Een weefvak is een oprit die doorloopt in een afrit. Wat heeft dat met links en rechts te maken?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:07 schreef Tijn het volgende:
Sowieso weefvakkenDe linker- op de rechterbaan aansluiten is natuurlijk vragen om problemen.
Met name het overschot aan auto's. Nog 3 jaar aftellen... Dan is de A4 af.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Yreal het volgende:
Tenminsten, alles op de A13 is een rede voor de constante file
Dus jij ook niet dan?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nederlanders kunnen per definitie niet filerijden.
Mijns inziens is kleinpolderplein de oorzaak van alle ellende. We gaan van 4 banen, naar 2quote:Op zondag 6 mei 2012 22:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Met name het overschot aan auto's. Nog 3 jaar aftellen... Dan is de A4 af.
Niet als ik haast heb nee, dan moet ik me echt inhouden om niet in de harmonica mee te gaan.quote:
Herkenbaar. Sowieso als ik haast heb moet ik me altijd inhouden om bijv niet doorgetrokken strepen te negeren bij van die opritten die je dwingen rechts te blijven de eerste x meter e.d.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Niet als ik haast heb nee, dan moet ik me echt inhouden om niet in de harmonica mee te gaan.
Klopt, maar de matrixborden gaan pas aan als het verkeer te langzaam rijdt, niet andersom.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:19 schreef Yreal het volgende:
Ja, ze knipperen eerst, maar het is een heerlijke harmonica beweging...
Van 4 naar 2quote:Op zondag 6 mei 2012 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijns inziens is kleinpolderplein de oorzaak van alle ellende. We gaan van 4 banen, naar 2
http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,128.88,,0,4.04
En daarna deze bocht in. Want we weten allemaal hoe goed we bochten kunnen maken op snelheid![]()
http://maps.google.nl/?ll(...)bp=12,153.44,,0,1.52
Wat ga jij dan doen eigenlijk als je haast hebt?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
ik heb nog niet erg lang mijn rijbewijs maar betrap me er steeds vaker op dat ik ongeduldiger word en snel toeter
Mwah, ben er inmiddels aardig bedreven in al zeg ik het zelf. Overigens ben ik er wel bijna vanaf....van de standaard file op de A12 dan.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nederlanders kunnen per definitie niet filerijden.
Oh, dat is misschien niet de term dan. Maar ik bedoel van die constructies dat er twee snelwegen worden samengevoegd en daarna weer uit elkaar gaan, waarbij iedereen van links naar rechts en vice versa door elkaar heen moet. Rond Utrecht heb je er een paar (A27 en A12 bv), echt een drama.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Een weefvak is een oprit die doorloopt in een afrit. Wat heeft dat met links en rechts te maken?
Harder rijden en grote lichten gebruikenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:37 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat ga jij dan doen eigenlijk als je haast hebt?
En wat vind jij hard?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Harder rijden en grote lichten gebruiken
wel, heb al 215 gereden waar je 90 magquote:Op zondag 6 mei 2012 22:51 schreef H-D het volgende:
[..]
En wat vind jij hard?dat tweede doe zelfs ik niet eigenlijk
Watvoor auto rij je?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
wel, heb al 215 gereden waar je 90 mag
Dan max je 'm wel dan met die snelheid ofniet?quote:Op zondag 6 mei 2012 22:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat was met mijn vaders auto![]()
Heb er zelf nog geen spijtig genoeg
is Audi A3 2.0 geloof ik
Ja hoor, dan is het beste eruitquote:Op zondag 6 mei 2012 22:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Dan max je 'm wel dan met die snelheid ofniet?
Klopt zeker die TFSI. Maar waarom op een plek waar je normaal 90 mag?xd kies dan een plek waar het magquote:Op zondag 6 mei 2012 23:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ja hoor, dan is het beste eruit
Het gekke is dat ik 201 reed op de teller in 5e versnelling en nog niet in het rood zat...Is best sterke motor
Jong en vrienden in de autoquote:Op zondag 6 mei 2012 23:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Klopt zeker die TFSI. Maar waarom op een plek waar je normaal 90 mag?xd kies dan een plek waar het mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |