Ach, met wat meer geluk (net als PSV in de laatste minuut scoren enzo) was Feyenoord ook wel kampioen gewordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef Fuszy het volgende:
HMF is gewoon een goede jongen. Tegen mij begon hij ook over het kampioenschap, maar dat ging helaas niet meer door.
Volgend seizoen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ach, met wat meer geluk (net als PSV in de laatste minuut scoren enzo) was Feyenoord ook wel kampioen geworden
Die zou ik wel willen zien dan. Het liefst dat die iets gedraaid staat en je WijnaldEm kan zien op zijn rugquote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef PizzaGeit het volgende:
Ja zo kan ik er ook wel eentje maken met Wijnaldum
Go to PSV they said
You'll play Champions League they said.
Jawel, dan doen ze gewoon vanaf wedstrijd 1 mee als ze een vervanger voor Guidetti kunnen regelen.quote:
Meteen 6 topics verderquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef SjaakBauer het volgende:
Die lijpkees gaat direct 5 uur lang helemaal los hier man
Kunnen ze direct samen weer 3 weekjes gaan DM'enquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meteen 6 topics verder
Komt De_Kromme dan ook terug? Dan is het helemaal feest
De_kromme probeert mijn korfbalvereniging te vindenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:09 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Meteen 6 topics verder
Komt De_Kromme dan ook terug? Dan is het helemaal feest
Hattie toch al gevonden?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De_kromme probeert mijn korfbalvereniging te vinden
Samen met Steven?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heh?? Wat raar????? Hoe kan dit??quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hattie toch al gevonden?
Hij zou naar jouw wedstrijd kommen
Is niet zo moeilijk toch? Ik kan nu wss ook zo aan jou adres telefoonnummer en achternaam komenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Ik weet nu dat je in Leiden woontquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk toch? Ik kan nu wss ook zo aan jou adres telefoonnummer en achternaam komen
Omg so cool hacker omg omg omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die weten ze toch al lang?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan bijna niet fout gaan nee. Maar helemáál 100% veilig is het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:08 schreef Cara het volgende:
[..]
goed dat je het zegt. ik denk dat ik er gewoon ff 500 euro opplemp. kan niet fout gaan.
psv-fey toch voor het laatst?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon zelf snel met 2-0 voorkomen niets aan de hand. Hoelang is het geleden dat we hebben verloren ?
Volgens mij tegenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon zelf snel met 2-0 voorkomen niets aan de hand. Hoelang is het geleden dat we hebben verloren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |