Ditquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze wel leuker dan die andere grote groep.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze wel leuker dan die andere grote groep.
quote:
Heb je de spellingsverandering van 2005 gemist?quote:
Ik dacht toch echt dat het zo was, maar de taal is zoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heb je de spellingsverandering van 2005 gemist?
Geeft niet hoor, bij de volgende spelingswijziging draaien ze dit vast wel weer terug om ons knettergek te maken.
Dan moeten al die pannenkoekrestaurants weer hun menu's aanpassen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heb je de spellingsverandering van 2005 gemist?
Geeft niet hoor, bij de volgende spelingswijziging draaien ze dit vast wel weer terug om ons knettergek te maken.
Maar nog steeds te veelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Dit is iets minder rommelig dan de andere groep.
Is lekker op Rock Werchterquote:
Inderdaad.quote:
quote:
quote:
Goed idee, Der Tampertquote:
Ik weet niet meer waar ik naar moet kijken met zoveel mensen op het podium. Wel handig, want dan valt een foutje minder opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:03 schreef Injetta het volgende:
Het komt blijkbaar goed over daar in die zaal.
Het is best knap met zo'n grote groep, maar het gaat me toch vervelen op de een of andere manier.
whahah die blijft geweldigquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
waardeloze jury, alles is ge-wel-dig, behalve de enige die echt goed was
Dat, hetzelfde met grote koren, dat klinkt altijd wel. Ook al zingt er eentje vals.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik naar moet kijken met zoveel mensen op het podium. Wel handig, want dan valt een foutje minder op
Wat wil je anders met zo'n jury.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
waardeloze jury, alles is ge-wel-dig, behalve de enige die echt goed was
Bands als Sepultura verkopen stadions met 80.000 man uitquote:
ik zet de finale vast in mijn agenda, wanneer is het?quote:
Wat moet er dan door?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik heb een beetje genoeg gehad van al die dansgroepen...
Straks staan er alleen maar dansgroepen in de finale
Heej, niet vloeken hier in dit forum.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef FokNederland het volgende:
Ik begin een beetje talentjacht moe te worden.
Voor mij die eerste dansgroep en jozefyuki.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef Frag_adder het volgende:
door? die laatste dansgroep en jozefyuki
quote:
Vaak doen ze de beste als laatste, zodat het nog enigszins in evenwicht isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef DjinN het volgende:
Wat ik me afvraag he, bijvoorbeeld bij de laatste act is de smscode net pas bekend. Dat betekent dan toch dat de allereerste act al veel meer stemmen kon krijgen?
Dat is heel vaak bij die shows waar je kunt stemmen, misschien is er een soort formule, dat ze de tijd dat je kunt stemmen meetellen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef DjinN het volgende:
Wat ik me afvraag he, bijvoorbeeld bij de laatste act is de smscode net pas bekend. Dat betekent dan toch dat de allereerste act al veel meer stemmen kon krijgen?
Lijkt mij ook dat dat het gevolg is. Vind het onnodigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen tussenstanden a.u.b. ... dan krijg je uitslagen die niet kloppen omdat mensen dan extra veel gaan stemmen op de kandidaat die achter staat.
daarom stem ik ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef FokNederland het volgende:
Geloof je nou serieus dat die stemmen iets doen.
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef FokNederland het volgende:
Geloof je nou serieus dat die stemmen iets doen.
Ik snap het ook niet helemaal, of misschien ook wel; die Rus is een knuffelig aaibaar kneusje, dus ondanks dat geen hond daar thuis 1 minuut naar zal luisteren, mag hij door en krijgt geen kruizenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:07 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Bands als Sepultura verkopen stadions met 80.000 man uit
Ik zet die laatste groep op 1, en hen op 2quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wil ik liever door dan de dansgroepen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vaak doen ze de beste als laatste, zodat het nog enigszins in evenwicht is
Hmm...you both got a point therequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is heel vaak bij die shows waar je kunt stemmen, misschien is er een soort formule, dat ze de tijd dat je kunt stemmen meetellen?
Ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Die wil ik liever door dan de dansgroepen.
Er is vaak onderzoek naar gedaan, maar de meesten weten toch al wat ze gaan stemmen. Door een langer tijdframe te hebben waarin gestemd kan worden zijn er meer inkomsten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef DjinN het volgende:
Na de reclamequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef Frag_adder het volgende:
na reclame uitslag of eerst ander programma ertusse?
bij de finale vind ik het helemala vreselijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er is vaak onderzoek naar gedaan, maar de meesten weten toch al wat ze gaan stemmen. Door een langer tijdframe te hebben waarin gestemd kan worden zijn er meer inkomsten.
De lijnen staan voor iedereen al open voordat het begintdus ookal hebben ze nog niet opgetreden kun je toch al stemmen volgens mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Er is vaak onderzoek naar gedaan, maar de meesten weten toch al wat ze gaan stemmen. Door een langer tijdframe te hebben waarin gestemd kan worden zijn er meer inkomsten.
maar zijn de codes al bekend dan wat je moet smssequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
De lijnen staan voor iedereen al open voordat het begintdus ookal hebben ze nog niet opgetreden kun je toch al stemmen volgens mij
Maar dan weet je de codes nog niet toch?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:13 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
De lijnen staan voor iedereen al open voordat het begintdus ookal hebben ze nog niet opgetreden kun je toch al stemmen volgens mij
Als je de volgorde van optredens weet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou als de eerste 0900-3131 is of zoiets weet je ook de res van de nummers
Ja, maar je moet toch bijv. Escape naar een nr smsen. Je weet toch nog niet hoe ze de andere acts noemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Nou als de eerste 0900-3131 is of zoiets weet je ook de res van de nummers
Ja idd, babewatcher wist dat iig. Kun je dat mis op de site zien ofzo ik weet nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je de volgorde van optredens weet.
die was al bekendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je de volgorde van optredens weet.
ik hoop t nietquote:
Nee da's waarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ja, maar je moet toch bijv. Escape naar een nr smsen. Je weet toch nog niet hoe ze de andere acts noemen
rip c1000quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:14 schreef BabeWatcher het volgende:
Jumbo
Waar is dat meisje met die twee staartjes gebleven?
dit dus, op rtl.nlquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja idd, babewatcher wist dat iig. Kun je dat mis op de site zien ofzo ik weet niet
ik mis het paaseitjes-meisjequote:
wellicht volgend jaar zie je haar weerquote:
nog niet voor de uitzending, maar zoals gezegd, als 0909-1301 het nummer voor de eerste is weet je meteen de andere nummers nog voor ze hebben opgetredenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Kun je daar ook al zien welk nummer je moet bellen en onder welke naam?
al heeeel lang geledequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik benz o moe van die Pirates muziek. De tijd dat het tof was om daar iets mee te doen is toch wel voorbij.
Ja ok maar zoals iemand ook al zei je weet niet dat je Jozef moet stemmen en niet Yuki.Maar dat is natuurlijk allee bij de sms trouwensquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog niet voor de uitzending, maar zoals gezegd, als 0909-1301 het nummer voor de eerste is weet je meteen de andere nummers nog voor ze hebben opgetreden
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Frag_adder het volgende:
is t weer zo dat nr 1 door is en jury tusse 2 en 3 kiest?
Serieus? Maar Gordon zei dat hij het publiek aanraadde om op beide dansgroepen te stemmen. Je zou dan denken dat er twee acts doorgaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Frag_adder het volgende:
is t weer zo dat nr 1 door is en jury tusse 2 en 3 kiest?
Klinkt meer alsof hij wilde dat er 1 op 1 komt en de ander op 2 of 3 zodat ze allebei doorkunnen ofzo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Serieus? Maar Gordon zei dat hij het publiek aanraadde om op beide dansgroepen te stemmen. Je zou dan denken dat er twee acts doorgaan
bij mij ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
Altijd ZO lastig te voorspellen wat het publiek leuk vindt. Meestal niet wat ik leuk vind is mijn ervaring
zijn tekst was allang bekend en die tweets zijn vanuit de studio zelf verstuurdquote:
Ik heb ergens nog een twitteraccountquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Volgende week gaan we die sidekick helemaal gek tweeten, dan moet hij ons wel noemen.
Ja!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
Volgende week gaan we die sidekick helemaal gek tweeten, dan moet hij ons wel noemen.
zoietsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef BabeWatcher het volgende:
en dan nu ........ reclame en daarna nog een overzicht en dan de uitslag
Dat taalgebruik is zo grappig achtergebleven. Net zoals het stemmentellen altijd heel veel tijd kost (alsof er dus mensen zitten te turven of zo).quote:
hahaha ik wil wel sidekick worden, dan ga ik de hele avond naar Dan kijken en op hem zitten geilenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Hoe werkt dat met die sidekick? Die kiezen ze ergens uit of zo? We moeten zorgen dat een van hier het wordt dan.
En heel veel mensen zeggen nog: ik heb verkeerd gedraaidquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat taalgebruik is zo grappig achtergebleven. Net zoals het stemmentellen altijd heel veel tijd kost (alsof er dus mensen zitten te turven of zo).
Wat mij ook altijd verbaasd is dat ze in de misdaadjournalistiek nog altijd praten over tapes en bandjes die worden opgenomen.
En smal in de heupen. Goede bouw voor dit soort dansen/oefeningen.quote:
stemmentellen is met 1 druk op de knop gedaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:24 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat taalgebruik is zo grappig achtergebleven. Net zoals het stemmentellen altijd heel veel tijd kost (alsof er dus mensen zitten te turven of zo).
Wat mij ook altijd verbaasd is dat ze in de misdaadjournalistiek nog altijd praten over tapes en bandjes die worden opgenomen.
wat verrassendquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef MissJ het volgende:
uiteraard is de knuffelmocro door. Al die breezerkutjes die op hem gestemd hebben
dit geloof je toch niet?quote:
Vallen die op lelijke jongetjes met een schaafkop dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef MissJ het volgende:
uiteraard is de knuffelmocro door. Al die breezerkutjes die op hem gestemd hebben
Den Haag Schilderswijk ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdam West was 1 uur lang onbereikbaar
eCHT Dan moet ik serieus overgevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
wedden dat die kutmocro 1ste is geworden
Zijn vooral Turken daarquote:
Verder ben je helemaal niet dom of racistischquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Hopen dat die lelijke kleine kut mocro eruit gaat
Ik ben erbang voor jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Injetta het volgende:
Nou, die groene broeken zijn denk ik eerste. Dan moet de jury kiezen en dan kiezen ze ook voor dat jongetje.
NO ESCAPE XXL DOOR!!!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Amsterdam West was 1 uur lang onbereikbaar
Dit iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef Injetta het volgende:
Nou, die groene broeken zijn denk ik eerste. Dan moet de jury kiezen en dan kiezen ze ook voor dat jongetje.
het enige goede nieuwsquote:
verdomme in mijn vlugheid las ik bijna "tumor" ipv "kutmocro"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:27 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
verdomme in mijn vlugheid las ik bijna "tumor" ipv "kutmocro"
Wat verassend dat juist jij je weer aangevallen voelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Verder ben je helemaal niet dom of racistisch
Dat zijn de Chucky's.quote:
Groene broeken dansgroep.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
JONGENS WIE ZIJN ER NOU DOOR?
nee ik denk dat gordon wist wat dan ging zeggequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Nou dat is leuk van Gordon. Mag Dan het vuile werk opknappen...
Gordon wist vast dat hij op de Chucky crew zou stemmen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef Injetta het volgende:
Nou dat is leuk van Gordon. Mag Dan het vuile werk opknappen...
quote:
Ik vond Chucky echt zo'n naam voor zo'n k*tkotertjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek ik dacht dat je een hele foute grap maakte
dit idd, anders was het meteen al bekend geweest moest een beetje spannend blijven hequote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nee ik denk dat gordon wist wat dan ging zegge
Gelukkig maar jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Gordon wist vast dat hij op de Chucky crew zou stemmen.
en
shitquote:
en om kindje niet af te fakkelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dit idd, anders was het meteen al bekend geweest moest een beetje spannend blijven he
Ik dacht aan een andere Chuckyquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond Chucky echt zo'n naam voor zo'n k*tkotertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |