Ja en daarom heb ik een schijthekel aan gelovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet. Want als pa geen moslim is, worden de kindjes dat ook niet. En dat is.....onwenselijk.
Of geeft niet hoor, ik ben niet van plan met jou te trouwen dus je hebt niks te vrezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwil met der trouwen maar ik wil geen moslim worden.
Praktisch gezien of theologisch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat nou als een katholiek meisje trouwt met een moslim en haar kinderen wil laten dopen?
Ik vraag me sowieso af waarom het 'wenselijk' zou zijn dat kinderen de geloofsovertuigingen van de ouders overnemen. Laat die kinderen dat toch zelf beslissen. Da's mijn mening dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat nou als een katholiek meisje trouwt met een moslim en haar kinderen wil laten dopen?
Dat zeg je correct.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef coban het volgende:
[..]
Of geeft niet hoor, ik ben niet van plan met jou te trouwen dus je hebt niks te vrezen.
Heb je nou die 5 puntjes tussen is en onwenselijk geplaatst om spanning in je zin te creëren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet. Want als pa geen moslim is, worden de kindjes dat ook niet. En dat is.....onwenselijk.
Hopelijk is dit een stukje zelfspot.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Islam komt het kennismaken toch later
quote:
haha ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Islam komt het kennismaken toch later
Dat er een grote kern van waarheid in zit maakt het voor mij dan ook minder grappig. Eigenlijk vind ik dat uithuwelijken diep triest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfspot sowieso, maar in veel gevallen is het net zo reëel.
Jij bent top of down?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
Triggershot, wil je ook met mij trouwen?
Mensen handel is jullie ding wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfspot sowieso, maar in veel gevallen is het net zo reëel.
Uithuwelijken is verboden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat er een grote kern van waarheid in zit maakt het voor mij dan ook minder grappig. Eigenlijk vind ik dat uithuwelijken diep triest.
En prostitutie is jouw 'ding'?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen handel is jullie ding wel ja
Hebben we het nu over islamitische voorschriften of nederlandse wetgeving? Hoe dan ook maakt dat het alleen maar vreemder dat het toch zo vaak gebeurt.quote:
Beiden, ook in de Islam is het verboden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hebben we het nu over islamitische voorschriften of nederlandse wetgeving? Hoe dan ook maakt dat het alleen maar vreemder dat het toch zo vaak gebeurt.
Dat zou een goede vergelijking zijn als je het specifiek hebt over niet-vrijwillige prostitutie.quote:
Dan vind ik het buitengewoon eigenaardig dat heel veel moslims dat voorschrift, zonder aanwijsbare reden, aan de kant schuiven en het toch doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Beiden, ook in de Islam is het verboden.
Prostitutie op zichzelf, geforceerd of niet, vind ik in beide gevallen mensenhandel, de één is erger absoluut, maar is en blijft mensenhandel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:26 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zou een goede vergelijking zijn als je het specifiek hebt over niet-vrijwillige prostitutie.
Maar veel moslims drinken ook alcohol en mijden de Ramadan, tig van zulke voorbeeldenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan vind ik het buitengewoon eigenaardig dat heel veel moslims dat voorschrift, zonder aanwijsbare reden, aan de kant schuiven en het toch doen.
Sja, dan kun je net zo goed de hele arbeidsmarkt 'mensenhandel' noemen. Er is wel een verschil tussen vrijwillige arbeid en slavernij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prostitutie op zichzelf, geforceerd of niet, vind ik in beide gevallen mensenhandel, de één is erger absoluut, maar is en blijft mensenhandel.
Nee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je nou die 5 puntjes tussen is en onwenselijk geplaatst om spanning in je zin te creëren?
Nee, prostitutie is een dienst, tenzij het tegen iemands wil gedaan wordt... Dan is het mensenhandel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Prostitutie op zichzelf, geforceerd of niet, vind ik in beide gevallen mensenhandel, de één is erger absoluut, maar is en blijft mensenhandel.
Zal je verschillende fatwa's over krijgen, maar in principe is een katholiek geen kafir in de islam.quote:
Het drinken van alcohol en het eten van voedsel overdag zijn op zich geen heel vreemde gewoontes. Uithuwelijking is dat wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar veel moslims drinken ook alcohol en mijden de Ramadan, tig van zulke voorbeelden
Mwa, de vrouw krijgt toch de keuze uit enkele mannen, dus strict gezien kiest ze zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dan vind ik het buitengewoon eigenaardig dat heel veel moslims dat voorschrift, zonder aanwijsbare reden, aan de kant schuiven en het toch doen.
Nee, natuurlijk niet, er is overal geforceerd prostitutie, net zoals in Nederland en overal, als Islamitisch misbruik als 'onze' ding wordt gezien door sommige vergevorderde intellectuelen onder ons, dan is -geforceerde- prostitutie toch zijn ding?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:28 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sja, dan kun je net zo goed de hele arbeidsmarkt 'mensenhandel' noemen. Er is wel een verschil tussen vrijwillige arbeid en slavernij.
Uithuwelijken gebeurt dan ook meestal bij plekken waar mensen wat afgezonderd leven, zal niet veel hier in Nederland gebeuren bijvoorbeeld. Sommige mensen weten eenmaal niet beter, omdat het zoveel in hun familie voorkomt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het drinken van alcohol en het eten van voedsel overdag zijn op zich geen heel vreemde gewoontes. Uithuwelijking is dat wel.
Voor een moslim is alcohol drinken of overdag eten met de Ramadan een hele vreemde gewoonte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het drinken van alcohol en het eten van voedsel overdag zijn op zich geen heel vreemde gewoontes. Uithuwelijking is dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |