SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! heeft ook een heuse Steamgroup!
http://steamcommunity.com/groups/fokskyrim?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:40 schreef Rave_NL het volgende:
Loop jij nu gewoon m'n posts foutief aan te passen?
quote:
Ninja edit en allesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Originele post is er niets aan de hand..
Horeca.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:53 schreef MGeraads het volgende:
Hoppa, nog 2 uurtjes en dan heeft deze jongen 3 daagjes vrij, mogen jullie raden welk level dat ik dinsdag avond ben
Dit dus, iemand die nog bezig is?quote:
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef MGeraads het volgende:
Ze is bij mij ook 2 x gesmeerd, toch maar met console code opnieuw naast me gezet...En 1 x heb ik haar zelf per ongeluk gedoodMoet zich ook niet overal mee bemoeien..
Ik stream wel weer ffquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Gezicht het volgende:
Is iemand aan't streamen? Ik verveel me dood.
Was hij al, zo ongeveer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef Rijst het volgende:
Wow ben je in 1 avond van level 1 naar 26 gegaan?
Ik was iets van 25 op dezequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:45 schreef Rijst het volgende:
Wow ben je in 1 avond van level 1 naar 26 gegaan?
http://nl.twitch.tv/crazypantherquote:
Neuh, ik zit te gamen zonder te broadcastenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:39 schreef Gezicht het volgende:
zijn ze hier nog steeds broadcasts aan't kijken?
Haha ja die is wel irritant, en veels te hardquote:Op zondag 6 mei 2012 01:53 schreef vosss het volgende:
WTF man centraal klotebeheer ik schrik me de pleuris![]()
!
Represent.quote:
ohh gast je hebt zoveel magiers als je azura's star gaat terughalen, niet normaal, ben wel 20 keer doodgegaan voordat het echt was gelukt, hele tijd saven enzoquote:Op zondag 6 mei 2012 10:00 schreef MGeraads het volgende:
Gister nog eens met mijn full daedric breton gespeeld, maar dat maakt zoooo traag. Niet vooruit te komen. Beetje lastig als je door magiers op afstand gefuckt word.
Whirlwind sprintquote:Op zondag 6 mei 2012 10:00 schreef MGeraads het volgende:
Gister nog eens met mijn full daedric breton gespeeld, maar dat maakt zoooo traag. Niet vooruit te komen. Beetje lastig als je door magiers op afstand gefuckt word.
De woorden die je zoekt zijn: Ik ben een faler en moet mario gaan spelen.quote:Op zondag 6 mei 2012 10:40 schreef Rijst het volgende:
Hoe vaak hebben jullie het spel wel niet uitgespeeld?
Ik ben met Oblivion wel 100x overnieuw begonnen. Veel side quests gedaan en al die guilds uitgespeeld. Maar alltijd na 2 van die Oblivion gates haakte ik al af. Dus ik heb het nooit uitgespeeld
Met skyrim was ik ook verslaafd bij de release. Halverwege de mage guild afgehaakt en het spel weggelegd en ben zo gister opnieuw begonnen
ik heb gelijk chameleon gehaald en heb toen alles uitgespeeld in oblivionquote:Op zondag 6 mei 2012 10:40 schreef Rijst het volgende:
Hoe vaak hebben jullie het spel wel niet uitgespeeld?
Ik ben met Oblivion wel 100x overnieuw begonnen. Veel side quests gedaan en al die guilds uitgespeeld. Maar alltijd na 2 van die Oblivion gates haakte ik al af. Dus ik heb het nooit uitgespeeld
Met skyrim was ik ook verslaafd bij de release. Halverwege de mage guild afgehaakt en het spel weggelegd en ben zo gister opnieuw begonnen
Hoezo dat?quote:Op zondag 6 mei 2012 10:52 schreef Aezeal het volgende:
[..]
De woorden die je zoekt zijn: Ik ben een faler en moet mario gaan spelen.
je moet volgens mij eentje, om zeg maar te leren hoe het moet in kvatch(?), dan vraagt een andere stad of je wil laten zien hoe het moet, daarna komen er 3 ofzo op gegeven moment (MQ), en als ik me niet vergis, een hele grote waarbij je een tijdlimiet hebt. De rest is optioneel. Na het sluiten van die hele grote heb die questline klaar en sluiten ze allemaal vanzelf.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:06 schreef Aezeal het volgende:
100 x afhaken na 2 oblivion gates: datzo.
Ik bedoel hoeveel moet je er nou perse doen om de MQ te halen?
Hey Cremesoep! Jij zat net ook in die stream toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 12:27 schreef Cremesoep het volgende:
iemand die nog wat leuke mods weet voor oblivion? mijn pc trekt skyrim niet, maar oblivion wel, dus doe ik het maar zoskyrim op de playstation, oblivion op de pc.
Join the clubquote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Gezicht het volgende:
Ik ben wederom zo studieontwijkend bezig dat ik maar weer aan een stream geklusterd ben.
SPRING OMLAAG MET DAT PAARD!!!!!quote:
Moet je ook een boel streetcreds hebbenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Snowbells het volgende:
Ben nog nooit door assasins zomaar aangevallen. En maar 1 keer door van die 3 kerels. Terwijl ik in elk huis wel wat jat
Het is wel leuker wanneer hij *leuk* commentaar geeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 14:27 schreef maxmit het volgende:
Ik vind kijken naast iemand op de bank oid niet zo erg. Zelfs wel leuk soms, maar zo via stream kijken naar iemand die ik eigenlijk helemaal niet ken vind ik duidelijk minder.
Kan ook aan de game liggen. Is toch wel heel persoonlijk.
Ondertussen kijk ik wel steeds eventjes trouwens...
Ik kom ff kijkenquote:
Dit.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Best humor om je eigen recordings incl commentaar terug te kijken
Ik. Maar eerst een film kijkenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga een keertje een ronde C&C Generals streamen, wil er iemand kijken?
Okidoki! Ga vast naar http://nl.twitch.tv/drizzt_dourden, ik ga even roken en daarna een char kiezen om mee aan te kuttenquote:
quote:
Voortaan even eerder uit bed komen. Ben nu alweer thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |