foto als kaart af laten drukken en versturen, hij is echt te leuk
Chico is een bietje schuchter voor me. Sjonn en kees zijn meer mijn mattiesquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk moet jij naast Chico gaan staan Qwea, whehe!
Chico heeft smaak.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Chico is een bietje schuchter voor me. Sjonn en kees zijn meer mijn matties
Ja? Loopt ie echt met je te knuffen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Chico heeft smaak.
Daarom vindt ie mij wel tof
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? Loopt ie echt met je te knuffen?
Toen ik bij oh-oh was kon er net een aaitje vanaf en toen ging hij bij Mo op zijn schoot liggen snurken
Je bent natuurlijk ook zo'n reldelquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Chico is een bietje schuchter voor me. Sjonn en kees zijn meer mijn matties
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Chico heeft smaak.
Daarom vindt ie mij wel tof
ZEG JE NOU DAT IK DIK BEN?????????quote:
Je bent net zo'n HUGE lange slungel als ik benquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZEG JE NOU DAT IK DIK BEN?????????
mo is groter dan mij
datquote:
Vrouwalert!quote:
Mannenpapquote:
Havermout FTWquote:
Neequote:Op donderdag 10 mei 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Qwea, is het nog een beetje leuk shoppen in DH? Ik ga in de zomervakantie langs de Donkere Duinen, misschien nog even winkelen dan
Vaduz veel beterschap voor je vaderquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eigen keuze om wat aan de bloedtoevoer van buik naar benen te doen. Heftige operatie en nasleep, maar hij gaat er veel plezier van hebben. Hoe het ging kon het echt niet meer. Hij kon amper een paar honderd meter lopen.
Dank! En Yns, dat hoop ik ook! Ook jij bedankt.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Vaduz veel beterschap voor je vader,hopelijk knapt hij snel op.
Have fun! En kusjes voor alle zeehondjes, de roedel, Sonic en oh-oh en Boeberdquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:27 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik ga naar de Teso
Ik meld me vanaf de bood wel weerbaai
Daar kom ik wel genoegquote:
Zie je al zeehondjes?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
Ik ben een half u te vroeg bij die kut bood
Heya!quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:51 schreef Miniem het volgende:
Elleu![]()
Hij is af![]()
Ofja, nog wat kleine details.
Nee, wel heineken en een broodjequote:
KIEK! Sleutel voor onze keukendeurquote:Op donderdag 10 mei 2012 11:51 schreef Miniem het volgende:
Elleu![]()
Hij is af![]()
Ofja, nog wat kleine details.
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
KIEK! Sleutel voor onze keukendeurMet Minibeer
[ afbeelding ]
Leuk hè?quote:
Ik heb hem echt al die tijd speciaal bewaard voor een nieuw huis.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:09 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jadus nu denk je elke keer aan mij als je de keukendeur open en dicht doet
Nat? Ook nat?quote:
Leukquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb hem echt al die tijd speciaal bewaard voor een nieuw huis.En gister een steviger ringetje gedaan, nu issie kloar
Geen waakhondenbord meer nodig, deze beer houdt de wacht
Ja, zeker omdat het zelf gemaakt isquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
Je box is tof zegLeuk om zoiets zelfgemaakt te gaan gebruiken!
PICSSSSSSSSSSSquote:
Wat een leukerdjesquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:31 schreef Miniem het volgende:
Ohja, Wessels die naar me toe renden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Miss wil pis ze wel ff opslasn en uppen hier :pquote:
Half 1 geweest, schreef ik nog, kan al ja, zoietsquote:
Straks onderscheid je Sonic niet meer van de hondjesquote:
Wat zij zegt!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een email gestuurd naar de supermarkt hier, why the hell ze geen kopiëerapparaat hebbenLekker zinvol? Nee. Maar toch
Tof Bos!quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:29 schreef Bos81 het volgende:
Kaartje van Camp Nou met postcrossing(zo even uppen )
quote:Op donderdag 10 mei 2012 14:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb een email gestuurd naar de supermarkt hier, why the hell ze geen kopiëerapparaat hebbenLekker zinvol? Nee. Maar toch
Mooi, welke boeken heb je gekocht?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef Ynske het volgende:
Geslaagd, 11 boeken rijker, nauwelijks wat armer
Echt? Ik ken alleen maar supermarkten met zo'n ding, meestal nog 2 zelfsquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken maar een paar supermarkten met zo'n ding.
quote:
4 suskes en wiskesquote:
Tof ik ben ook wel dol op chicklitsquote:Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
4 suskes en wiskes
En wat thrillers en chicklits
Ja stad! *turf op lijstje*quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef Bos81 het volgende:
Hier in Eindhoven zie ik ze ook in veel supermarkten.
Leuk!quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
4 suskes en wiskes
En wat thrillers en chicklits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |