Vanuit Islamitisch of Westers perspectief?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:
Maar, mohammed was een profeet, iemand die de stem van god hoorde ofzo?
Doe maar allebeiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit Islamitisch of Westers perspectief?
Ah, vandaar dat zoveel Nederlandse meisjes zich bekeren tot de Islam?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze graag nederige slavinnen voor hun man zijn.
Whut? Bron?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat zoveel Nederlandse meisjes zich bekeren tot de Islam?
Ja wel 0,01 procent! Zo veel!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat zoveel Nederlandse meisjes zich bekeren tot de Islam?
Ah, jij gaat er vanuit dat de man mag doen waar hij zin in heeft en zonder regeltjes leeft?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze graag nederige slavinnen voor hun man zijn.
Westers (Lees: Orientalistisch) Mohammed had epilepsie en had hallucinaties wat hij verwarde met openbaringen van God en zichzelf een profeet waande. Sommige heftige 'openbaringen' in Islamitische bronnen die zijn overgeleverd wordt typisch gezien als epileptische symptomen.quote:
quote:
Als ik dat zou verkondigen zou iedereen inderdaad zeggen dat ik hallucineer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Westers (Lees: Orientalistisch) Mohammed had epilepsie en had hallucinaties wat hij verwarde met openbaringen van God en zichzelf een profeet waande. Sommige heftige 'openbaringen' in Islamitische bronnen die zijn overgeleverd wordt typisch gezien als epileptische symptomen.
Islamitisch: Mohammed had verschillende ervaringen wat betreft openbaringen van God, sommigen waren stemmen van God, dus echt spreken, andere keren verscheen de engel Gabriël, andere keren sprak hij God in zijn droom en andere keren verscheen de engel Gabriel als mens om godswoord te verkondigen.
In zulke gevallen is het onvermijdbaar om te stellen dat er wel een leap of faith een vereiste is toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ik dat zou verkondigen zou iedereen inderdaad zeggen dat ik hallucineer.
Dus Mo heeft ook gezegd dat het haar bedekt moet worden. Prima, maar duidelijk ook de boezem. Lijkt me dat wat in de koran staat toch zeker opgevolgd moet worden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lees vooral ook even de resterende posts lieve Gia.
Wat als een man seks wil en de vrouw heeft gewoon geen zin?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ah, jij gaat er vanuit dat de man mag doen waar hij zin in heeft en zonder regeltjes leeft?
Zelden spreken de Koran en Hadith elkaar tegen, de Hadith die dat wel doen worden gedegradeerd tot 'onbetrouwbaar'. In andere woorden, de verzen en de commentaren van Mohammed vullen elkaar op, spreken elkaar niet tegen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus Mo heeft ook gezegd dat het haar bedekt moet worden. Prima, maar duidelijk ook de boezem. Lijkt me dat wat in de koran staat toch zeker opgevolgd moet worden.
30 per jaar op 8 miljoen? Nou dan zat ik nog veels te hoog met mijn 0,01 procent!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In verschillende moskeeën door heel Nederland waar ik welles kom word er toch wel zo een 5-6 per 2 maanden gemeld.
Hoeveel stappen er eigenlijk van het geloof af?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:02 schreef Triggershot het volgende:
In verschillende moskeeën door heel Nederland waar ik welles kom word er toch wel zo een 5-6 per 2 maanden gemeld.
Jij denkt dat de moskeeën waar ik toevallig kom, DE cijfers wat betreft bekeringen van moslima's zijn?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
30 per jaar op 8 miljoen? Nou dan zat ik nog veels te hoog met mijn 0,01 procent!
Per moskee hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
30 per jaar op 8 miljoen? Nou dan zat ik nog veels te hoog met mijn 0,01 procent!
Dan moet je dus zowel haar als boezem bedekken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelden spreken de Koran en Hadith elkaar tegen, de Hadith die dat wel doen worden gedegradeerd tot 'onbetrouwbaar'. In andere woorden, de verzen en de commentaren van Mohammed vullen elkaar op, spreken elkaar niet tegen.
Sowieso, de werkelijkheid staat gelijk aan jouw subjectieve blik op de wereld mijnheer. Ik aanschouw u als De profeet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij denkt dat de moskeeën waar ik toevallig kom, DE cijfers wat betreft bekeringen van moslima's zijn?
Dat is eigenlijk heel moeilijk tot niet vast te stellen, traditioneel word je in NL moslim geacht als je uit een moslimland komt, voor mensen die vluchten, met name is dat niet het geval. Daarnaast, vallen meestal moslims op persoonlijk niveau van het geloof af, zonder daarmee in het openbaar te treden uit angst voor de consequenties, dus heeeel erg lastig te benoemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel stappen er eigenlijk van het geloof af?
Waarom voer je het dan aan? Vanwege de imponerende 0,0004 procent?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij denkt dat de moskeeën waar ik toevallig kom, DE cijfers wat betreft bekeringen van moslima's zijn?
Ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan moet je dus zowel haar als boezem bedekken.
Strak truitje mag niet, toch?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sowieso, de werkelijkheid staat gelijk aan jouw subjectieve blik op de wereld mijnheer. Ik aanschouw u als De profeet.Heil.
Toch gewoon achterlijk dit...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk heel moeilijk tot niet vast te stellen, traditioneel word je in NL moslim geacht als je uit een moslimland komt, voor mensen die vluchten, met name is dat niet het geval. Daarnaast, vallen meestal moslims op persoonlijk niveau van het geloof af, zonder daarmee in het openbaar te treden uit angst voor de consequenties, dus heeeel erg lastig te benoemen.
Omdat er in NL honderden grotere moskeeën zijn dan de kleine moskeeën waar ik zo nu en dan kom, snapje, er is een grote realiteit voorbij mijn eigen grenzen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom voer je het dan aan? Vanwege de imponerende 0,0004 procent?
Heb je wel eens stilgestaan bij de mogelijkheden die het biedt, als je namens jezelf en namens Allah kunt spreken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hij sprak niet als Hugh Hefner idd
Ja hoor.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb je wel eens stilgestaan bij de mogelijkheden die het biedt, als je namens jezelf en namens Allah kunt spreken.
Zulke claims na Mohammed zijn al verworpen door de Koran, zit allemaal goed, waterdicht enzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
Wat nu als wilders toegesproken wordt door gabriel en door god?
Allemaal stoppen met islam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |