Maakt weinig uit...we worden toch geen tweedequote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik heb een gevoel dat we wel eens punten kunnen verliezen. Hoop dat ik ongelijk krijg.
Die man kan niet op 10. Mist hij elk overzicht voor. Ik vind rechtsmidden een goede positie voor hem. Lekker draven. Moet hij wel ook zijn verdedigende taken uitvoeren.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij moet nog een jaar de kans krijgen, hopelijk zal hij beter spelen onder Advocaat. Gewoon op 10 zetten, die gaat uiteindelijk uitblinken
Ik gun het De Graafschap wel om erin te blijven, niet zozeer om het voetbal wat ze spelen maar omdat ze tenminste meer supporters hebben dan die 3 van Excelsiorquote:Op zondag 6 mei 2012 11:26 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoop dat Excelsior er bovenop gaat. Die zijn toch wel een stuk meer gemotiveerd dan PSV.
True, maar ik wil wel dat ze de laatste wedstrijd winnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef joers1 het volgende:
[..]
Maakt weinig uit...we worden toch geen tweede
Lijkt me wel, anders ben je sowieso kansloos voor plek 2quote:Op zondag 6 mei 2012 11:23 schreef Cara het volgende:
zou psv wel zn positieve plicht doen voor de graafschap?
quote:Op zondag 6 mei 2012 12:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
10tje op Excelsior gezet. Wil je dit seizoen nog een beetje kleur geven dan moeten jullie het ook doen PSV'ers. Kan je alsnog je tripje boeken naar een mooi Europees stadion
Koopje, die gaat voor +15 weg..quote:Op zondag 6 mei 2012 13:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Bedankt he.
Voor de 5 miljoen voor deze koekenbakker
Terwijl PSV er mee voor gaat vangenquote:Op zondag 6 mei 2012 13:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Bedankt he.
Voor de 5 miljoen voor deze koekenbakker
Wat is de laatste speler die voor 15+ is weggegaan bij PSV?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koopje, die gaat voor +15 weg..
Fer ook, dikke beest![]()
Wijnaldumquote:Op zondag 6 mei 2012 13:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat is de laatste speler die voor 15+ is weggegaan bij PSV?
Op dit moment mag je blij zijn als je er 5 miljoen voor terug krijgtquote:
Balazs was 14.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op dit moment mag je blij zijn als je er 5 miljoen voor terug krijgtwat een miskoop.
Maar nu serieus antwoord graag?
Gebruik google ipv elke keer vragen hier, mijn godquote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Op dit moment mag je blij zijn als je er 5 miljoen voor terug krijgtwat een miskoop.
Kan je dat zelf niet opzoeken?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ik had kunnen weten dat jullie weer zo kleinzerig zouden reageren.quote:
Ik denk Robben.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Waarom? Als je dat wil weten kan je dat toch gewoon opzoeken?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja vast wel. Ik had kunnen weten dat jullie weer zo kleinzerig zouden reageren.
ja, maar ik kan het toch ook gewoon hier in het PSV topic vragen huilie?quote:Op zondag 6 mei 2012 13:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom? Als je dat wil weten kan je dat toch gewoon opzoeken?
Ja en we zien nu waarom.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
ja, maar ik kan het toch ook gewoon hier in het PSV topic vragen huilie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |