Nee de Marokkaanse gemeenschapquote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar softdrugshandel wordt ook met name door Marokkanen (moslims) gedaan, zou je dat ook aan de moslimgemeenschap verwijten of er een link mee leggen dan?
Dat denk je toch niet echt??quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee de Marokkaanse gemeenschap
Het gaat vaak over termen als ''familie schending'' oid....
En ''eerwraak''
Dat soort shit vind je alleen in de moslim wereld en daar moet fel tegen opgetreden worden door de gemeenschap zelf, maar dat gebeurt blijkbaar niet. Dat reken ik jullie wel aan hoor... Niet als vooroordeel, maar wel de leiders dat ze er niks tegen doen.
Waarom dan ineens de afkomst?quote:
Dat is een vooroordeel vrees ik, jaren geleden verscheen er een video van een meisje wat werd gestenigd omdat ze verliefd was geworden op een jongen van een rivaliserende stam, overal werd het overgenomen en als Islamitisch weggezet, uiteindelijk bleek dat het Yezzidische Koerden waren en het meisje juist was gevlucht naar de moslims, hoezo ironischquote:Het gaat vaak over termen als ''familie schending'' oid....
En ''eerwraak''
Dat soort shit vind je alleen in de moslim wereld en daar moet fel tegen opgetreden worden door de gemeenschap zelf, maar dat gebeurt blijkbaar niet. Dat reken ik jullie wel aan hoor... Niet als vooroordeel, maar wel de leiders dat ze er niks tegen doen.
Mja ik kan dat soort dingen geen ''incidenten'' noemen eigenlijk... Dusja eerwraak komt bij meerdere gemeenschappen voor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom dan ineens de afkomst?
[..]
Dat is een vooroordeel vrees ik, jaren geleden verscheen er een video van een meisje wat werd gestenigd omdat ze verliefd was geworden op een jongen van een rivaliserende stam, overal werd het overgenomen en als Islamitisch weggezet, uiteindelijk bleek dat het Yezzidische Koerden waren en het meisje juist was gevlucht naar de moslims, hoezo ironisch
Congo, India, Latijns Amerika.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eerwraak? Jawel, waar passen ze het nog meer bovenmaats toe dan?
Eerwraak komt bij meerdere bevolkingsgroepen voor, maar in Nederland meer door allochtonen, dan door autochtonen. Zeker waar meisjes omgaan met, in de ogen van familie, foute jongens.quote:
Hoe flexibel denk jij dat de strenge hindoes zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eerwraak? Jawel, waar passen ze het nog meer bovenmaats toe dan?
De discussie over religies gaat verder dan alleen het kleine Nederland, lijkt me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Eerwraak komt bij meerdere bevolkingsgroepen voor, maar in Nederland meer door allochtonen, dan door autochtonen. Zeker waar meisjes omgaan met, in de ogen van familie, foute jongens.
Nee, maar dat valt wel de kerk aan te rekenen als ze dat wegmoffelen en er niet tegen optreden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe flexibel denk jij dat de strenge hindoes zijn?
En zijn alle Nederlanders er schuldig aan dat er veel kindermisbruik is in onze bible-belt?
'Get off your high horse' past hier goed, kwa uitdrukking.
geen seksquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat als een man seks wil en de vrouw heeft gewoon geen zin?
Je hebt echt te veel naar gekke verhalen geluisterd hoor. Het zou mij niet verbazen als vrouwen thuis vaak juist de baas zijn in moslimfamilies.quote:
Ik zal der wel gepast straffen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem haar niks kwalijk, der hoofddoek zit te strak.
Dat was een grapje lieverd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt echt te veel naar gekke verhalen geluisterd hoor. Het zou mij niet verbazen als vrouwen thuis vaak juist de baas zijn in moslimfamilies.
Veel van je andere posts laten zien dat je echt de gekste dingen lijkt te denken over moslims, dus zo gek is het niet wanneer iemand dit niet als grapje ziet.quote:
Maar ben je het hiermee eens strani?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, maar dat valt wel de kerk aan te rekenen als ze dat wegmoffelen en er niet tegen optreden.
Je zit nu maar wat te brallen, ondersteun het met argumenten, en ik neem je twijfel wel weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel van je andere posts laten zien dat je echt de gekste dingen lijkt te denken over moslims, dus zo gek is het niet wanneer iemand dit niet als grapje ziet.
vet grappig en origineel ditquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem haar niks kwalijk, der hoofddoek zit te strak.
Tuurlijk ben ik dat met je eens. Maar de gemiddelde christen of moslims die zelf niets fout doet heeft ook geen verantwoordelijkheid en hoeft zich nergens over uit te spreken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ben je het hiermee eens strani?
Dan zou je het er toch ook mee eens moeten zijn dat moslim leiders in nederland dus lees immammen (Klopt dat woord?) Erover zouden moeten spreken dat het echt niet door de beugel kan etc.
Eens, dusjaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat met je eens. Maar de gemiddelde christen of moslims die zelf niets fout doet heeft ook geen verantwoordelijkheid en hoeft zich nergens over uit te spreken.
Kwil met der trouwen maar ik wil geen moslim worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van je eigen volk moet je het hebben he
Nou, je wordt er als katholiek toch wel op aangekeken, hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik dat met je eens. Maar de gemiddelde christen of moslims die zelf niets fout doet heeft ook geen verantwoordelijkheid en hoeft zich nergens over uit te spreken.
Heheh zo zie je maar weerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Van je eigen volk moet je het hebben he
Ja, dat kan niet. Want als pa geen moslim is, worden de kindjes dat ook niet. En dat is.....onwenselijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwil met der trouwen maar ik wil geen moslim worden.
Ja en daarom heb ik een schijthekel aan gelovenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet. Want als pa geen moslim is, worden de kindjes dat ook niet. En dat is.....onwenselijk.
Of geeft niet hoor, ik ben niet van plan met jou te trouwen dus je hebt niks te vrezen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kwil met der trouwen maar ik wil geen moslim worden.
Praktisch gezien of theologisch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat nou als een katholiek meisje trouwt met een moslim en haar kinderen wil laten dopen?
Ik vraag me sowieso af waarom het 'wenselijk' zou zijn dat kinderen de geloofsovertuigingen van de ouders overnemen. Laat die kinderen dat toch zelf beslissen. Da's mijn mening dan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat nou als een katholiek meisje trouwt met een moslim en haar kinderen wil laten dopen?
Dat zeg je correct.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:17 schreef coban het volgende:
[..]
Of geeft niet hoor, ik ben niet van plan met jou te trouwen dus je hebt niks te vrezen.
Heb je nou die 5 puntjes tussen is en onwenselijk geplaatst om spanning in je zin te creëren?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet. Want als pa geen moslim is, worden de kindjes dat ook niet. En dat is.....onwenselijk.
Hopelijk is dit een stukje zelfspot.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Islam komt het kennismaken toch later
quote:
haha ik moest lachenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de Islam komt het kennismaken toch later
Dat er een grote kern van waarheid in zit maakt het voor mij dan ook minder grappig. Eigenlijk vind ik dat uithuwelijken diep triest.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfspot sowieso, maar in veel gevallen is het net zo reëel.
Jij bent top of down?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
Triggershot, wil je ook met mij trouwen?
Mensen handel is jullie ding wel jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfspot sowieso, maar in veel gevallen is het net zo reëel.
Uithuwelijken is verboden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:22 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat er een grote kern van waarheid in zit maakt het voor mij dan ook minder grappig. Eigenlijk vind ik dat uithuwelijken diep triest.
En prostitutie is jouw 'ding'?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen handel is jullie ding wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |