abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 mei 2012 @ 18:48:36 #276
132605 kawotski
Il Dottore
pi_111841402
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 12:45 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk een goede aankoop door Rabo.
Zit even sportjournaal te kijken, ben benieuwd of dit mooie nieuws wordt uitgezonden. Vooralsnog voetbal, voetbal en nog eens voetbal...
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 21 mei 2012 @ 19:50:22 #277
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_111844592
Gesink had het in het verleden vaak moeilijk als er plots veel ogen op hem gericht waren en er resultaten werden verwacht of zelfs geëeist. Dit is een relatief onbekende koers (waarmee ik niet bedoel dat ze niet prestigieus of competitief is, maar dat er gewoon minder Nederlandse schijnwerpers zijn) aan de andere kant van de wereld waar niet veel van hem werd verwacht, het is eigenlijk classic Gesink dat hij dan de sterren van de hemel rijdt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_111847421
quote:
2s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gesink had het in het verleden vaak moeilijk als er plots veel ogen op hem gericht waren en er resultaten werden verwacht of zelfs geëeist. Dit is een relatief onbekende koers (waarmee ik niet bedoel dat ze niet prestigieus of competitief is, maar dat er gewoon minder Nederlandse schijnwerpers zijn) aan de andere kant van de wereld waar niet veel van hem werd verwacht, het is eigenlijk classic Gesink dat hij dan de sterren van de hemel rijdt.
Eens. Neemt niet weg dat er heel veel van die onbekende koersen zijn, alles behalve de Tour en de voorjaarsklassiekers zeg maar.
  maandag 21 mei 2012 @ 22:30:22 #279
295251 SjaakVilleneuve
Sjaak Attack!
pi_111854915

_O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_111857793
quote:
2s.gif Op maandag 21 mei 2012 19:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nah. Zit wat in, maar ik weet niet of het puur daar aan ligt.

Gesink heeft natuurlijk als als nadeel dat hij een eindschot mist. Daardoor wint ie moeilijk koersen. Hij moet echt de beste zijn en iedereen losrijden om te winnen. Als je niet vaak zegeviert, neemt de druk natuurlijk toe. Tel daarbij op dat Rabobank sowieso nauwelijks veelwinnaars heeft. Gesink is één van de mannen die het team moet dragen, wat dus ook weer verantwoordelijkheden met zich meebrengt.

De Tour van vorig jaar was er om een snel te vergeten. Maar dat kwam ook wel door zijn val en misschien zijn voorgeschiedenis van zijn vader, alhoewel je niet precies weet wat in zijn hoofd speelde. Hij was wel zichtbaar aangedaan door hoe de pers over hem schreef, maar zijn teleurstelling is begrijpelijk.

Ik wil echter Gesink zeker niet als mentaal zwak typeren. Hij heeft toch vaak genoeg op hoog niveau meegereden. Het lijkt me dan je dan ook wel met bepaalde prestatiedruk kan omgaan (in normale omstandigheden dan). Wel breekt ie vaak wat, wanneer ie ten val komt. Als ie valt, dan gaat het vaak gepaard met vervelende kwetsuren.
pi_111858704
is er al een nieuwe ranglijst?of telt californië niet mee?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_111859532
Is geen Pro Tour, dus nee. :)

Zal wel na de Giro komen, de volgende update?
Jack does it in real time...
pi_111859632
Of je moet CQ Ranking als ranglijst nemen, die is al wel ge-updated
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:45:47 #284
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111861494
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2012 23:21 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Nah. Zit wat in, maar ik weet niet of het puur daar aan ligt.

Gesink heeft natuurlijk als als nadeel dat hij een eindschot mist. Daardoor wint ie moeilijk koersen. Hij moet echt de beste zijn en iedereen losrijden om te winnen. Als je niet vaak zegeviert, neemt de druk natuurlijk toe. Tel daarbij op dat Rabobank sowieso nauwelijks veelwinnaars heeft. Gesink is één van de mannen die het team moet dragen, wat dus ook weer verantwoordelijkheden met zich meebrengt.

De Tour van vorig jaar was er om een snel te vergeten. Maar dat kwam ook wel door zijn val en misschien zijn voorgeschiedenis van zijn vader, alhoewel je niet precies weet wat in zijn hoofd speelde. Hij was wel zichtbaar aangedaan door hoe de pers over hem schreef, maar zijn teleurstelling is begrijpelijk.

Ik wil echter Gesink zeker niet als mentaal zwak typeren. Hij heeft toch vaak genoeg op hoog niveau meegereden. Het lijkt me dan je dan ook wel met bepaalde prestatiedruk kan omgaan (in normale omstandigheden dan). Wel breekt ie vaak wat, wanneer ie ten val komt. Als ie valt, dan gaat het vaak gepaard met vervelende kwetsuren.
Wat je zegt, ik zie Gesink ook eigenlijk helemaal niet als mentaal zwak. Hij heeft wel een paar keer een rondje verloren door een wat mindere dag, maar eigenlijk moet je daarvoor alleen Parijs - Nice (waar die nog te jong was om hem er echt op af te rekenen) en de Ronde van Zwitserland (van 2010?) rekenen. Bij die laatste viel die wel erg terug.

Alle andere keren stond hij er gewoon als er wat van hem verwacht werd. Hij had vorig jaar weliswaar een wat merkwaardige Tirreno en Baskenland, maar ik denk dat het daar meer met vorm en conditie te maken had dan met mentale sterkte.

Wel blijft het een probleem dat als hij valt, hij erg vaak wat mankeert of dat hij minimaal door die val wat plaatsen verspeelt. Ik hoop dat hij de komende jaren eens wat minder tegenkomt en als hij dan valt dat het dan niets ernstigs is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 00:48:18 #285
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_111861546
Verder heeft hij voor mij vorig jaar gewoon karakter getoond door niet af te stappen na zijn rugproblemen van de val. Hij had meerdere momenten op kunnen stappen, zonder dat veel mensen hem dat kwalijk zouden nemen. Maar nee, hij wilde dat niet voor zichzelf, voor de sponsor en voor het publiek.

Achteraf, makkelijk praten natuurlijk, had hij beter direct af kunnen stappen. Dan was er even een paar dagen mineur geweest, maar dan was heel het media (en de pure Tour volgers) gezeik er niet of nauwelijks geweest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_111862646
En na de tour is de AGR de wedstrijd waarin de meeste Nederlandse ogen op je gericht zijn en daar werd ie gewoon al eens derde. Terwijl het echt niet helemaal zijn terrein is..
pi_111868399
quote:
Ex-wielerploegleider Manolo Saiz bestuurslid bij Santander

De Spaanse club degradeerde dit seizoen uit de Primera Division en rekent volgens de krant El Pais voortaan op Manolo Saiz om mee het sportieve beleid uit te stippelen en de spelers 'fysiek te begeleiden'.

Manolo Saiz (52) kwam in 2006 in opspraak toen hij betrokken bleek in de Operacion Puerto, een bloeddopingzaak rond de Spaanse dokter Fuentes waarbij tal van (top)renners beschuldigd werden.
_O-
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:22:37 #288
14505 OProg
A Life in Music
pi_111869058
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:03 schreef Steven184 het volgende:

[..]

_O-
:D _O- :')

Verzin je toch ook niet. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:26:12 #289
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_111869214
_O-
pi_111869286
Vooral dat tussen haakjes zetten van 'fysiek te begeleiden' ook... :')

Dat is echt een heerlijk eufemisme voor een georganiseerd dopingprogramma. :D
  dinsdag 22 mei 2012 @ 11:30:34 #291
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_111869399
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 00:45 schreef Redefine het volgende:

Alle andere keren stond hij er gewoon als er wat van hem verwacht werd. Hij had vorig jaar weliswaar een wat merkwaardige Tirreno en Baskenland, maar ik denk dat het daar meer met vorm en conditie te maken had dan met mentale sterkte.
Hij heeft zelf gezegd dat hij op dat moment liever het bijltje erbij had neergegooid, definitief.

Overigens ben ik er nog steeds van overtuigd dat Gesink niet in (mentale) topvorm aan de start van de Tour stond.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 mei 2012 @ 16:29:48 #292
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_111881307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2012 11:27 schreef DeeBee het volgende:
Vooral dat tussen haakjes zetten van 'fysiek te begeleiden' ook... :')

Dat is echt een heerlijk eufemisme voor een georganiseerd dopingprogramma. :D
inderdaad :D _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 mei 2012 @ 09:32:53 #293
62913 Blik
The one and Only!
pi_111915372
Welke wielrenners zijn interessant om te volgen op Twitter?
pi_111915639
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 09:32 schreef Blik het volgende:
Welke wielrenners zijn interessant om te volgen op Twitter?
Koen de Kort, al is ie de laatste tijd wat stiller.

Cavendish ook lachen af en toe.
pi_111928612
Ronde van Belgie, rit 1:

1. Greipel
2. Napolitano
3. Van Hummel

Kenny sprintte snel, maar verloop een half wiel... Napolitano dacht te winnen, maar strandde op een paar cm...
  woensdag 23 mei 2012 @ 23:57:47 #296
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_111954961
Alejet Petacchi wint de eerste etappe van de Bayern Rundfahrt, tevens z'n eerste zege van het seizoen.
That's...Montgomery Clift, honey!
pi_111965549
Profielen Dauphiné 2012

pi_111969016
Mooi dat de Joux-Plane erin zit. Die zouden ze wat vaker in de Tour moeten beklimmen.
Garantie voor spektakel.
pi_111969123
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2012 13:49 schreef Chiappucci het volgende:
Mooi dat de Joux-Plane erin zit. Die zouden ze wat vaker in de Tour moeten beklimmen.
Garantie voor spektakel.
Vraag maar aan Lance :D
  donderdag 24 mei 2012 @ 14:19:01 #300
179534 Waaghals
Wolfgang Abel
pi_111970032
Die rit met de Grand Colombier is bijna exacte kopie van tour etappe 10
Where's me jumper?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: