goeie vraag. ik ga hem even stellenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:36 schreef Muto het volgende:
Was het ook een misdaad geweest als het PSV - Heracles was geweest?
We zijn met 1 penalty gematstquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:40 schreef Grifte het volgende:
Ja daar zat ik ook nog aan te denken he, ik zag op verscheidene sites lui reageren dat Feyenoord veel geluk had gehad dit seizoen, maar waar dan precies?
Volgens mij hebben we bijna geen wedstrijd de 3 punten gestolen (misschien RKC-uit), en zijn we vaker onverdiend met lege handen blijven zitten. Daarnaast ook niet gematst met penalties en rode kaarten, en hadden wij niet één van de laagste percentages van scoringskansen die erin gingen? Kan je ook moeilijk zeggen dat hij er steeds lucky ingaat.
Hoe dan ook gewoon een geweldig seizoen gehad
Heerlijk ook nog dat die belg achteraf gaat huilen over au aan zijn voetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mwah in die wedstrijd is alles 'verdiend en terecht'
"ik heb er nu nog steeds last van"quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heerlijk ook nog dat die belg achteraf gaat huilen over au aan zijn voet
Zoveelste kloteseizoen? Je weet toch wel in welk topic je nu aan het posten bent he...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
De meeste PSV-supporters zijn gewoon gefrustreerd door het zoveelste kloteseizoen. Ik denk dat de meesten van ons wel gewoon weten dat Feyenoord dat voorronde CL-ticket veel meer verdient.
Feijenoord-supporters weten pas wat lijden is, Ajax heeft ook 7 jaar zonder titel gezeten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
De meeste PSV-supporters zijn gewoon gefrustreerd door het zoveelste kloteseizoen. Ik denk dat de meesten van ons wel gewoon weten dat Feyenoord dat voorronde CL-ticket veel meer verdient.
Echt je meent dit?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:48 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:
Je bent de weg kwijt man, ga maar lekker in het PSV topic klagen over hoe boehoe slecht dit seizoen wasquote:
Derde plaats en beker gewonnen = KLOTESEIZOEN, BESTUUR TEGEN DE MUUR. WERKEN VOOR JE GELD, MIJN WIJF IS WEGquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:00 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Je bent de weg kwijt man, ga maar lekker in het PSV topic klagen over hoe boehoe slecht dit seizoen was
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Derde plaats en beker gewonnen = KLOTESEIZOEN, BESTUUR TEGEN DE MUUR. WERKEN VOOR JE GELD, MIJN WIJF IS WEG
Het is de schuld van de rabobank.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Derde plaats en beker gewonnen = KLOTESEIZOEN, BESTUUR TEGEN DE MUUR. WERKEN VOOR JE GELD, MIJN WIJF IS WEG
met de realisatie dat je bestuur en je trainer er een potje van hebben gemaakt en dat je de komende twee seizoenen geen spelers kan kopen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
Daarnaast ook nog redelijk ver gekomen in de EL.
Kom maar klagen wanneer je vroeg in het bekertoernooi wordt uitgeschakeld door Go Ahead Eagles en ongeveer 10de bent geëindigd.
En door f*cking Gent uit Europa wordt geknikkerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef Fuszy het volgende:
Daarnaast ook nog redelijk ver gekomen in de EL.
Kom maar klagen wanneer je vroeg in het bekertoernooi wordt uitgeschakeld door Go Ahead Eagles en ongeveer 10de bent geëindigd.
Waarom? Hele selectie min Guidetti, Bakkal en el Ahmadi liggen voor langere tijd vast... En er komen 3 waardevolle versterkingen waarvan er twee zeker een meerwaarde hebben. Dus ik ben daar eigenlijk niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben trouwens bang dat Feyenoord volgend jaar gewoon weer volledig gaat inzakken. Hopelijk houden ze het gewoon normaal vol.
en niet vergeten dat we het seizoen de eerste paar maanden nog moesten groeien, nu kunnen we gelijk volle kracht vooruit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom? Hele selectie min Guidetti, Bakkal en el Ahmadi liggen voor langere tijd vast... En er komen 3 waardevolle versterkingen waarvan er twee zeker een meerwaarde hebben. Dus ik ben daar eigenlijk niet zo bang voor.
Alsof hij bij Feyenoord ook CL speelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja zo kan ik er ook wel eentje maken met Wijnaldum
Go to PSV they said
You'll play Champions League they said.
Best wel leuk dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ach, met wat meer geluk (net als PSV in de laatste minuut scoren enzo) was Feyenoord ook wel kampioen gewordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
HMF is gewoon een goede jongen. Tegen mij begon hij ook over het kampioenschap, maar dat ging helaas niet meer door.
Volgend seizoen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, met wat meer geluk (net als PSV in de laatste minuut scoren enzo) was Feyenoord ook wel kampioen geworden
Die zou ik wel willen zien dan. Het liefst dat die iets gedraaid staat en je WijnaldEm kan zien op zijn rugquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja zo kan ik er ook wel eentje maken met Wijnaldum
Go to PSV they said
You'll play Champions League they said.
Jawel, dan doen ze gewoon vanaf wedstrijd 1 mee als ze een vervanger voor Guidetti kunnen regelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |