Ah, want je mag niet in andere topics posten? Als je problemen met mij hebt dan moet je dat maar bij de mods aankaarten.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik wel, ga jij nu trouwens weer terug naar je eigen topic?
Ga geen moeite voor je doen, je maakt je alleen belachelijk. Daarom is het misschien beter om terug te gaan naar je eigen topic.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ah, want je mag niet in andere topics posten? Als je problemen met mij hebt dan moet je dat maar bij de mods aankaarten.
30 lijkt mij een beetje veel?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
Oke over PSV dus. Hoe zit dat met Wijnaldum precies, Feyenoord heeft toch nog iets van 30% van de transferrechten?
Ik denk daar anders over. Zullen we het weer over PSV hebben?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga geen moeite voor je doen, je maakt je alleen belachelijk. Daarom is het misschien beter om terug te gaan naar je eigen topic.
Google het is zou ik zeggenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
Oke over PSV dus. Hoe zit dat met Wijnaldum precies, Feyenoord heeft toch nog iets van 30% van de transferrechten?
10%quote:Op zondag 6 mei 2012 13:29 schreef Typisch het volgende:
Is goed. PSV wordt volgend seizoen kampioenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik denk daar anders over. Zullen we het weer over PSV hebben?
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is goed. PSV wordt volgend seizoen kampioen
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet er nog heel veel veranderen. Want zelfs met Van Bommel heb je nog steeds een selectie die los zand is. En Van Bommel gaat denk ik tegenvallen, veel te oud.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, zijn gelijk al die arrogante Feyenoorders stil.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ben positief: PSV gaat 2e worden. Against all odds
Nieuwe rechtsback + Narsingh en je hebt een prima selectie.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan moet er nog heel veel veranderen. Want zelfs met Van Bommel heb je nog steeds een selectie die los zand is. En Van Bommel gaat denk ik tegenvallen, veel te oud.
Op basis waarvan zeg je dat?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Feyenoorders arrogant? Heb die boeren dit seizoen meer arrogante streken zien uithalen dan die joden.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn, zijn gelijk al die arrogante Feyenoorders stil.![]()
Maar gebeurt helaas toch niet
Toivonen verkopen voor 12-15 miljoen en je kan je selectie prima versterken.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op basis waarvan zeg je dat?Toivonen en Labyad gaan weg. Dus Wijnaldum weer op de 10? Dan heb je nog een spits die niet lekker in zijn vel zit, Mertens die het al maanden niet meer laat zien, een linksback van 18 die nog vaak in de fout gaat, een gek van een Braziliaan achterin, een redelijke belg en een goede keeper. Ik moet het nog zien.
Meen je dit nou serieus?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen verkopen voor 12-15 miljoen en je kan je selectie prima versterken.
Klopt, maar die hebben jullie nog niet. Maar goed, ik zie jullie wel weer opnieuw de hoofdprijs betalen bij een aflopend contract.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nieuwe rechtsback + Narsingh en je hebt een prima selectie.
1 jaar contract toch?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Toivonen verkopen voor 12-15 miljoen en je kan je selectie prima versterken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |