Van Bommel, Advocaat, Zankaquote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
CL compenseert alles. Jullie krijgen subsidie, heb je geen CL nodig.
Ja, want Brugge, Braga of Panathiaikos zijn vele malen beter dan een PSV en Ajax...quote:Op zondag 6 mei 2012 13:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je bedoelt vCL die je kansloos gaat verliezen.. Dus EL??
deze quote ik even.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Van Bommel, Advocaat, Zanka![]()
Volgend jaar weer kampioen.
Feyenoord heeft onlangs toch verloren van PSV?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want Brugge, Braga of Panathiaikos zijn vele malen beter dan een PSV en Ajax...
Nee, maar wel beter dan Feyenoordquote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want Brugge, Braga of Panathiaikos zijn vele malen beter dan een PSV en Ajax...
Volgens mij is dit juist heletijd andersom gebeurd?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wij gaan de groepsfase overleven hoor. Geloof mij nou maar. Iets waarvan jullie alleen maar kunnen dromen.
Ik niet hoor, ik zie het alleen niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Is goed hoor. Moet je niet huilie huilie gaan doen als het uitkomt he
En hoe. Waren niet kansloos en zowel Ajax (uit én thuis) als PSV thuis werden kapot gespeeld.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft onlangs toch verloren van PSV?
Feyenoord kan Málaga niet loten. PSV daarentegen wel mochten ze tweede worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie quotes voor dalijk als Feyenoord Malaga of Arsenal loot ofzo.
Welke quotes?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooie quotes voor dalijk als Feyenoord Malaga of Arsenal loot ofzo.
Ik wel, ga jij nu trouwens weer terug naar je eigen topic?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik zie het alleen niet zo snel gebeuren.
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:25 schreef TheGreatHooD het volgende:
Blijf maar haten jongens. Als Clasie Messi aanpakt.
Wij gaan de groepsfase overleven hoor. Geloof mij nou maar. Iets waarvan jullie alleen maar kunnen dromen.
Fernandez had eraf gemoeten en dan wint PSV gewoon met 3-0. Helaas.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
En hoe. Waren niet kansloos en zowel Ajax (uit én thuis) als PSV thuis werden kapot gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |